צפייה בגרסה מלאה : Article: חדשות: Jeep גרנד צ'רוקי 2014 המחודש הגיע לישראל
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=3073-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-Jeep-%D7%92%D7%A8%D7%A0%D7%93-%D7%A6-%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%99-2014-%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%95%D7%93%D7%A9-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%A2-%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C
12 ק"מ לליטר בדגם בנזין???
הם השאירו רק בוכנה אחת במנוע?
לא הם פשוט חישבו כשהוא נוסע אותם על סלד סרק
עם גיר 5 ההילוכים הנוכחי הגרנד WK2 עשה 11 ק"מ לליטר בבינעירוני. בלי קושי בכלל.
עידו לוריה
28-08-13, 17:26
זה בחניה מנוע מכובה ובלי מזגן .
וזה מכוער נורא .
עידו
boaz avrahami
28-08-13, 17:49
איך אפשר לקרוא לזה ג׳יפ אם זה אוכל כל כך מעט דלק?
למי ידבקו מעכשיו כל הירוקים?
JEEP Grand Cherokee ZJ V8 98
IR 3.5"
מה בדיוק אטרקטיבי במחיר? מכשילי תנועה שוב הולכים לדפוק את הראשונים שייקנו במחיר הזה?
הפיצ'ר של חימום גלגל ההגה יהיה להיט היסטרי כאן, בעיקר בעונה הזו.
ואיך הכתבה קשורה לאתר? זה לא רכב שטח, שאל את ברנרד, גם הוא חשב אחרת.
ואיך הכתבה קשורה לאתר? זה לא רכב שטח, שאל את ברנרד, גם הוא חשב אחרת.
וואללה!!
מסכים לחלוטין עם ג'ו.
לפני 4 חודשים (אחרי שחיכינו 3 חודשים שייצא לשוק) קנינו את דגם ה-V8 (חזק מאוד... מאוד) ובגלל/משום שרצינו (רציתי..) גם יכולת שטח (לא הקשבתי לג'ו), התעקשנו על נעילה אחורית ומתלי האויר (כולל חמישה מצבי TC וכו').
אני יכול להעיד שמערכת ההנעה וה-TC עובדים יפה מאוד והרכב לא נעצר בשום מקרה של החלקת עד 3 גלגלים. יש גם תצוגה יפה מאוד של מה קורה בכל רגע נתון עם זויות המתלים או עם הנעילה/TC (שתי אופציות שונות של תצוגה).
שתי הבעיות העיקריות של הרכב, כרב שטח, הן:
הפגוש הקידמי (שמוחזק במקומו בטלפטיה בלבד..) הנמוך - גם במצב השטח הגבוה ביותר, הפגוש הקדמי עדיין נמוך.. נמוך מאוד.
פתח יניקת האויר - פונה לפנים, מעל הפנס השמאלי הקדמי, חשוף לחלוטין לכל מה ש"בא" מקדימה ונמצא במרחק של כ-10 סמ' מתיבת המסנן.
תעשו חשבון לבד מה צריך לעשות, על מנת לא לצאת בנזקים מנסיעת שבילים בינונית-מינוס... במיוחד בשטח חולי או רטוב מאוד... אני לא עשיתי חשבון כ"כ טוב...:(:(
עצוב מאד שככה תיכננו את "הג'יפ הטוב ביותר שנבנה אי פעם", כמו שהם מפרסמים פה...
מלבד זאת.
רכב מפואר מאוד ואיכות הרכבה טובה.
מנוע ה-V8, חזק בטירוף ומרעיש כמו רכב ספורטיבי.
מתלי האויר נוחים ובו זמנית, אין כמעט זויות גילגול בסיבובים (בכביש).
לוח שעונים מתוחכם ואינטואיטיבי ביותר (לא יודע מה ממנו יגיע לארץ).
מי שמגיע לסביבות פילדלפיה, מוזמן לקחת סיבוב התרשמות (כולל לינה והאבסה, כמובן..)
boaz avrahami
30-08-13, 07:51
זאת אומרת שאם אתה מקצץ פגושים ושם שנורקל יש לך נגמ״ש עם נוחיות מושלמת?
אז למה אתה עדיין מתבטל?
JEEP Grand Cherokee ZJ V8 98
IR 3.5"
זאת אומרת שאם אתה מקצץ פגושים ושם שנורקל יש לך נגמ״ש עם נוחיות מושלמת?
בועז - בדיוק מה שאמרתי לברנרד במקום אחר, אין דבר כזה היום לקחת רכב שטח בורגני ישר לנקרות, חייב התאמות באלפי שקלים קודם. עם כל דור חדש של רכבים הוצאת ההתאמה רק גדלה, אין מה לעשות.
זאת אומרת שאם אתה מקצץ פגושים ושם שנורקל יש לך נגמ״ש עם נוחיות מושלמת?
בועז - בדיוק מה שאמרתי לברנרד במקום אחר, אין דבר כזה היום לקחת רכב שטח בורגני ישר לנקרות, חייב התאמות באלפי שקלים קודם. עם כל דור חדש של רכבים הוצאת ההתאמה רק גדלה, אין מה לעשות.
זאת אומרת שאם אתה מקצץ פגושים ושם שנורקל יש לך נגמ״ש עם נוחיות מושלמת?
אז למה אתה עדיין מתבטל?
JEEP Grand Cherokee ZJ V8 98
IR 3.5"
תגיד לי, השתגעת?
זה אוטו שלי?
נכנסנו לשלולית והיא רצתה להרוג אותי - "בשביל מה קנית את הפורד ושמת גלגלים "35? תהרוס את האוטו שלך, לא את שלי!" - אז לחתוך את הפגושים וחורים בשביל שנורקל?
כשהפגוש פתאום צף בשלולית (התנתק בנסיעה לאחור, אחרי מעבר ראשון של השלולית), חשבתי שזה הסוף - גם את הגופה שלי כבר לא ימצאו בג'ונגל הזה...
נראה לי שהיא החליטה שזה פתרון קל מידי.. בשבילי..
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.