התחברות

צפייה בגרסה מלאה : בדיקה השוואתית: מטענים חכמים



asafk
20-08-13, 10:45
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2972-%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%AA%D7% 99%D7%AA-%D7%9E%D7%98%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%9B%D7%9E%D7%99%D7%9D

סופת המדבר
20-08-13, 19:03
יפה..
לי יש את הצ'ק 3.6. מחובר קבוע בגיפ למצבר של 55 אמפר(היה 74 אמפר של וורטה אבל שווק חיים בלי מטען אז הרכבתי מה שהיה במחסן)
בן כמה שנים ושומר עליו כמו חדש

raanan
20-08-13, 19:55
אסף סקירה יפה !

בוודאות אין ל CTEK מצב זכרון לפעולה האחרונה ? (לי יש את דגם ה 7000 ויש לו זכרון לפעולה אחרונה).
בנוסף, האם נבחן/הוערך נושא עמידות ואטימות (אבק , השפרצת מים) ?

תודה
רענן

boaz avrahami
20-08-13, 20:15
שניהם IP65.
כתבה מצויינת. הייתי שמח לראות טבלת השוואה.

asafk
20-08-13, 20:58
תודה..

רענן, כפי שבועז כתב, שניהם מוגדרים IP65 (כלומר עמידים לאבק דק ביותר ברמת פודרה, ולהתזת מים ).

לגבי הזיכרון- כל עוד המטעם מחובר לצד ה DC הוא לא שוכח. אבל כאשר מנתקים אותו מצד ה DC הוא מתאפס.

אסף.

raanan
20-08-13, 21:21
תודה..

רענן, כפי שבועז כתב, שניהם מוגדרים IP65 (כלומר עמידים לאבק דק ביותר ברמת פודרה, ולהתזת מים ).

לגבי הזיכרון- כל עוד המטעם מחובר לצד ה DC הוא לא שוכח. אבל כאשר מנתקים אותו מצד ה DC הוא מתאפס.

אסף.

זה לא הסדר הנכון (גם לא רצוי מבחינת קשת חשמלית).
מנתיקים מתח רשת ואח"כ מחיבור ה DC למצבר.

חיבור -
ראשית למצבר ואח"כ למתח הרשת.

רענן

asafk
20-08-13, 21:26
ברור.

אבל כאשר מנתקים את ה DC (אחרי שה AC מנותק, כמובן), הוא שוכח.

אסף.

איל מ
20-08-13, 22:56
אולי פספסתי בקריאה אבל..
מה לגבי מחירים. במקרה של נצחון בנקודות, הבדלי מחיר יכולים להפוך את הקערה על פיה..

shachar
20-08-13, 23:10
צודק לגבי המחיר
הטריגר לקניה שלי היה כאשר פורסם הגיניוס עם הנחה לגיפולוג

מכיוון שהפערים במכשירים לא נראו דרמטים נקנה ה ctek שהיו זול יותר

Sent from my GT-I9100T using Tapatalk 2

asafk
20-08-13, 23:12
תלוי בנקודת המכירה, המחירים דומים עד זהים, כמו בעולם (בארה"ב המחירים זהים על הדולר). יש מבצעים לכאן ולכאן - ולכן כדאי להשוות כאשר רוצים לקנות.

אסף.

Ranster
21-08-13, 05:36
"יתרון" וירטואלי נוסף -
ה-ctek mxs 3.6 מגיע כחלק מחבילת האביזרים הבסיסית אותה מקבל כל לקוח בעת רכישת פרארי.
החיבור הינו בעל 3 גידים ופלאג יעודי המונע מבעל הרכב לבצע פעולות מסוימות (כגון התנעה) כל עוד המטען מחובר.

במזראטי אגב, קיים מטען זהה לחלוטין ל-3.6 אך ממותג בהתאם ואותו ניתן לרכוש באופן עצמאי כאביזר עזר. המחיר כמובן, בהתאם :-)

78358

4x6vo
22-08-13, 19:15
Chapeau

מאמר עניני ממצה ומסוגנן היטב.

