צפייה בגרסה מלאה : תקלה בהילוכים והתנעה בג'יפ
שלום לכולם, אשמח לעזרה מכם
בתקופה האחרונה שאני מכניס את הג'יפ להילוך אחורי אני מרגיש שהוא לא נכנס להילוך
אחרי שאני לוחץ מעט על דוושת הדלק יש תחושה של בום קל והאוטו נכנס להילוך
בנוסף בשבוע האחרון הגיפ סרב להתניע, בעצת חבר ניסיתי להעביר את ההילוך לרוורס ולהחזיר ולנסות להתניע
וכל פעם זה סידר את הבעיה והאוטו התניע ונסע כרגיל
כמובן שזה לא תקין אז השאלה היא מה יכולה להיות התקלה?
בעיה בגיר, מחסור בשמן , ידית בורר?
תודה רבה לכל המנוסים
הרכב הוא פאג'רו ארוך אוטומט 2006
ממה שאתה מתאר זה נראה לי כמו ידית בורר שיצאה מאיזון.
תן יותר פרטים, כשאתה אומר "לא התניע" אתה מתכוון שאין סטרטר או שיש אבל לא מניע? אם אין סטרטר זה מתאים יותר למה שאמרתי.
בדקת אם מניע בניוטרל?
גם המכה בגיר יכולה להיות קשורה לידית שלא הגיע בדיוק לשלה ה R.
לא מתניע כלומר אחרי סיבוב המפתח דוושת הברקס משתחררת האורות והמערכת נדלקים אבל אין שום רעש מכאני אחר (בניגוד לעם המצבר ריק אז שומעים רעש של נסיון להתניע מן הצתה כזאת) שמחזירים את המפתח יש מן רעש של טק קטן כזה וזהו. לא ניסית על הניוטרל עדיין, בגלל התקלה הראשונה חשבתי שאולי הדברים קשורים אז ניסיתי על הרוורס. שאני יוצא מהחנייה ברוורס כשהגיר על R אני מרגיש שאין אחיזה, אמנם האוטו זז טיפה אחורה כי החניה בשיפוע אבל אין תנועה, כמו שאמרתי רק אחרי כמה לחיצות קלות על הגז זה מרגיש כאילו זה נכנס להילוך ואז המשך כל הנסיעה הכל בסדר. זה עוזר יותר ? בורר הכוונה לידית הילוכים או לחלק פנימי בגיר עצמו?
לידית ולבורר הילוכים שממוקם על הגיר, יש כיוון. כמו שהמגיב מעלי אמר,
אתה כנראה צריך לכוון אותם.
סופת המדבר
09-10-13, 17:22
תנסה לשים את הידית ליד הR טיפה למעלה או טיפה למטה
ואז תראה אם יש רוורס
כלומר לדחוף כלפי מעלה ומטה את מוט ההילוכים?
שאני בP או ב R או איכשהו בין שניהם?
בפארקינג אין לך מה לשחק. כשאתה משלב לרוורס, שם תשחק קלות מעט למעלה, מעט למטה.
אם אכן זו הבעייה, תקבל שילוב הילוך ללא המכות גז.
תודה, נראה לך שה יעזור גם בתקלה של ההתנעה?
או שזה דורש כבר מוסך?
בכל מקרה, אם אתה לא מתקן לבד, לך למוסך. צריך לכוון את זה.
נסה להתניע בניוטרל, שם יהיה לך יותר קל לשחק מעט עם הידית.
סופת המדבר
10-10-13, 20:06
בידית הילוכים (איפה שהוא במנגנון שם או בבורר) יש חיישן שיודע שאתה
בp או בN ואז הוא מאפשר לך להניע
אם לא מניע (אין בכלל אפשרות לסטרטר) אז זאת הבעיה שהידית לא עוצרת
בדיוק במקום שלה
ז'תומרת שהידמת יכולה ליהיות במקום אבל הבורר בגיר לא במקום
בקיצור צריך "איפוס" בין הידית לבורר
בידית הילוכים (איפה שהוא במנגנון שם או בבורר) יש חיישן שיודע שאתה
בp או בN ואז הוא מאפשר לך להניע
אם לא מניע (אין בכלל אפשרות לסטרטר) אז זאת הבעיה שהידית לא עוצרת
בדיוק במקום שלה
ז'תומרת שהידמת יכולה ליהיות במקום אבל הבורר בגיר לא במקום
בקיצור צריך "איפוס" בין הידית לבורר
איפה נמצא חיישן זה?
אך ניתן לכוון אותו ?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.