התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלת מצברים



rantop
14-10-13, 17:15
איך אפשר לדעת האם הרכב צריך 12v או 24v?
נניח והרכב צריך 12v, האם אפשר לשים מצבר 24v? ולהפיך? מסקרן אותי.

baSS4
14-10-13, 19:08
איזה רכב זה? נדיר למצוא רכבים 24v (מלבד בצה״ל).
בכל מקרה, מערכות 24 וולט בדרך כלל מחברים שני מצברי 12 בטור (פלוס למינוס).
אי אפשר להרכיב 12 ב24, כי זה יהיה חלש מדי,
ואי אפשר להרכיב 24 ב12, כי זה ישרוף את המערכת.

יש הרבה מכוניות (למשל דימקס, וטנדרים של פורד)
שיש שני מצברים שמחוברים במקביל (פלוס לפלוס ומינוס למינוס),
מה שנותן זרם (אמפר) כפול, ומתח נשאר 12v.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)

rantop
14-10-13, 20:17
זה לא לרכב ספציפי זאת סתם שאלת התעניינות.. תודה!

ezraiz
15-10-13, 20:23
יש הרבה מכוניות (למשל דימקס, וטנדרים של פורד)
שיש שני מצברים


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)

יש כאלו רכבים שמגיעים כך מקורי מהיצרן? 2 מצברים במקביל?

erezgur
15-10-13, 20:43
טרופר דיזל מ-99', דימקס ועוד

ezraiz
16-10-13, 22:45
טרופר דיזל מ-99', דימקס ועוד

מישהו יודע לספר על שיטת החיבור שלהם?
אני משער שיש מערכת ניהול הטעינה שלהם כי מן הסתם כעבור
סמן מסויים הם לא יהיו זהים. האם הם מחוברים ישירות האחד
לשני?

asafk
16-10-13, 22:47
ישירות. כמו שני תאים במצבר גדול. עם כל היתרונות והחסרונות.

אסף.

erezgur
17-10-13, 15:29
לכן מחליפים אותם יחדיו... אחת לשנתיים-שלוש מתווספת עלות שני מצברים לתחזוקת הרכב.
כאשר האחד אינו תקין הוא מרוקן את השני ואם לא עולים על זה ממש בתחילת התהליך, נאלצים להחליף שני מצברים.

מצד שני - אפשר לנסוע עם שני מצברים קטנים יחסית של 60 א"ש (או 72א"ש אם ישנם צרכנים כבדים קבועים כמו מקרר) שתופשים מעט מקום כל אחד, במקום מצבר אחד ענק של 90 - 100 א"ש

ארז גור

sos4u
17-10-13, 23:16
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=37728

-->