התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Local Motors IL יש מצב למציאות חדשה גם פה?



שלוםר
24-09-13, 13:08
דעתכם? יש לזה סיכוי אצלנו? במדינה בה הרגולציה מניעה את הרשויות, יש סיכוי לסניף מקומי של רעיון מדהים כזה?
יש מישהו מאיתנו שיכול ומעז להרים הכפפה?
חג שמייח.
שלום.ר

http://www.calcalist.co.il/local/articles/1,7340,L-3612747,00.html

lizard
24-09-13, 15:40
לא!

דרור ברלי
24-09-13, 15:52
נראה את הראלי פייטר עובר תקינה ישראלית ומה יגידו עליו "מומחי" עמדה 1...

להבדיל מאמריקה, מדינת ישראל תנסה לחנוק כל יוזמה שכזו.
התקינה כאן בלתי אפשרית, הרגולציה הרסנית, אינספור פקידונים שכל מטרתם להכניס מקלות בגלגלים, להפריע ולחבל בכל רעיון שחורג ממדיניות של אחידות.

כשאתה מסתובב בעולם ורואה שכל רעיון הוא אפשרי ואז חוזר לכאן, פשוט בא לך לבכות.

arnonshoshani
24-09-13, 17:19
דרור

אני לא יודע אם אתם מכירים או מודעים אבל...
תקנות התעבורה השתנו קצת בעניין זה והם מאפשרות היום למפעלי רכב זעירים (סדנאות או משדרגי רכבים למיניהם) לקבל אישור ולהרשם כיצרני רכב מורשים במדינת ישראל כמו תע"ר לדוגמא.
ניתן להגיש את הבקשה ובמידה ועומדים בקריטריונים אז מקבלים רשיון לייצר ולשנות רכבים

יש כבר כמה עסקים בהליריכי רישוי מתקדמים

דרור ברלי
24-09-13, 19:22
אם מה שאתה אומר אכן נכון - זה ממש חזון אחרית הימים.

תע"ר זה יצרן רכב. לא סדנת שדרוגים. והוא לא בדיוק דוגמא טובה כי הוא לא מוכר בשוק האזרחי אלא רק לצבא, שם הדרישות והתקנות שונים לגמרי.

למה אני מקשה? לדוגמא, מכונית של יצרן קטן/בוטיק לא תצטרך ABS ובקרת יציבות כדי לקבל רישוי צהוב רגיל?

asafk
24-09-13, 19:36
ארנון,
לדעתי השינוי בתקנות מכוון למקום אחר לחלוטין.
זה לפחות ממה שאני מכיר, אבל אם אתה מעודכן יותר - שתף בבקשה בתקנות החדשות.

אסף.

arnonshoshani
25-09-13, 07:26
אסף נכון שלא לכך התכוון המשורר אבל הפירצה נפתחה ויש את האפשרות החוקים לבצע את זה.

הרעיון היה לתת לחברות שרכות לבצע שינויי מבנה (בעיקר משקלים) לבצע את השינויי ולאשר אותו חוקית.

אבל זה גורר דרישה להיות יצרן רכב וככזה תוכל לבע הרבה דברים אחרים שכרגע מותרים ליחידי סגולה

klam
25-09-13, 19:23
ואתם, ברוקסוליד, נרשמים עכשיו כיצרן?
חן

ofiredri
27-09-13, 01:40
אם מה שאתה אומר אכן נכון - זה ממש חזון אחרית הימים.

תע"ר זה יצרן רכב. לא סדנת שדרוגים. והוא לא בדיוק דוגמא טובה כי הוא לא מוכר בשוק האזרחי אלא רק לצבא, שם הדרישות והתקנות שונים לגמרי.

למה אני מקשה? לדוגמא, מכונית של יצרן קטן/בוטיק לא תצטרך ABS ובקרת יציבות כדי לקבל רישוי צהוב רגיל?

דרור, ניסינו לא מזמן להוציא מספר צהוב לאריאל אטום דור 3, ולא קיבלנו מהסיבות שמנית.
לדעתי מספר מרוצים (אפור?) היה אפשר אבל צהוב ממש לא.

gp1
28-09-13, 17:53
לפחות יש אנשים אופטימיים. לאחר שאסרו את ייבוא הדיפנדר לישראל ( אם אני לא טועה , זו המדינה היחידה בעולם) , נראה לי שהדרך היא במורד . ומשום מה נראה לי שהיצרנים החדשים יהיו בכיוון הצבאי ושאלו הם גם הלך הרוח והכיוון של הרשויות .

ד ו ר ו ן
28-09-13, 19:21
לפחות יש אנשים אופטימיים. לאחר שאסרו את ייבוא הדיפנדר לישראל ( אם אני לא טועה , זו המדינה היחידה בעולם) , נראה לי שהדרך היא במורד . ומשום מה נראה לי שהיצרנים החדשים יהיו בכיוון הצבאי ושאלו הם גם הלך הרוח והכיוון של הרשויות .
אתה טועה, לא רק כאן הדיפנדר לא נכנס, בארה״ב כבר מזמן הוא לא יכול לעלות על הכביש, ואם כבר אז יד עוד כמה רכבים שיובאו לכאן שנאסרו בארה״ב מזמן.

gp1
03-10-13, 03:54
צודק .
הרוע בהתגלמותו : http://www.motorauthority.com/news/1086521_u-s-customs-crush-illegally-imported-land-rover-defender-video

צריך לב מאבן לעשות דבר כזה

-->