PDA

צפייה בגרסה מלאה : גראנד שירוקי לא מניע - עזרה



ELITMAX
05-09-13, 16:21
גראנד 95 ניכבה תוך כדי נסיעה ומסרב להניע למרות הפצרותי, יש דלק משאבה תקינה עד המזרקים מגיע דלק. יש ניצוץ.אם יש למישהו רעיון או כיוון מה לחפש ולבדוק אני אשמח. שנה טובה וחג שמח .

shmil
05-09-13, 17:25
קודי תקלות?
כבה ומאז לא הניע אף פעם?
פעם ראשונה שזה קורה?
כמה זמן הרכב אצלך?

ELITMAX
05-09-13, 17:35
הרכב כבה והניע בעזרת אתר לשתי דקות בערך ואז נכבה הרכב אצלי פחות משנה וזה פעם ראשונה שזה קורה. לגבי קודי תקלות אני לא יודע ליקרוא את ההיבהובים אני מסתבך עם זה. אני מחכה לאיזה חבר שתמיד בודק לי את זה.

cj 64
05-09-13, 17:47
עושה רושם שאין לך מספיק לחץ דלק,תנסה להחליף משאבה מאיזה סופה (אם יש לידך)גל

ELITMAX
05-09-13, 18:05
כרגע אין לי אפשרות רק אחרי החג. למרות שכשלחצתי על הונטיל בחליל היה שפריץ רציני, אבל זה עדיין לא קנה מידה צריך לבדוק עם שעון,

יורם-דרומי
05-09-13, 18:24
לפני שלוש שנים הייתה לי אותה בעיה - לחץ דלק לא מספיק = מנוע מגמגם וכבה
הוחלפה משאבה חדשה

ELITMAX
05-09-13, 18:40
הבעיה שאין דרך לבדוק רק ביום ראשון

ELITMAX
05-09-13, 23:42
מעונין במשאבת דלק במחיר סביר

shmil
06-09-13, 09:54
אם זו משאבת דלק, ואני לא משוכנע בכך, אני ממליץ לך לשים חדשה באיכות גבוהה, ולא משומשת וגם לא חדשה באיכות נמוכה.
משאבה זה לא חלק של "תיקון דרך"...

ELITMAX
06-09-13, 11:58
אתה צודק במאה אחוז פשוט רציתי להציל משהו מהחופש הזה שחיכיתי לו הרבה זמן

ELITMAX
06-09-13, 18:19
הוחלפה משאבת דלק הרכב הניע לשתי דקות ונכבה, חשבתי על חישן קרנק אבל אני לא מוצא אותו
בניסיונות הנעה לפעמים סיבובי המנוע גבוהים ולפעמים נורמלי
קודי תקלות 12 55
יש למישהו כיוון?

sos4u
06-09-13, 19:19
Battery or power to the ECM disconnected in the last 50 key cycles.

ELITMAX
06-09-13, 19:42
לא הבנתי בדיוק מה הכוונה האם התכוונת למחשב?

eysham
06-09-13, 20:24
הכוונה היא שהכל בסדר. לפחות לפי קודי התקלה...

12 אומר לך שהמצבר נותק ב-50 פתיחות סוויצ' האחרונות - זה יעלם לך אחרי כמה זמן שלא תנתק את המצבר
55 אומר סוף קריאה. שתדע לא לחכות ליותר הבהובים ושהבדיקה הסתיימה.

gkope
07-09-13, 11:11
אלי בדרך אליך עים מחשב

ELITMAX
07-09-13, 14:46
תודה רבה לכל החברים שעזרו ונתנו עצות.
תודה מיוחדת לאלי שהטריח את עצמו בשבת והגיע אלי הביתה
עם מחשב. החלפנו מחשב אבל עדיין לא מניע.
בשפיכת דלק ישירות לבית מצערת האוטו כן מניע
יש מצב שהבעיה בחישן קראנק?

sos4u
07-09-13, 14:51
תודה רבה לכל החברים שעזרו ונתנו עצות.
תודה מיוחדת לאלי שהטריח את עצמו בשבת והגיע אלי הביתה
עם מחשב. החלפנו מחשב אבל עדיין לא מניע.
בשפיכת דלק ישירות לבית מצערת האוטו כן מניע
יש מצב שהבעיה בחישן קראנק?

