קיד
28-09-13, 16:05
שלום לכולם,
היות שפורום ספורט מוטורי נעלם ואיננו, פתחתי אל השירשר הנ"ל כאן, למרות שזהו לא מקומו הטבעי.
עוד בטרם חזרנו ארצה מהמרוץ בבולגריה, התחיל סבב שמועות צורם אוזניים שתחילתו במחסן הכביסה של קיבוץ בצפון בולגריה וסופו באפסנאות של רשות השידור הישראלית.
השמועה הלא מחמיאה אמרה בקיצור: "הלל ורז נתקעו עם תיה"ל פגוע ללא יכולת תנועה, וגל וקיד נטשו אותם ללא מתן סיוע". יש להזכיר כי מדובר על יום מרוץ בראלי בבולגריה, ולא על רחוב ראשי בהרצליה פיתוח.
שמועה כמו שמועה היא דבר עקשן, וכמובן שלך תוכיח שאין / יש לך אחות.
היות שמדובר על אנשים מוכרים בתחום המרוצים בישראל, ועל עיתונאים מכובדים מהתחום, החלטתי לפרסם את השירשור הנ"ל, להסביר בקצרה את הצד שלנו, הטכני בלבד (גל וקיד) בסיפור, ואז תוכלו לצפות בסרטון קצר המתעד את רגעי נסיון הגרירה / חילוץ.
כמובן שכל אחד מקוראים יוכל לאחר הצפייה בסרטון, לגבש לעצמו דעה עצמאית, לגבי משך הזמן, המאמץ והסיכון בנסיון גרירה שכזה. כמו כן יוכל כל אחד מכם, לחזור ולקרוא את הדיווח העיתונאי אשר נכתב ביום ההוא, ולהשוות בעיני רוחו בין הכתוב באתרי החדשות, לבין התרשמותו האישית.
להלן העובדות מהצד שלנו:
מנוע בנזין V8,
תיה"ל ידני 6 הילוכים,
מצמד יבש דיסק אחד.
תיבת העברה של קדילאק אסקלייד, 4X4 קבוע דרך דיפרנציאל אורכי. ללא תחום איטי, ללא נעילת דיפ' אורכי וללא מצמד ויקוזי.
דיפ' אחורי מיצובישי בעל נעילה רוחבית מקורית.
דיפ' קדמי מיצובישי ללא נעילה רוחבית.
מן העובדות ברור, כי בשיפוע, קיימת נטייה של הכוח לעבור אל הגלגלים הקדמיים (אשר עליהם פחות לחץ קרקע), ואז לברוח אל גלגל קדמי אחד. במצמב זה הרכב נהייה 4X1. אני מניח שמתוך קוראי האתר, גם אלו אשר אינם מצטיינים בתחום הטכני, מבינים שרכבת הכוח של רכב המרוץ שלנו, היא כנראה השילוב הגרוע ביותר האפשרי למצבים של גרירה בעליה.
מצויידים בעובדות, נא צפו בקטע הבא:
http://www.youtube.com/watch?v=BG7KR3PPLfI&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=BG7KR3PPLfI&feature=youtu.be
לאחר הצפיה בסרט, ולאחר שכל אחד גיבש לעצמו את דעתו על הנושא, אבקש ממכם לחשוב על המידע הנ"ל:
אין לנו דיפ' מושלם או חלקי דיפ' בסיוע.
אין לנו מוטות לציריות בסיוע.
אין לנו תיבת העברה בסיוע.
אין לנו תיה"ל בסיוע.
לעומת זאת יש לנו מצמד בסיוע.
יכול כעת כל אחד מכם לחזור אל הכותרת: "יחסי ציבור עזרה לחבר יושר עיתונאי וכל מה שבינהם, כל אחד ישפוט כראות עיניו."
בברכה,
קיד.
נ.ב. תודה מכל הלב לרז היימן והלל סגל, שללא התמיכה האישית הלבבית, השיחות פנים אל פנים וכמובן השעות בטלפון, לא היינו מגיעים לזינוק.
