צפייה בגרסה מלאה : נעילה טבורית
שלום רב,
מישהו יודע איך אפשר לדעת שה 4*4 אכן עובד? (חוץ מהנורית..). יש לי לוקרים ידניים (לנעילת הטבור), ז"א שהנורית יכולה להידלק בשילוב הסטיק ל 4*4 אך בפועל אין שילוב... השאלה איך אפשר לדעת על אמת שהלוקרים אכן עובדים והרכב משולב 4*4???
תודה.
כן, זה משנה.
הבדיקה שאני עומד לתאר לא מתאימה ללנד רובר או לסנטה פה.
ברכב שלך, הרם גלגל קדמי אחד על ג׳ק. וודא שהרכב עומד יציב ובצורה בטוחה. שלב הילוך חנייה באוטומט או הילוך ראשון.
1. נעל (הפעל, חבר) את נועלי הטבור.
במצב 4x4 בידית של הטרנספר, את אמור לא להיות מסוגל לסובב את הגלגל שבאוויר יותר משמינית סיבוב.
2. שחרר את הלוקר של הגלגל שעל הקרקע. סובב את הגלגל שבאוויר. אתה אמור לראות את הציריה של הגלגל הנגדי מסתובבת לכיוון ההפוך. הפעל את הלוקר ששיחררת.
3. שלב מצב 4x2 בטרנספר. אתה אמור להיות מסוגל לסובב את הגלגל ביד תוך התנגדות מסויימת. שים לב שגל ההינע הקדמי מסתובב.
4. שחרר את שני הלוקרים. הגלגל שבאוויר אמור להסתובב ללא התנגדות.
שאר הרכיבים (ציריות וגל הינע) לא אמורים להסתובב.
עד כאן בדיקה ללא עומס.
אחרי שסיימת את הבדיקה הזו, סע למקום עם חול עמוק, עליה, הצלבה וכדומה. סע במצב 4x2 עד שהגלגלים האחוריים מחליקים. עכשיו שלב 4x4, נעל נועלי טבורים וצפה לשיפור....
אם הרכב לא מתקדם, וודא שלפחות אחד מהגלגלים הקדמיים מסתובב. זה מצב תקין.
אם נשמעים קליקים או בומים, יש תקלה.
בהצלחה.
תשתדל לא להיתקע.
בוזי,
המון תודה על התשובה המפורטת והמקצועית.
בסוכות יהיה זמן לנסות את התאוריות שלך.
שוב תודה וחג שמח,
אדי.
טוב.. כל הבדיקות בלי העומס בוצעו והתוצאות לפי מה שכתוב מעלה.. עכשיו נישאר לבדוק בעומס וזה יעשה בטיול הקרוב (ככה לא אהיה לבד במידה ואשקע...). אז בנתיים תודה על העזרה ומועדים לשמחה, אדי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.