מה קשור ?
אם בשפיכת דלק האוטו מניע, תבדוק מה מונע ממנו להניע בדרך הקונבנציונלית. משהו במערכת הדלק שלך פגום ואתה רץ לחפש מתחת לפנס.
תבדוק לחץ דלק עם שעון, בחליל תראה כמה יש לך ?
תבדוק את המזרקים והקונקטורים שפוקדים עליהם.
פילטר דלק החלפת ? מתי הוחלף פעם אחרונה ? דלק במיכל יש ? מעל שליש לפחות ?

ELITMAX
07-09-13, 15:13
יש דלק במיכל בערך חצי בבדית לחץ בחליל בלחיצה על הונטיל ללא שעון היה שפריץ חזק שהגיע עד למדרכה
לא נימדד עם שעון. בהוצאת פלאג וסטרטר עמדתי על המדרכה וקיבלתי שפריץ של דלק מתוך הצילינדר
המשאבה הוחלפה פילטר הוחלף ולאחר ההחלפה האוטו הניע לשתי דקות ונכבה.

sos4u
07-09-13, 15:19
בבדיקת לחץ בחליל בלחיצה על הונטיל ללא שעון היה שפריץ חזק שהגיע עד למדרכה
לא נימדד עם שעון. .

עדיין לא בדיקה מדוייקת. יש מצב שהמשאבה בונה לחץ רגעי שאותו אתה רוה בלחיצה על הוונטיל.
המשאבה שהחלפת - חדשה ?
איך בדקת ניצוץ ? בכל הפלגים ?
עם מנורה ?
החלפת חיישן קרנק, אפשרית אבל לא ממש סימפטית. אם אתה בדגמי 93-95 תצטרך להנמיך מעט את המנוע, ולחפש אותו מימין לדיסטריבוטור שנמצא בשיא הגובה, בחלק שקרוב לקיר האש.
בדגמי 96 ומעלה אין צורך להנמיך את המנוע. הגישה נוחה יותר.
במידה והחלטת להחליף אל תתפשר ותתקין חדש, זה לא משהו שתרצה לעשות שוב ...

ELITMAX
07-09-13, 15:34
ניצוץ ניבדק בשני פלאגים אחד מכל צד
משאבה פורקה מסופה נוסעת
חישן קרנק זה סיפור לראות אותו בעיין בטח שלהחליף
ביום ראשון נבדוק לחצים עם שעון ונתקדם משם
השאלה שרציתי לדעת אם האוטו מניע עם אינפוזיה זה שולל
חישן קרנק תקול

shmil
07-09-13, 15:42
אם חיישן קראנק היה תקול, הרכב לא היה מניע בשום דרך.
אם החיישן קראנק היה עובד לפעמים - כשהוא מניע באינפוזיה הוא גם צריך להניע רגיל.

המנוע 6 או 8?
אתה לא עובד מסודר, ולכן כנראה תמשיך להחליף עוד חלקים מיותרים, כפי שכבר החלפת משאבה, פילטר ומחשב..
בהצלחה.

ELITMAX
07-09-13, 15:53
תודה רבה על התגובות והעזרה
אני לא מכונאי אני סתם בעצבים על החופש שנהרס לי
אחרי שחיכחתי לו כל כך
לא נעים להיתקע עם האוטו להתנהל עם גרר וארגז כלים
שיהיה לכולם שנה טובה ושלא תדעו גרר
המשך בדיקה ביום ראשון עם אנשים מקצועיים שמבינים קצת יותר ממני
אני יעדכן שבוע הבא

sos4u
07-09-13, 16:00
לפעמים, לא לעשות כלום, עדיף. עולה פחות ...

אז הלך החופש ... לא נורא ... יהיו אחרים.
כנס למוסך שיבדוק בצורה מסודרת, מה הבעיה ויידע [ אני מקוה] לאבחן לך את התקלה בזול.
מאיפה אתה ? ולאן אתה גורר את האוטו ?

