התחברות

צפייה בגרסה מלאה : יחסי ציבור עזרה לחבר יושר עיתונאי וכל מה שבינהם, כל אחד ישפוט כראות עיניו



קיד
28-09-13, 16:05
שלום לכולם,
היות שפורום ספורט מוטורי נעלם ואיננו, פתחתי אל השירשר הנ"ל כאן, למרות שזהו לא מקומו הטבעי.
עוד בטרם חזרנו ארצה מהמרוץ בבולגריה, התחיל סבב שמועות צורם אוזניים שתחילתו במחסן הכביסה של קיבוץ בצפון בולגריה וסופו באפסנאות של רשות השידור הישראלית.
השמועה הלא מחמיאה אמרה בקיצור: "הלל ורז נתקעו עם תיה"ל פגוע ללא יכולת תנועה, וגל וקיד נטשו אותם ללא מתן סיוע". יש להזכיר כי מדובר על יום מרוץ בראלי בבולגריה, ולא על רחוב ראשי בהרצליה פיתוח.
שמועה כמו שמועה היא דבר עקשן, וכמובן שלך תוכיח שאין / יש לך אחות.
היות שמדובר על אנשים מוכרים בתחום המרוצים בישראל, ועל עיתונאים מכובדים מהתחום, החלטתי לפרסם את השירשור הנ"ל, להסביר בקצרה את הצד שלנו, הטכני בלבד (גל וקיד) בסיפור, ואז תוכלו לצפות בסרטון קצר המתעד את רגעי נסיון הגרירה / חילוץ.
כמובן שכל אחד מקוראים יוכל לאחר הצפייה בסרטון, לגבש לעצמו דעה עצמאית, לגבי משך הזמן, המאמץ והסיכון בנסיון גרירה שכזה. כמו כן יוכל כל אחד מכם, לחזור ולקרוא את הדיווח העיתונאי אשר נכתב ביום ההוא, ולהשוות בעיני רוחו בין הכתוב באתרי החדשות, לבין התרשמותו האישית.
להלן העובדות מהצד שלנו:
מנוע בנזין V8,
תיה"ל ידני 6 הילוכים,
מצמד יבש דיסק אחד.
תיבת העברה של קדילאק אסקלייד, 4X4 קבוע דרך דיפרנציאל אורכי. ללא תחום איטי, ללא נעילת דיפ' אורכי וללא מצמד ויקוזי.
דיפ' אחורי מיצובישי בעל נעילה רוחבית מקורית.
דיפ' קדמי מיצובישי ללא נעילה רוחבית.
מן העובדות ברור, כי בשיפוע, קיימת נטייה של הכוח לעבור אל הגלגלים הקדמיים (אשר עליהם פחות לחץ קרקע), ואז לברוח אל גלגל קדמי אחד. במצמב זה הרכב נהייה 4X1. אני מניח שמתוך קוראי האתר, גם אלו אשר אינם מצטיינים בתחום הטכני, מבינים שרכבת הכוח של רכב המרוץ שלנו, היא כנראה השילוב הגרוע ביותר האפשרי למצבים של גרירה בעליה.
מצויידים בעובדות, נא צפו בקטע הבא:
http://www.youtube.com/watch?v=BG7KR3PPLfI&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=BG7KR3PPLfI&feature=youtu.be

לאחר הצפיה בסרט, ולאחר שכל אחד גיבש לעצמו את דעתו על הנושא, אבקש ממכם לחשוב על המידע הנ"ל:

אין לנו דיפ' מושלם או חלקי דיפ' בסיוע.
אין לנו מוטות לציריות בסיוע.
אין לנו תיבת העברה בסיוע.
אין לנו תיה"ל בסיוע.
לעומת זאת יש לנו מצמד בסיוע.


יכול כעת כל אחד מכם לחזור אל הכותרת: "יחסי ציבור עזרה לחבר יושר עיתונאי וכל מה שבינהם, כל אחד ישפוט כראות עיניו."

בברכה,
קיד.

