צפייה בגרסה מלאה : Article: מבחן דרכים: ג'יפ JK רנגלר 2013
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=3116-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%99%D7%A4-JK-%D7%A8%D7%A0%D7%92%D7%9C%D7%A8-2013
סוזי המשתוללת
04-10-13, 12:17
זו לא הפעם הראשונה שאייל נתקע בבוץ שפרייבטים עוברים וצריך חילוץ
אני מציע שהחורף הזה תביאו נהג ניסוי עם נסיון למבחני דרכים.......
אולי מישהו יכול להסביר לי פעם, מה זה הפגוש הקידמי הזה שנראה כאילו תוכנן במיוחד לפגוע בזוית הגישה?
מה יש שם?
אפשר לראות את זה בעיקר בתמונה הלפני אחרונה הכתבה.
הפגוש מתוכנן כדי לאפשר לרנגלר לעמוד בדרישות התקינה העכשווית להגנת הולכי רגל.
הפגוש הקדמי??
מדף לקפה או לפתיחת בר נייד.
יכול להיות גם אחלה ספסל לאנשים קטנים.
ד"א הפגיעה שלו בזוית גישה לא כזו משמעותית כמו שנראה במבט ראשון.
כתבה משובחת !
לפי דעתי הצנועה, פרק החילוץ לא קיבל מספיק תשומת לב (!).....
אם אפשר היה לשתול ת'מנוע החדש על הדור הראשון .... ועוד להחליף לגיר ידני .....
אוי תביאו טישו המ קל דת מק צרת מכל הריר ;)
אם אפשר היה לשתול ת'מנוע החדש על הדור הראשון .... ועוד להחליף לגיר ידני .....
אוי תביאו טישו המ קל דת מק צרת מכל הריר ;)
מה הבעיה? זה אפילו חוקי לגמרי... אורגינלי מ-MOPAR
https://www.youtube.com/watch?v=Ob5xljpcR_c
1.
"נוחות הכניסה, כמו תודעת השירות בדוכן שווארמה, לא קיימת ברכב הזה".
2."מאחור בכלל מדובר על תיאום ציפיות והכנה נפשית, מי שיצטרך לעבור דרך החרך הצר יאלץ, לאחר מכן, לשבת על הספסל הצפוף והקצר".
3. "הקבינה מזכיר קצת שירותים במסעדה תל אביבית טיפוסית, חשוך וצפוף. נראה כאילו מישהו אי שם בדטרויט חשב שמי שנשאר עם הגג מעל ראשו, מוטב שיסבול מקלסטרופוביה".
4. "הכיסאות הבלתי נוחים בעליל"
5."לא מדובר על שיא הנוחות",
6."שביל השבור הרנגלר מתנהג קצת כמו פרגית, קופצני ותזזיתי"
7. "לא זה הרכב האולטימטיבי לגיהוץ שבילים".
8."רנגלר מרגיש כבד, בעיקר בהאצות הביניים"
9."יתאכזבו לגלות שנפח האכסון ברנגלר צנוע עד מאכזב"
מסקנה?
"ללא ספק, מדובר על רכב השטח החדש הטוב ביותר שאתם יכולים לבחור".
אייל,
אחלה רעיון עם ענין המסעדה.כג'יפופילית לג'יפופיל אני מכירה את ההרגשה.
תומר - הוא כתב בהתחלה שמדובר במבחן לא אוביקטיבי...:cool:
אבנר - לא בכל כתבה אתה צריך להיות הכוכב הראשי...:p
קיצר, נהניתי לקרוא וצחקתי, למרות הקינאה הנוראה...
אני חושב שכל כתבה על JEEP מחייבת דיפנדר גיבוי...
אני חושב שכל כתבה על JEEP מחייבת דיפנדר גיבוי...
גנבתי את הג'יפופילית מאייל
כי זה לגמרי נכון
אבל טיול ארוך לירדן ובחזרה
השאיר לי פינה חמה בלב גם לקופסה האנגלית שלך.
עדיין ( כמו שאומרים לי תמיד על טרי - חוץ מהחבר'ה בקלנסואה ששוטפים אותה ) - זה לא ג'יפ !
אייל, את מה שקרה לך בשלולית אני מכיר היטב, זה הרגע הזה שאני אומר לעצמי "איזה קטע, בגלל זה לכולם יש 4X4?"
סטורםטרופר
11-10-13, 13:26
מה הבעיה? זה אפילו חוקי לגמרי... אורגינלי מ-MOPAR
https://www.youtube.com/watch?v=Ob5xljpcR_c
אייל
מנוע המי אני מנוע פנטסטר, וה״בולט און״ מתאים רק לתיבת העברה srt שיש ב2012. הגיר שיש בעגלות שלנו לא יוכל לקבל את הטורק שמגיע מההמי, לכן נדרשת גם החלפת תיבת העברה.
-נ
לגבי ה"דרגש" האחורי --
2 מתאמים קטנים שמגביהים את התושבות הקדמיות של המושב, מטים את המושב האחורי מעט אחורה והופכים אותו להרבה יותר נוח.
לגבי סרנים חיים ויציבות --
היציבות הכיוונית בג'יפים אינה "משהו" ב- UNLIMITED, שלא לדבר על 2 דלתות.
ה- CRC Link של Full Traction מחליף את זרוע הרדיוס ומונע את תזוזזת הסרן האחורי לצדדים, עם כל עליה/ירידה שלו.
הצורך בתיקוני ההיגוי הקטנים והבלתי פוסקים נעלם. היציבות הכיוונית משתפרת במידה ניכרת, על כבישים ובשטח. השיפור משמעותי עוד יותר בג'יפים קצרים.
זו עדיין לא יציבות כיוונית של רכב משפחתי, בגלל גורמים נוספים, אבל השיפור משמעותי מאוד.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.