PDA

צפייה בגרסה מלאה : Article: מבחן דרכים: ג'יפ JK רנגלר 2013



אייל
04-10-13, 11:00
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=3116-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%99%D7%A4-JK-%D7%A8%D7%A0%D7%92%D7%9C%D7%A8-2013

סוזי המשתוללת
04-10-13, 12:17
זו לא הפעם הראשונה שאייל נתקע בבוץ שפרייבטים עוברים וצריך חילוץ
אני מציע שהחורף הזה תביאו נהג ניסוי עם נסיון למבחני דרכים.......

tamir128
04-10-13, 12:43
אולי מישהו יכול להסביר לי פעם, מה זה הפגוש הקידמי הזה שנראה כאילו תוכנן במיוחד לפגוע בזוית הגישה?
מה יש שם?
אפשר לראות את זה בעיקר בתמונה הלפני אחרונה הכתבה.

נמרוד
04-10-13, 12:50
הפגוש מתוכנן כדי לאפשר לרנגלר לעמוד בדרישות התקינה העכשווית להגנת הולכי רגל.

yoni_0000
04-10-13, 14:21
הפגוש הקדמי??
מדף לקפה או לפתיחת בר נייד.
יכול להיות גם אחלה ספסל לאנשים קטנים.
ד"א הפגיעה שלו בזוית גישה לא כזו משמעותית כמו שנראה במבט ראשון.

אבנר ברוך
04-10-13, 17:57
כתבה משובחת !

לפי דעתי הצנועה, פרק החילוץ לא קיבל מספיק תשומת לב (!).....

קובי-ערד
04-10-13, 21:43
אם אפשר היה לשתול ת'מנוע החדש על הדור הראשון .... ועוד להחליף לגיר ידני .....

אוי תביאו טישו המ קל דת מק צרת מכל הריר ;)

eysham
04-10-13, 23:19
אם אפשר היה לשתול ת'מנוע החדש על הדור הראשון .... ועוד להחליף לגיר ידני .....

אוי תביאו טישו המ קל דת מק צרת מכל הריר ;)

מה הבעיה? זה אפילו חוקי לגמרי... אורגינלי מ-MOPAR


https://www.youtube.com/watch?v=Ob5xljpcR_c

hadtomer
05-10-13, 08:41
1.
"נוחות הכניסה, כמו תודעת השירות בדוכן שווארמה, לא קיימת ברכב הזה".
2."מאחור בכלל מדובר על תיאום ציפיות והכנה נפשית, מי שיצטרך לעבור דרך החרך הצר יאלץ, לאחר מכן, לשבת על הספסל הצפוף והקצר".
3. "הקבינה מזכיר קצת שירותים במסעדה תל אביבית טיפוסית, חשוך וצפוף. נראה כאילו מישהו אי שם בדטרויט חשב שמי שנשאר עם הגג מעל ראשו, מוטב שיסבול מקלסטרופוביה".
4. "הכיסאות הבלתי נוחים בעליל"
5."לא מדובר על שיא הנוחות",
6."שביל השבור הרנגלר מתנהג קצת כמו פרגית, קופצני ותזזיתי"
7. "לא זה הרכב האולטימטיבי לגיהוץ שבילים".
8."רנגלר מרגיש כבד, בעיקר בהאצות הביניים"
9."יתאכזבו לגלות שנפח האכסון ברנגלר צנוע עד מאכזב"

מסקנה?

"ללא ספק, מדובר על רכב השטח החדש הטוב ביותר שאתם יכולים לבחור".

talilim
05-10-13, 09:38
אייל,
אחלה רעיון עם ענין המסעדה.כג'יפופילית לג'יפופיל אני מכירה את ההרגשה.
תומר - הוא כתב בהתחלה שמדובר במבחן לא אוביקטיבי...:cool:
אבנר - לא בכל כתבה אתה צריך להיות הכוכב הראשי...:p
קיצר, נהניתי לקרוא וצחקתי, למרות הקינאה הנוראה...

אבנר ברוך
05-10-13, 09:59
אני חושב שכל כתבה על JEEP מחייבת דיפנדר גיבוי...

talilim
05-10-13, 10:10
אני חושב שכל כתבה על JEEP מחייבת דיפנדר גיבוי...

גנבתי את הג'יפופילית מאייל
כי זה לגמרי נכון
אבל טיול ארוך לירדן ובחזרה
השאיר לי פינה חמה בלב גם לקופסה האנגלית שלך.
עדיין ( כמו שאומרים לי תמיד על טרי - חוץ מהחבר'ה בקלנסואה ששוטפים אותה ) - זה לא ג'יפ !

אומי5
05-10-13, 23:09
אייל, את מה שקרה לך בשלולית אני מכיר היטב, זה הרגע הזה שאני אומר לעצמי "איזה קטע, בגלל זה לכולם יש 4X4?"

סטורםטרופר
11-10-13, 13:26
מה הבעיה? זה אפילו חוקי לגמרי... אורגינלי מ-MOPAR


https://www.youtube.com/watch?v=Ob5xljpcR_c

אייל
מנוע המי אני מנוע פנטסטר, וה״בולט און״ מתאים רק לתיבת העברה srt שיש ב2012. הגיר שיש בעגלות שלנו לא יוכל לקבל את הטורק שמגיע מההמי, לכן נדרשת גם החלפת תיבת העברה.

GJeep
11-10-13, 13:37
לגבי ה"דרגש" האחורי --
2 מתאמים קטנים שמגביהים את התושבות הקדמיות של המושב, מטים את המושב האחורי מעט אחורה והופכים אותו להרבה יותר נוח.

לגבי סרנים חיים ויציבות --
היציבות הכיוונית בג'יפים אינה "משהו" ב- UNLIMITED, שלא לדבר על 2 דלתות.
ה- CRC Link של Full Traction מחליף את זרוע הרדיוס ומונע את תזוזזת הסרן האחורי לצדדים, עם כל עליה/ירידה שלו.
הצורך בתיקוני ההיגוי הקטנים והבלתי פוסקים נעלם. היציבות הכיוונית משתפרת במידה ניכרת, על כבישים ובשטח. השיפור משמעותי עוד יותר בג'יפים קצרים.
זו עדיין לא יציבות כיוונית של רכב משפחתי, בגלל גורמים נוספים, אבל השיפור משמעותי מאוד.

-->