התחברות

צפייה בגרסה מלאה : עזרה בבחירה קיט 3.5 ל XJ



Nicko
19-10-13, 21:44
שלום לכולם
אני בעל XJ 2001 מקורי לחלוטין.
לאחר הרבה בדיקות מתלבט בין שני הקיטים האלה:

FULL TRACTION 3.5 LONG ARM עם בולמי BILSTEIN 5100
http://www.full-traction.com/products-page/xj-jeep-products/jeep-xj-3-5-long-arm-suspension-system/

OLD MAN 3.5 SUPER ULTIMATE HYBRID KIT
http://dpgoffroad.com/products/44-5-inch-super-ultimate-xj-old-man-emu-hybrid-kit/

השימוש ברכב יום יומי לנסיעות קצרות וטיול פעם פעמיים בחודש.
בכל מקרה יותקן SYE+דריישאפט
מידת צמיג הרצויה "31

ברור כי ההבדל המהותי ביניהם הוא הלונג ארם אבל מה שחשוב הוא אמינות/איכות המוצר וחבילה כוללת של רכיבים.
אשמח לשמוע למי יש ניסיון או הכרות ישירה או מספיק קרובה להמלצה.
תודה ניק

נמרוד
19-10-13, 21:49
אני את הג'יפ שלי הגבהתי (רוביקון 4.5 אינץ', מרוצה מאד) לפני 7 שנים, אם הייתי צריך להחליט היום הייתי הולך על הקיט של Full traction הזה בדיוק, אולי מוציא ממנו טיפה יותר גובה בעזרת קפיץ 4.5 אינץ'. אני מאד אוהב את הלונג-ארם שלהם. למיטב ידיעתי אבל מדובר על קיט יקר מאד יחסית.

Saar
20-10-13, 07:29
long arms "צועק" שינוי מבנה. קח את זה בחשבון.
אין ספק שקיט LA עדיף - גם ביום-יום הנוחות עדיפה.

נמרוד
20-10-13, 10:18
אגב ניק, יש לי נסיון עם הרכבה של מוצרי full traction והאיכות מצויינת - ראה התקנה של קיט לJK רנגלר http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2500

אני כאמור הייתי בוחר בקיט לונגארם של FT היום, אם שיקולים אחרים מכתיבים שורט-ארם אני בהחלט יכול להמליץ על הסחורה של רוביקון אקספרס. שבע שנים על הג'יפ שלי, בשנה הבאה נסגור 100,000 קילומטר, הכל עובד פיקס, גומיות, מיסבים, הכל במצב טוב, הידוק וגרוז של המסבים הכדוריים פעם בכמה שנים וזהו. קיט לכל החיים, או עד שבכל זאת נעבור ללונג-ארם :)

ראה - http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=1297

boaz avrahami
20-10-13, 10:56
סער כתב משהו מאוד נכון לדעתי.
הקיט הזה של הלונג ארמס לא מתאים לארץ.
לא יתנו לך לנסוע איתו מטר בשקט.


JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex

foxy
20-10-13, 21:24
אם כבר אז כבר אין הבדל גדול במראה בין long arms לבין הגבהה של 4.5 אינץ אבל התוצאה הבדל שמים וארץ מומלץ אגב תרכיב בולמים של פוקס שווה כול שקל בהצלחה

Nicko
20-10-13, 21:34
תודה על התגובות
יש מישהו מצ'ירוקים עם הקיט של FT ?
נמרוד איך הקיט של JK מתפקד לאורך הזמן ? (רעשים , ספיגת מכות)
בועז ממה שאני מכיר כל שינוי או הגבהה יותר מ "2 לא חוקי בארץ אז מה זה משנה לונג ארמס , 3.5 או 4.5 עם יירצו ימצאו כבר משהו.
מה אתם אומרים על ה OLD MAN+JKS מישהו מכיר,התנסה ? חוץ מה SWAY BAR DISCO שמאוד פופולריים.

boaz avrahami
20-10-13, 21:46
יש שינוי ויש שינוי.

