התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: סיור סדנא חו"ל: Acerni 4X4, איטליה



נמרוד
09-10-13, 08:30
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=3118-%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%A8-%D7%A1%D7%93%D7%A0%D7%90-%D7%97%D7%95-%D7%9C-Acerni-4X4-%D7%90%D7%99%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%94

ishc
09-10-13, 10:49
אפשר לשלוח את רפי גינת לעשות פרק על הקומבינה הגרמנית :)

סוזי המשתוללת
09-10-13, 14:07
איך אני אוהב את הכתיבה שלך אדון מלר
סחתיין
רק חבל שגילית למשרד התחבורה .....

talilim
09-10-13, 14:12
כיף לקרוא ועוד על קומבינות של ייאקים.....גרציאה מילה נמרוד...

boaz avrahami
09-10-13, 17:33
תענוג לקרוא!


JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex

רוכברודאו
09-10-13, 17:49
כתבת סייד קיק מגניבה.. אהבתי

Tourist
09-10-13, 18:34
יפה !
תודה

נדב ש.
09-10-13, 20:51
אחלה כתבה, תענוג לקרוא.

JustDoB
09-10-13, 22:45
ה j20 הזה כל כך יפה שהייתי מחליף את הצירוקי לכזה בלי למצמץ. תמיד גורם לך לחשוב למה בארץ אינ את התרבות הזו של לשמור רכבים במצב כזה לעזזל.

NRG
10-10-13, 09:37
אחלה כתבה,

ואני חשבתי שבישראל אין איפה לטייל,
נעולים מכל כיוון,
איסור נסיעה בטחוני, איסור אקולוגי, איסור הרשטג, איסור זמני בכל פינה וצומת,
מתחיל להעריך עכשיו מה שיש!

נמרוד
10-10-13, 20:52
בישראל יש המון איפה לטייל, בניגוד לאירופה, שם כל דונם שייך למישהו. פה כמעט הכל אדמות מדינה - כלומר, שלנו, ומותר לעבור בכל שביל. אז יש סייגם ומגבלות כמו שמורות טבע שיש בהן כללים שצריך לכבד, אבל אם מכבדים אותם ומתאימים את הראש אל המגבלות והאכיפה, מצבנו מעולה.

boaz avrahami
10-10-13, 22:19
ה j20 הזה כל כך יפה שהייתי מחליף את הצירוקי לכזה בלי למצמץ. תמיד גורם לך לחשוב למה בארץ אינ את התרבות הזו של לשמור רכבים במצב כזה לעזזל.

אחרי שקדחת והשחזת ורתכת את הגיפ שלך מכל כיוון זה קצת מצחיק לשמוע משפט כזה ממך.

חוצמזה החום והאבק שיש אצלם פחות גם עוזרים לצבע


JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex

JustDoB
10-10-13, 22:45
כן, מצחיק... אז צוחקים 😉
אבל ברצינות - בארץ בשנתונים האלה אתה כמעט תמיד מתחיל מגרוטאות ועולה לך הון מטורף לשפץ, בטח אם אתה מחפש רסטורציה של ממש. לא מפתיע שמי שבאמת עושה את זה או שיש לו סדנה/מוסך או שזה לא רכב ראשון אלא פרויקט חיים כרכב אספנות נדיר שלוקח עשור ליישר.
מעבר לזה שאני חושב שהרכבים של הדור ההוא - וואגוניר, גלדיאטור, ואחרים יותר מתאימים לרסטורציה מאשר של הדור שלנו שיותר מתאימים לשיפורי שטח ספרטניים.
מעבר לזה תשאל את נמרוד - כשיהיה לך xj תבין 😜😏

סוזי המשתוללת
11-10-13, 11:04
נמרוד
יא נוכל ....
רק עכשיו קלטתי את הארון של בטא בצד שמאל
זה בכלל אצלך בבית ולא באיטליה......(טוב חסרה דלת ליד הארון...):D

tallevi
15-10-13, 00:01
אפשר הסבר יותר רציני למה "הקומבינה" הזו לא יכולה לעבוד גם כאן ? (קצת לא נכון לקרוא לתקן TUV קומבינה...).
נראה לי שזה בדיוק מה שמחפשות הרשויות כאן - כסת"ח !
ברגע שתתן להם אישור לגיטימי אירופאי- גרמני ! זה אמור בהחלט להניח את דעתם...הלא כן ?!


טל.

asafk
15-10-13, 00:07
אני מכיר שני מקרים שונים שבהם לאחר התעקשות רבה מאוד הסכימו במשרד התחבורה להכיר באישורי TUV. באחד המקרים היה מדובר במידות צמיגים, במקרה השני בשינוי מבנה קצת יותר מורכב, ושינוי במידות צמיגים. בשני המקרים, היה מדובר על כלי רכב שביצעו שינוי באירופה ונבדקו פיזית ב TUV.
בשני המקרים, זה היה במחיר של הפקדת המסמכים המקוריים בידי משרד התחבורה. בלי אפשרות לקבלם בחזרה.

כנראה שזה יכול להצליח גם בעתיד... אבל אני לא רואה דרך נוחה לעשות זאת.

אסף.

השועל
15-10-13, 10:08
אחלה כתבה נמרוד.

הרשיונות של האיחוד האירופי הם זהים בכל המדינות ולכן קל להם לאשר שינויים דרך מכון התקינה של TUV.
זה לא שונה מאצלנו, למעשה זה בדיוק כמו ללכת ל-SII (מכון התקנים שלנו) ולקבל אישור.
רק שאצלנו העובדים מאוד אכפתיים ולוקחים ללב כל בקשה לשינוי.

-->