yaronmor
02-09-13, 22:53
שלום לכולם<o:p></o:p>
לפני חודשיים החלפתי ראש מנוע חדש בניסן 2008,כולל טרמוסטט מקורי חדש<o:p></o:p>
לאחר מכן שמתי לב שמד החום נמצא טיפה גבוה ממה שהכרתי בעבר הוא היהבין הרבע לחצי היום מעל הרבע.<o:p></o:p>
בכל עליה ממושכת ולא בהאצה ברכב שעון החום מטפס לכיוון ה 3/4 לפני הקוהאדום המזגן מפסיק לקרר וברגע שאני מרפה מהדוושה של הגז לוקח כמה שניות מד החוםיורד בחזרה למתחת לחצי והמזגן חוזר לקרר.<o:p></o:p>
בדקתי את מערכת הקירור לא חסר מים, אבל הרכב מתחמם ,המכונאי שלי לאמוצא שום בעיה כשהרכב נמצא במישור מד החוםכמעט ולא זז מהמקום שלו.<o:p></o:p>
שאלתי מתי טרמוסטט מקורי של ניסן אמור לפתוח מעבר<o:p></o:p>
יש קשר אם לא כיוונו את שרשרת הטיימיניג להתחממות ,הרכב נוסע טוב בליבעיה<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
תודה <o:p></o:p>
לפני חודשיים החלפתי ראש מנוע חדש בניסן 2008,כולל טרמוסטט מקורי חדש<o:p></o:p>
לאחר מכן שמתי לב שמד החום נמצא טיפה גבוה ממה שהכרתי בעבר הוא היהבין הרבע לחצי היום מעל הרבע.<o:p></o:p>
בכל עליה ממושכת ולא בהאצה ברכב שעון החום מטפס לכיוון ה 3/4 לפני הקוהאדום המזגן מפסיק לקרר וברגע שאני מרפה מהדוושה של הגז לוקח כמה שניות מד החוםיורד בחזרה למתחת לחצי והמזגן חוזר לקרר.<o:p></o:p>
בדקתי את מערכת הקירור לא חסר מים, אבל הרכב מתחמם ,המכונאי שלי לאמוצא שום בעיה כשהרכב נמצא במישור מד החוםכמעט ולא זז מהמקום שלו.<o:p></o:p>
שאלתי מתי טרמוסטט מקורי של ניסן אמור לפתוח מעבר<o:p></o:p>
יש קשר אם לא כיוונו את שרשרת הטיימיניג להתחממות ,הרכב נוסע טוב בליבעיה<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
תודה <o:p></o:p>