הלונג ארמס בקיט הזה זה להשתין מהמקפצה. זה בולט מהצד.
כל בעל סמכות ידאג לטרטר אותך בליווי קנסות כבדים אבל עזוב... תעשה מה שטוב לך

Saar
20-10-13, 21:53
ניק,

זה נכון שכל הגבהה היא שינוי מבנה, אבל יש הבדל בין להשתין בבריכה או להשתין מהמקפצה....
הגבהה של 3-4 אינץ עם הזרועות במקומן המקורי תהיה קשה יותר להוכחה כשינוי מבנה לשוטר שיעצור אותך במקרה ואני מאמין שגם במקרה תאונה חו״ח עו״ד טוב יצליח ל״העביר״ את זה (ולו רק מהסיבה שקיים כאלו נמכרים ומורכבים באופן סדיר בארץ).
לעומת זאת, בקיט la הזרועות עוברות להתחבר מגשר הגיר ובד״כ לא חותכים את התושבות המקוריות על מנת לאפשר חזרה למקור במקרה של הורדה מהכביש, כך שכל שוטר יראה מיד את ההבדל. בנוסף, אני לא בטוח שקיים כאלו נמכרים באופן סדיר בארץ כך שגם במקרה זה עלולה להיות בעיה בבית המשפט חו״ח.

בקיצור, אין ספק שדינמית נכון יותר קיט la , אבל בארץ אחרת...
סער

עריכה: בועז, כתבנו באותו הזמן ומסתבר שבאותן מילים :)

grand
20-10-13, 22:47
תודה על התגובות
יש מישהו מצ'ירוקים עם הקיט של FT ?
נמרוד איך הקיט של JK מתפקד לאורך הזמן ? (רעשים , ספיגת מכות)
בועז ממה שאני מכיר כל שינוי או הגבהה יותר מ "2 לא חוקי בארץ אז מה זה משנה לונג ארמס , 3.5 או 4.5 עם יירצו ימצאו כבר משהו.
מה אתם אומרים על ה OLD MAN+JKS מישהו מכיר,התנסה ? חוץ מה SWAY BAR DISCO שמאוד פופולריים.

JKS - נחשבים הכי טובים והכי יקרים בכל נושא הזרועות רדיוס, מוטות פנהרד וכיוב', אחריהים רוביקון אקספרס,
לאולדמן אין קפיצים הגבוהים מ 3", שים לב שבנוסף לקפיצים מוסיפים ספייסרים בקיט בכדי לקבל את הגובה הרצוי, פחות מומלץ. מה שכן... כנראה יותר נוח מהקיטים האחרים.

נמרוד
20-10-13, 23:36
אולדמן מוכרים בכלל זרועות או משתמשים במקוריות? זרועות מתכווננות כאלו או אחרות זה חובה לדעתי!

הקיטים של Full traction שיצא לי לראות (ויצא לי להרכיב על רנגלר JK, לא להתבלבל עם JKS שזה שם של חברה כמו רוביון או Full traction) עושים רושם איכותי ביותר, בהחלט בליגה הגבוהה ביותר.

אולדמן אני לא בטוח שבאותה הליגה בתחום הזה של הג'יפים האמריקאים. הם ידועים בקיטי הגבהה מתונים ונוחים.

Nicko
21-10-13, 20:23
JKS - נחשבים הכי טובים והכי יקרים בכל נושא הזרועות רדיוס, מוטות פנהרד וכיוב', אחריהים רוביקון אקספרס,
לאולדמן אין קפיצים הגבוהים מ 3", שים לב שבנוסף לקפיצים מוסיפים ספייסרים בקיט בכדי לקבל את הגובה הרצוי, פחות מומלץ. מה שכן... כנראה יותר נוח מהקיטים האחרים.

זה הדבר היחיד שמפריע לי בקיט הזה ולדעתי הקפיצים המקסימליים של אולדמן זה "2 ועל זה מוסיפים ספייסרים במקרה הזה "1.5 הם לא מפרטים.
למה זה פחות מומלץ ונוח יותר?
נמרוד הקיט הזה הוא שילוב של קפיצים,עלים ובולמים של אולדמן וכל שער המוטות של JKS

ד ו ר ו ן
21-10-13, 20:41
פעם אולדמן היו מזוהים עם הגבהה מינימלית של 2״, אבל לפי מודעות שלהם מהשנתיים האחרונות לפחות יש גם 3״ לדגמים מסויימים,

-->