היות שפורום ספורט מוטורי נעלם ואיננו, פתחתי אל השירשר הנ"ל כאן, למרות שזהו לא מקומו הטבעי.
עוד בטרם חזרנו ארצה מהמרוץ בבולגריה, התחיל סבב שמועות צורם אוזניים שתחילתו במחסן הכביסה של קיבוץ בצפון בולגריה וסופו באפסנאות של רשות השידור הישראלית.
השמועה הלא מחמיאה אמרה בקיצור: "הלל ורז נתקעו עם תיה"ל פגוע ללא יכולת תנועה, וגל וקיד נטשו אותם ללא מתן סיוע". יש להזכיר כי מדובר על יום מרוץ בראלי בבולגריה, ולא על רחוב ראשי בהרצליה פיתוח.
שמועה כמו שמועה היא דבר עקשן, וכמובן שלך תוכיח שאין / יש לך אחות.
היות שמדובר על אנשים מוכרים בתחום המרוצים בישראל, ועל עיתונאים מכובדים מהתחום, החלטתי לפרסם את השירשור הנ"ל, להסביר בקצרה את הצד שלנו, הטכני בלבד (גל וקיד) בסיפור, ואז תוכלו לצפות בסרטון קצר המתעד את רגעי נסיון הגרירה / חילוץ.
כמובן שכל אחד מקוראים יוכל לאחר הצפייה בסרטון, לגבש לעצמו דעה עצמאית, לגבי משך הזמן, המאמץ והסיכון בנסיון גרירה שכזה. כמו כן יוכל כל אחד מכם, לחזור ולקרוא את הדיווח העיתונאי אשר נכתב ביום ההוא, ולהשוות בעיני רוחו בין הכתוב באתרי החדשות, לבין התרשמותו האישית.
להלן העובדות מהצד שלנו:
מנוע בנזין V8,
תיה"ל ידני 6 הילוכים,
מצמד יבש דיסק אחד.
תיבת העברה של קדילאק אסקלייד, 4X4 קבוע דרך דיפרנציאל אורכי. ללא תחום איטי, ללא נעילת דיפ' אורכי וללא מצמד ויקוזי.
דיפ' אחורי מיצובישי בעל נעילה רוחבית מקורית.
דיפ' קדמי מיצובישי ללא נעילה רוחבית.
מן העובדות ברור, כי בשיפוע, קיימת נטייה של הכוח לעבור אל הגלגלים הקדמיים (אשר עליהם פחות לחץ קרקע), ואז לברוח אל גלגל קדמי אחד. במצמב זה הרכב נהייה 4X1. אני מניח שמתוך קוראי האתר, גם אלו אשר אינם מצטיינים בתחום הטכני, מבינים שרכבת הכוח של רכב המרוץ שלנו, היא כנראה השילוב הגרוע ביותר האפשרי למצבים של גרירה בעליה.
מצויידים בעובדות, נא צפו בקטע הבא:
http://www.youtube.com/watch?v=BG7KR3PPLfI&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=BG7KR3PPLfI&feature=youtu.be
לאחר הצפיה בסרט, ולאחר שכל אחד גיבש לעצמו את דעתו על הנושא, אבקש ממכם לחשוב על המידע הנ"ל:
אין לנו דיפ' מושלם או חלקי דיפ' בסיוע.
אין לנו מוטות לציריות בסיוע.
אין לנו תיבת העברה בסיוע.
אין לנו תיה"ל בסיוע.
לעומת זאת יש לנו מצמד בסיוע.
יכול כעת כל אחד מכם לחזור אל הכותרת: "יחסי ציבור עזרה לחבר יושר עיתונאי וכל מה שבינהם, כל אחד ישפוט כראות עיניו."
בברכה,
קיד.
נ.ב. תודה מכל הלב לרז היימן והלל סגל, שללא התמיכה האישית הלבבית, השיחות פנים אל פנים וכמובן השעות בטלפון, לא היינו מגיעים לזינוק.