ELITMAX
07-09-13, 16:12
אני מראשון, וגררתי את האוטו אלי הביתה אם יסתדר אני אגרור את האוטו כבר היום בערב למוסך אם לא אז מחר,
בנתיים לא הוצאתי שקל מהכיס כל החלקים מחבר טוב שרצה לעזור ולכלך את הידיים ואת הבגדים (אלי גיפ).
אם הייתי צריך לשלם על חלקים לא הייתי נוגע באוטו.

sos4u
07-09-13, 18:19
אז עד כאן הכל דבש.
עדכן מה היה ...

ELITMAX
08-09-13, 20:28
היום גררתי את האוטו למוסך של חבר
בבדיקת לחץ דלק עם שעון הגיע ל-3 באר בסטרטר
בבדיקת קונקטורים של המזרקים לא מגיע חשמל
חברי טוען חישן קראנק, האמנם?

cgp
08-09-13, 20:42
כמו ששמיל כתב
אם היה חיישן קראנק לא היה מניע בשום מצב , גם עם עזרה
ואם בסוף זה יהיה חיישן קראנק אז למדתי משהו חדש, וגם עוד רבים.
בכל מקרה אין לי עצות בשבילך, וזה בעיקר כי האוטו כן מניע ואחרכך נכבה.
נותר לי לצערי רק לאחל לך בהצלחה

ELITMAX
08-09-13, 20:49
החבר שלי טוען שבאינפוזיה הדלק ניכנס למנוע מהבית מצערת ולא מהמזרקים
ולכן הוא מניע

sos4u
10-09-13, 09:20
יש מצב,
נו החלפת? פתר את העניין ?

ELITMAX
13-09-13, 16:54
עדיין לא ניפתרה הבעיה לא היה לי זמן לזה
היום הייתח במוסך ניסיתי להחליף את החיישן
האמת הוא תקוע במקום סבבה, הורדתי מיכל מים ומחשב
הנמכתי מנוע + גיר והצלחתי להשחיל את היד
מעבר לזה לא הצלחתי לעשות כלום, מצליח לגרד את החיישן וזהו
יש למישהו רעיון איך להתקדם ואיזה ברגים יש שם אלן או כוכב?

zik5
13-09-13, 17:57
אם אני זוכר טוב,פרק סטרטר (2 ברגים) ותגיע בקלות

ELITMAX
14-09-13, 20:48
אצלי פירוק סטרטר לא נתן כלום
האגזוז מפריע

דודו ארצי
19-09-13, 08:18
שלום אלי
לי היתה בעיה דומה הרכב היה נכבה ולא מניע
תוך כדי נסיעה או בעמידה...ממתין כ20 דקות ואז מניע וחוזר חלילה.
חבר שלי ליעד ממוסך בבנימינה עבד על הגיפ במשך 4 ימים עד שהבין שצריך להחליף מחשב וטבעת אימובילייזר מקורי.
ברגע שהוחלף הבעיה נפתרה.
לי יש wj שנת 2000
בהצלחה

ELITMAX
23-09-13, 19:50
החלפתי את כל האוטו ועדיין לא מניע, כרגע לאחר החלפת חיישן קראנק ודיסטרביוטור לא מגיע חשמל למרססים ולקוהל למרות שלפני החלפת חיישן קראנק כן היה חשמל, כרגע הכיוון נתק בצמת חשמל
לאחר שהפסדתי את כל החגים מחכה לל"ג בעומר

shmil
23-09-13, 21:02
שם לב מה כתבתי לך לפני שבועיים, אולי לא שמת לב:


אתה לא עובד מסודר, ולכן כנראה תמשיך להחליף עוד חלקים מיותרים, כפי שכבר החלפת משאבה, פילטר ומחשב..
בהצלחה.

תנחומיי.

ELITMAX
23-09-13, 21:14
מה שנכון נכון, הרכב ניכנס למוסך לאחר חג ראש השנה
כנראה שהייתי צריך לישרוף אותו לפני שהגיע למוסך, הוא מקבל שם כל יום מחלה חדשה
מה שמפליא אותי שגם כשהוא עומד במוסך הוא ממשיך להתקלקל בעקביות

ELITMAX
24-09-13, 22:34
תודה לאל ולאנשים הטובים בפורום שהגיבו ועזרו
הוחלף חיישן קראנק בפעם השניה והמנוע התעורר לחיים
חיישן קודם היה תקול למרות שהיה חדש לחלטין

-->