צפייה בגרסה מלאה : מה עם בדיקה השואתית של קומפרסורים לרכב או לחילופין צריך המלצה לאחד כזה
מחפש המלצה על אחד מקצועי שמתחבר למצבר הרכב לניפוח: צמיגים חקלאיים (טרקטורים וכ"ו) צמיגי טנדר ועוד תודה.!
ל ל"כ יש אחד 12V די סביר , במחיר גם סביר ,
אני בנתיים מרוצה כמה שנים ...
אם כבר הנושא עולה...
מעניין למה השימוש במיכלי אויר/חנקן/CO2 דחוס לא ידוע בארץ? בארה"ב זה נפוץ - המותג המוביל PowerTank. אבל ברמת העקרון אפשר להשתמש בכל בלון גז קטן (למשל של ריתוך) + ווסת מתאים. בלון 2.5 ק"ג אמור להספיק לניפוח כמעט מיידי של עשרות רבות של צמיגים בגדלים שנפוצים אצלנו 31-33 אינץ', בקצב טיולים רגיל המשמעות היא אולי פעם בשנה לדחוס את המיכל בעלות של עשרות שקלים.
למרות שעושים את זה ואולי אין סיבה אמיתית לחשוש, לא בא לי לנסוע קבוע עם מיכל דחוס ב-250 אטמוספירות בבגאג'...
אבל אם כבר ב-OBA עסקינן... מההספק של הסופ"ש האחרון
קומפרסור של ל.כ. מותקן בחלל מאחורי הפגוש - איפה שאין כננת
https://lh5.googleusercontent.com/-Km_clZTKkXY/UhmuxhSp1aI/AAAAAAAAG7E/iZQhbhURw6o/w415-h553-no/20130824_125231.jpg
מיכל 8 ומשהו ליטר
https://lh5.googleusercontent.com/-_oRoWqveRgc/UhmuuHddrEI/AAAAAAAAG60/nvogaZ3MLcg/w415-h553-no/20130824_124745.jpg
השעון לא נשאר שם. הוא רק לבדיקה. ינותב לתוך הקבינה.
https://lh3.googleusercontent.com/-80T34bW91bg/Uhmux861E2I/AAAAAAAAG7A/zRJ-_SHWqAI/w737-h553-no/20130824_125217.jpg
אי-שם, מיקום המיכל לא מסוכן בטירוף ? זה לא מיקום מועד לחבטות ומכות ?
תודה על הדאגה למיכל...
1. הוא מעל המגן. יענו מוגן. אם הוא חטף זה אומר שחצי ג'יפ התעקם
2. הוא יותר חזק מהמגן. ומהפגוש...
3. הלחץ שהקומפרסור מכווון לתת (קצת מתחת 6 באר) נמוך בסדרי גודל ממה שהמיכל יכול (לא שאני אבדוק - אבל תיאורטית משהו כמו 200 באר)
4. יש שסתום פריקת לחץ קפיצי שפורק לחץ במקרה של תקלה בפרסוסטט והקומפרסור מחליט שהוא גיבור עד 6 באר.
5. בכל מקרה הקומפרסור יתפגר באיזור ה-8 באר.
בקיצור... לא...
ומעל הכל, הוא לא תחת לחץ כל הזמן. רק כשצריכים אותו משתמשים ומרוקנים. כל שאר הזמן הוא משקולת
שלום רב,
איזה קומפרסור מומלץ להחלפת גלגל בשטח? אני מתכוון בנוסף לניפוח גם יכולת לפתוח את ברגי הגלגל.
ישראל
ה-T-MAX הצהוב מחובר למיכל לחץ. ניתן לרכוש ב-"ל.כ." רמלה, עלות- כ750 ש"ח [רק למדחס]
הייתה תקופה שהם מכרו מדחס+מיכל[אלומיניום] בעלות-1250 ש"ח,תברר אם יש במלאי.
[אין כל אינטרס מסחרי]
הקומפרסור הזה עמיד למים?
או שאתה מתכנן להעמיד את הרכב כשיש שלוליות/בוץ/נחלים/שטפונות/גשם...?
הקומפרסור הזה עמיד למים?
או שאתה מתכנן להעמיד את הרכב כשיש שלוליות/בוץ/נחלים/שטפונות/גשם...?
יונתן, לא הבנתי את מי אתה שואל?
יונתן, את מי אתה שואל?
את אישאם.
היי
אשמח להבין כמה דברים...
זה הקומפרסור האפור מ ל.כ נכון..?
מאיפה הגיע המיכל הזה ומה זה נותן ?!
יש לי את הקומפרסור הזה לא מעט שנים - האמת דיי מרוצה אבל אם אפשר לשדרג אותו מעט אז אשמח...
מאיפה רכשת את כל האביזרים מסביב ?
לא זה לא האפור,זה הצהוב. מיכל בונים לבד, מחפשים בפירוקיות או קונים מוכן. [יש לי כתובת]
המהדרין [כמוני] מחליפים את הצינור השרשורי הבא במקור, מחברים פניאומטים לסטנדרט,מוסיפים פרסוסטט,אל חזור,שסתום בטחון,מד PSI.
את האביזרים שמסביב רכשתי ב"מרכז הצנרת" ת"א.
המיכל מספק אוויר בלחץ גבוה לזמן נתון [תלוי בגודלו],אפשרות לישומים אחרים,ניקוי חול, אבק, שטיפת פילטר אוויר,חיבור לפיסטולט,שחרור גוז'ונים בעזרת אקדח אוויר ועוד.
כמו שנכתב מעליי, השימוש בקומפרסור ללא מיכל יהיה טוב רק למילוי אוויר בגלגל ולא מעבר לזה.
לפות"ש, אם מעוניין במילוי גלגלי טרקטור וכו'.. הקומפרסור שהוצג לא מספיק וכדאי לרכוש את הדגם עם שתי הבוכנות (גם ב-ל.כ.).
כבר כמה שנים ש-ל.כ. לא מוכרים את האפור הדו בוכנתי [חד בוכנתי כן] מחוסר שביעות רצון הלקוחות-תקלות.
[ע"פ דברי הבעלים עצמם]
יש במלאי למכירה את ה-T-MAX הצהוב כולל מיכל.
מפרט ה-TMX דגם 8016601 ללא מיכל,נתוני יצרן:
13.8 V
45 A
150 PSI
160/L/M
בתור פאנצ'ר מעכאר מקצועי לא הייתי קונה,כבעל 4X4 וודאי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.