צפייה בגרסה מלאה : בעיה עם הקלאצ' ב110 Tdi300 dhs
באמצע כניסה לחנייה ברורס דבשת הקלאצ׳ ירדה עד הסוף ולא חזרה.
החזרתי ביד למעלה ועכשיו היא יורדת ועולה בערך 2 סנטימטר .
אין יותר קלאצ׳ יש רעיונות איפו להתחיל ?
כרגיל.
משאבת קלאצ'.
אם תסתכל מהצד השני של הקיר אש תראה נזילה.
מחליפים סט.
אסף.
באמצע כניסה לחנייה ברורס דבשת הקלאצ׳ ירדה עד הסוף ולא חזרה.
החזרתי ביד למעלה ועכשיו היא יורדת ועולה בערך 2 סנטימטר .
אין יותר קלאצ׳ יש רעיונות איפו להתחיל ?
pic
מלכת אנגליה
08-10-13, 18:55
תמלא שמן קלאצ ותפמפם.
הפדאל יחזור
ואז תסע למוסך
אתה מתכוון לנוזל בלמים DOT4 או3 נכון? או שאני מפספס משהו?
תוקן בסוף זה היה מזלג שבור
החלפתי את כל הסט ליתר בטחון
לסט של "shitparts" הבי דיוטי
אבל הדבשה עדיין קשה (יותר מהקלאצ' הקודם) הניתוק והחיבור עובדים טוב יש עצות
יש שני סוגים של קלאטש - אחד מהם עם הקפיצים של ה"שמש" יותר קשה , ולכן הדוושה גם יותר קשה.
אולי היה לך קודם אחד יותר רך , ועכשיו אחד קשה יותר...
אתה מתכוון לנוזל בלמים DOT4 או3 נכון? או שאני מפספס משהו?
אתה לא מפספס.
החלפתי את כל הסט ליתר בטחון
לסט של "shitparts" הבי דיוטי
מניסיון, לא רק שלי, הסט קלאטש Heavy Duty" Britpart" לא מחזיק הרבה זמן, אחרי בין כ40K -90K קמ, השיניים של הטס לחץ [השמש או השושנה] מתעייפים ומתעקמים והקלאטש לא מפריד יותר, בקיצור תכין לשנה הבאה על המדף סט קלאטש חדש איכותי של Valeo [מקורי] או Berg & Borg . לגקי צריך להיות את שניהם. זה פשע לשים בדיפנדר את החלקים הסיניים הזבל הזה של Britpart.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.