תודה.

ronenhod
24-08-13, 03:40
לפני כשנה כשגיליתי שהאוטו שלי (פראדו) נוסע מעט מידי, בניתי לי "מטען" פשוט מחלקים שקניתי באיביי.
חלקים: ספק 5V מיוצב עם הגנות מקצרים, מד זרם מדוייק, מד מתח מדוייק, חוטים, מחברים ופיוז. אולי $30.
את הספק כיוונתי ל 13.10V. התקנתי שקע בתוך המכונית, הוספתי פיוז, וניתוק מהיר באמצע החוט למקרה (שקורה מידי פעם) שנוסעים בלי לנתק את החוט.
זה עובד. עובד טוב, גם אשתי והילדים פשוט מחברים ומנתקים, כי זו פרוצדורה של 5 שניות (באמת).
בחיבור ראשוני הזרם מגיע עד 1A (והמתח יורד ל 13.06) ואחרי יממה או שתיים הזרם מתייצב על 0.04A והמתח על 13.10V. הכול מוצג כל הזמן ואין פה מסתורין.
קניתי גם בודק מצברים פשוט וטוב במפתיע, באיביי כמובן. והמצבר מרגיש מצויין.



AccuSpark Professional Car battery & alternator tester (http://www.ebay.com/itm/AccuSpark-Professional-Car-battery-alternator-tester-for-Ford-Triumph-MIni-MG-/170946978395?pt=UK_CarsParts_Vehicles_Ca rParts_SM&hash=item27cd3be25b)




12V 5A 60W AC100-240V to DC Universal Regulated Switching power supply (http://www.ebay.com/itm/Low-price-12V-5A-60W-AC100-240V-to-DC-Universal-Regulated-Switching-power-supply-/360722285615?pt=US_Light_Bulbs&hash=item53fcb9442f)
3½ DC 20V Volt Red LED Digita Voltmeter Panel Power 6-15V (http://www.ebay.com/itm/3-DC-20V-Volt-Red-LED-Digita-Voltmeter-Panel-Power-6-15V-/140703858423?pt=AU_B_I_Electrical_Test_E quipment&hash=item20c29a7ef7)http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=ammeter+digital+10a&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=ammeter+digital+10a&_sacat=0

רונן.

amirz
26-08-13, 12:21
בנושא מטענים

מה קורה אם אני לוקח מטען שמותאם לרכב רגיל נניח עד 80 אמפר ואני טוען איתו מצבר גדול של 170 אמפר

האם יגרם נזק למטען ?
האם המצבר לא יטען עד הסוף ?

תודה
אמיר

raanan
26-08-13, 15:50
בנושא מטענים

מה קורה אם אני לוקח מטען שמותאם לרכב רגיל נניח עד 80 אמפר ואני טוען איתו מצבר גדול של 170 אמפר

האם יגרם נזק למטען ?
האם המצבר לא יטען עד הסוף ?

תודה
אמיר

אם אתה לוקח צינור השקיה וממלא דוד שמש 150 ליטר , לוקח לו כמה דקות עד שהדוד מלא.
אותו צינור השקייה תמלא איתו מיכל הובלה של משאית 40 אלף ליטר , זה יתמלא אבל לאחר כמה ימים טובים .
יהיה נזק לצינור ההשקיה ?

בקיצור, אני מניח שהבנת את התשובה.

רענן

avikkllk
27-08-13, 15:11
כתבה מעולה עזרה לי מאוד

קליקליק

ronenhod
07-09-13, 12:32
בנושא מטענים

מה קורה אם אני לוקח מטען שמותאם לרכב רגיל נניח עד 80 אמפר ואני טוען איתו מצבר גדול של 170 אמפר

האם יגרם נזק למטען ?
האם המצבר לא יטען עד הסוף ?

תודה
אמיר

ככלל, טעינה איטית היא הטעינה המומלצת, תמצא את זה בכל הכתובים. כלומר, מטען חלש עדיף, אם יש לך זמן. זה נכון גם בבטריות, המטענים הטובים והיקרים שנועדו לעשות טוב לבטריות מתהדרים בטעינה איטית עם אופציה לטעינה מהירה.
כל מטען אמור לטעון עד הסוף, זו רק שאלה של מתח ולא של עצמה. אתה יכול לקחת טרנספורמטור קטן ומצ'וקמק שעולה 30 ש"ח ומוציא מתח של 13-14 וולט (בפועל, בלי עומס), לחבר אותו למצבר של אוטו, ולקבל טעינה איטית ושמירה נהדרת על המצבר לשנים. בדוק היטב על אופנוע.

-->