צפייה בגרסה מלאה : החלפה AIR FLOW 3.9 to AIR FLOW 4.6
שינויים בתרשים V8 3.9L DISCO
גרשון, אתה יכול לצרף בבקשה גם תרשים של החיבור המקורי לצורך ההשוואה?
אסף.
1 - Brown/Orange +12 Volt Ignition Switched
2 - Blue/Green airflow Signal
3 - Red/Black signal Ground
בתרשים 3.9 V8 שנתתי יש צבעים:
NO-Brown/Orange
UG-Blue/Green
RB-Red/Black
גרשון, מה סדר גודל של הנגד שאמורים להוסיף?
מה אמור לתת שינוי כזה ?
תודה
חן
בעיקר אמינות, למיטב הבנתי האייר פלואו של 4.6 הם ללא בעיות לאומת זה של ה 3.9, יותר דיגיטאליים מ 3.9
גרשון, תקן אותי עם אני טועה.
בנוסף, במקום נגד של 1600 אום, שמתי פוטנציומטר בתחום של 0-2000 אום וכיוונתי ל - 1.3V
גרשון, מה ההבדל ברכב בין 1.2 ל 1.3 או 1.4 או אולי 1.1 ?
בעיקר אמינות, למיטב הבנתי האייר פלואו של 4.6 הם ללא בעיות לאומת זה של ה 3.9, יותר דיגיטאליים מ 3.9
גרשון, תקן אותי עם אני טועה.
בנוסף, במקום נגד של 1600 אום, שמתי פוטנציומטר בתחום של 0-2000 אום וכיוונתי ל - 1.3V
גרשון, מה ההבדל ברכב בין 1.2 ל 1.3 או 1.4 או אולי 1.1 ?
1.הכל נכון+MEMS air flow 4.0 or 4.6-הם ללא בעיות
2. 1.2v~1.3v ומתחת-תערובת עניה,1.2~1.3v ולמעלה-תערובת עשירה
לפי מה שאני מבין, כל AFM, של כל רכב כמעט, יתאים... ולא חייבים של לנדרובר, גם של סובארו יעבוד..
אסף.
אני שמתי פוטנציומטר וכיוונתי אותו על 1.33
אסף, צודק, גם של סובארו יעבוד, אבל לנד רובר זה לנד רובר, ולא נוותר על הזדמנות להשתמש רק ברכיבים שלהם.
תאר לך שאני שם AFM של סובארו ובטעות הוא מתקלקל, זה יפתח שרשור של "הידבקות במחלות" , עדיף להיות נאמנים למקור, אין הפתעות.
בטוח יש סטיקר כזה "Land Rover,No Surprises"
שורה תחתונה.... הבעיה המהותית של הדיסקברי בנזין, ה AFM המאיים שעולה 3000 שקל... זהו? כבל לא כל כך מאיים?
אסף.
תסביר מה הכוונה ב "כבל לא כל כך מאיים?"
איזה כבל מדובר, של ה - AFM ?
כל החיווט נראה לי סיפור בפני עצמו עד כדי מחשבה על קניית צמה שלמה, מהמחשב והלאה.
יש בכלל צמה שלמה כזאת, מאיפוא משיגים?
כל החיווט של המודול-כויל-מפלג נראה כמו אוסף חיבורים אקרעי.
מחבר של מודול הצתה מתאים
------------------------
MAFs לא כולם אותו הדבר:מתח יציאה,סוג של מתח(אנלוגי/דיגיטלי),אספקת מתח,
מידע על טמפרטורה של אוויר...
MAF ERR5595A מתאים פיזי 100% וזול-זה חשוב!
תסביר מה הכוונה ב "כבל לא כל כך מאיים?"
.
זה מה שקורה שמקלידים בטלפון...
כבר
כבר לא כל כך מאיים...
אסף.
אז, לא שזה לא מאיים כבר, זה מאפשר לפנות מחשבה לרכיבים אחרים שגורמים לבעיות ואיך להתגבר עליהם, לדוגמא:
הורדתי ממירים וביטלתי את חיישני החמצן, כך גם סיננתי מהמחשבות את האפשרות שהם גורמים בעיות.
כתוצאה מכך, החלפתי את ה - TUNE RESISTOR לנגד 470 אום וכך הרכב התחיל להתנהג קצת יותר טוב.
מזכיר, יש לי בעיות של טורים עולים ויורדים וכמו כן הרכב סוחב חלש.
שמתי לב, שגם הרכב לא מתקן את ירידת הטורים בהפעלת מזגן.
אז יש הרבה רכיבים לחשוב עליהם.
אז, לא שזה לא מאיים כבר, זה מאפשר לפנות מחשבה לרכיבים אחרים שגורמים לבעיות ואיך להתגבר עליהם, לדוגמא:
הורדתי ממירים וביטלתי את חיישני החמצן, כך גם סיננתי מהמחשבות את האפשרות שהם גורמים בעיות.
כתוצאה מכך, החלפתי את ה - TUNE RESISTOR לנגד 470 אום וכך הרכב התחיל להתנהג קצת יותר טוב.
מזכיר, יש לי בעיות של טורים עולים ויורדים וכמו כן הרכב סוחב חלש.
שמתי לב, שגם הרכב לא מתקן את ירידת הטורים בהפעלת מזגן.
אז יש הרבה רכיבים לחשוב עליהם.
עם נגד 470 אום-מחשב הזרקה לא רואה חיישני חמצן
נכון, וכך צמצמנו אפשרות של תקלה מהחיישנים, למרות שזה אולי יתבטא בצריכת דלק קצת גבוהה יותר.
לדעתי, לשיפור הצריכה, אפשר לעבוד על כיוונון עדין של הפוטנציומטר שחיברתי על AFM
Tune select resistor -To
suit individual market requirements a tune select
resistor is connected across pins 5 and 27 of the
ECM.
It is located adjacent to the ECM, and strapped to the
MFI cable assembly. The value of the resistor is
dependent on the market application:
Red wire, 180 ohms, Australia, Rest of world.
Green wire, 470 Ohms, UK and Europe - non catalyst.
Yellow wire 910 Ohms, Saudi non catalyst.
White wire, 3K9 Ohms, European catalyst
from RAVE
------------------------------------------------------------------------------
התערובת ללא חיישני חמצן תמיד תהיה עשירה יותר- מפה של הזרקה 14CUX
בתחילה היה את הנגד הלבן, לאחר מכן את הצהוב וכעת הירוק, הוא עובד לבינתיים הכי יציב.
והוא בעצם המקביל ללבן ללא הממירים.
יכול להיות שאחר כך אני אחבר את האדום, לראות איך הרכב מגיב אליו.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.