נ.ב. תודה מכל הלב לרז היימן והלל סגל, שללא התמיכה האישית הלבבית, השיחות פנים אל פנים וכמובן השעות בטלפון, לא היינו מגיעים לזינוק.

אמיר ב.א
28-09-13, 17:00
אולי אני יוצא אהבל ,

אבל סתם בניסיון להבין את העניין ,

לא היה עוזר להרתם אליהם הפוך ולגרור אותם כאשר הרכב שלכם בהילוך אחורי - למרות שזו נסיעה איטית ?

raanan
28-09-13, 17:20
לחוות דעה אפשר משתי נקודות מבט,
א. טיול בחו"ל כשמזהים מישהו מוכר תקוע עם תקלה
ב. מתחרה במירוץ שמעוניין בהישגים ובשמירת הרכב

עבור א'
לא הייתי אומר שהצוות ברכב הגורר יצא מגידרו והתאמץ לחלץ .
בכלל מהאזנה לשיחה (מהדקות הראשונות) אפשר לזהות את אפקט "הנבואה שמגשימה את עצמה" (הרכב לא מתאים ולא נצליח).

עבור ב'
כאן חסר מידע על החוקים אם יש בכלל, או קודים אתיים המקובלים בין מתחרים בפרט מאותה מדינה.
(נדמה לי שבפריז-דקאר היה כלל אתי בין האופנוענים שעבור פציעה, הרוכב שאחרי נשאר עם הפצוע עד להגעה של רוכב אחר שמחליף אותו
וכך הלאה והלאה עד לקבלת סיוע מקצועי ממארגני המירוץ).
בנוסף חסר מידע כמו מי באמת יושיע אותם ? האם יש רכב חילוץ של מארגני המירוץ ? אם כן, נראה לי שעשיתם די והותר בנסיון הגרירה !
עוד נקודה למחשבה, האם אחריכם היו מתחרים מהקטגוריה שלכם ? כלומר, אם אתם עדיין בתחרות ויכולת לגביע, זאת דילמה סופר רצינית
בהנחה שאתם המחלצים הראליים היחידים.

נראה לי שלאחר החפירה שלי לא תרמתי ממש ...

רענן

boaz avrahami
28-09-13, 17:27
מה אני מפספס פה?
נסעת לבולגריה על תקן צוות סיוע או בשביל להתחרות?

נשקפה לרז והלל סכנת חיים והזנחת אותם למות ביסורים?

ביקשו ממך חילוץ קטן או להפוך לגרר ולהקריב את המרוץ שלך?

האמת שאני לא בעניינים אבל אני משוכנע שרז לא היה מקריב את התחרותיות שלו גם בשביל אח שלו אלא אם כן זו היתה סכנת חיים.
אם הייתם במיקום לא ראלי ובאמת היית יכול לסיע זה מעשה של רצון טוב הראוי להוקרה. בכל מקרה לא חובה...

אם ניסית ולא הצלחת היית מבקש במקומך שרז והלל יוציאו בשמם הודעת הבהרה ותודה על הנסיון שלכם.

אלו חוקי המשחק במרוץ.


JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex

asafk
28-09-13, 17:41
שמע, קיד.... עזוב אותך מהשמועות ומהדיבורים.
אני חושב שלכל מי שמכיר את הנפשות הפועלות ברור ש:
1. מירוץ הוא מירוץ. אם אין פציעה או סכנה - ממשיכים הלאה.
2. ולמרות זה, אם הייתם יכולים, הייתם מחלצים ואף גוררים.
3. ובכל זאת ניסיתם, ואם לא גררתם - זה כי לא יכולתם. עשיתם כנראה מה שאפשר במגבלות הרכב והתחרות, שלא תישברו גם אתם (בסגנון טובעים השניים מן האחד)

וכל השאר... דיבורים.
אף אחד לא יכול לא לשפוט ולא לפרשן בלי שהיה שם. יהא זה עיתונאי מכובד או איש סיוע או גולש בפורום.

אסף.

גל שחם
28-09-13, 19:18
אנחנו כאן לא בכדי להוכיח לעולם מי אנחנו. אנחנו מתחרים, אנחנו ספורטאים ואנחנו בהחלט לא
מתכונים להתנצל על העובדה שהשקענו עשרות אלפי שקלים כדי להגיע למרוץ, להשתתף בו ובעיקר לסיים אותו וגם להנות.
עשינו את כל מה שיכולנו כדי לעזור.
אם זה לא נראה מספיק למישהו, זו בהחלט בעיה שלו.
אני לא מאמין שאם המצב היה הפוך, מישהו בכלל היה מרים גבה !
אני גאה ומאושר מהמרוץ, מהדרך ומהתוצאה.

talilim
28-09-13, 19:50
מה אני מפספס פה?
נסעת לבולגריה על תקן צוות סיוע או בשביל להתחרות?

נשקפה לרז והלל סכנת חיים והזנחת אותם למות ביסורים?

ביקשו ממך חילוץ קטן או להפוך לגרר ולהקריב את המרוץ שלך?

האמת שאני לא בעניינים אבל אני משוכנע שרז לא היה מקריב את התחרותיות שלו גם בשביל אח שלו אלא אם כן זו היתה סכנת חיים.
אם הייתם במיקום לא ראלי ובאמת היית יכול לסיע זה מעשה של רצון טוב הראוי להוקרה. בכל מקרה לא חובה...

אם ניסית ולא הצלחת היית מבקש במקומך שרז והלל יוציאו בשמם הודעת הבהרה ותודה על הנסיון שלכם.

אלו חוקי המשחק במרוץ.


JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex


+1 לגמרי...

נמרוד
28-09-13, 19:55
אני בכלל לא ידעתי שיש לכם אחות עד השרשור הזה... ואני בטוח שאני מייצג 99% מהציבור :D

בכל מקרה, קיד, שכנעת אותי שהיא בחורה הגונה.

ד ו ר ו ן
28-09-13, 20:23
אני בכלל לא ידעתי שיש לכם אחות עד השרשור הזה... ואני בטוח שאני מייצג 99% מהציבור :D

בכל מקרה, קיד, שכנעת אותי שהיא בחורה הגונה.

+1.

asafk
28-09-13, 21:04
עשינו את כל מה שיכולנו כדי לעזור.
אם זה לא נראה מספיק למישהו, זו בהחלט בעיה שלו.
אני גאה ומאושר מהמרוץ, מהדרך ומהתוצאה.

אז מה הבעיה...??? אני לא חושב שמישהו טען אחרת. וגם אם כן - הכל דיבורים.
יש לכם זכות להנות ממה שהשגתם. בלי התנצלויות. הלאה... לאתגר הבא.


אסף.

יריב קלר ברוך
29-09-13, 07:35
עשיתם מעל ומעבר ומי שחושב אחרת או לא מבין מה זו תחרות ומה הסיכוי לרסק את אחד המכלולים מהגרירה !
מעבר לכך מוזר שציפו בכלל שתגררו אותם לקו הסיום בתנאים אלו.
גילוי נאות בבחה הקפות צאלים שאני ההיתי תקוע אף אחד מהמתחרים לא עצר לסייע לי גם לא רז והילל אפילו לא האיטו וגם לי עזר רק המארגן והקהל !
ואתה גל באותה תחרות היחיד שעזר לך היה המארגן
אז לדעתי האישית אתם בסדר גמור וחוץ מלהזיז אותם מהציר לא היה צורך לנסות בתנאים הקיימים
יום טוב ושבוע טוב

אמיר ב.א
29-09-13, 09:32
אז מה הבעיה...??? אני לא חושב שמישהו טען אחרת. וגם אם כן - הכל דיבורים.
יש לכם זכות להנות ממה שהשגתם. בלי התנצלויות. הלאה... לאתגר הבא.


אסף.


אסף סיכם את הנושא יפה ...

חיזקו ואימצו , וכל הכבוד על הייצוג הישראלי בתחרות.

-->