PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעלי פטרול - שוב הלך מנוע וצריך להחליף?... מה דעתכם על זה?



דרור ברלי
23-10-13, 01:28
אחרי ראלי ברסלאו האחרון הזכרתי יותר מפעם אחת את סצינת השטח המפותחת בבולגריה וזרקתי מילה אחת או שתיים על מכוניות מירוץ מקצועיות שנבנות שם לעילא ולעילא.
במהלך המירוץ צד את עיני ניסאן פטרול בולגרי של קבוצת RB PATROL TEAM. האוטו היה מהיר בטירוף, עם סאונד מהמם ולהבות זועמות שיצאו מהאגזוז שלו בכל הזדמנות ואם הם לא היו מתנגשים בעץ ומעקמים לאוטו את הצורה, בטח היו מתייצבים היכן שהוא על הפודיום.
רחרחתי קצת מסביבם. החבר'ה האלה היו נחמדים אבל גם קצת לחוצים, לא הבינו מילה באנגלית ורק ממבט חטוף אפשר היה להבין שיש שם מנוע טורבו-בנזין לא בדיוק גדול. מה זה? מי זה? איך מנוע כזה קטן משגר את הפטרול הענקי למהירויות כאלה? אז הנה התשובה בקישור שלפניכם. (http://www.autoblog.com/2013/10/21/nissan-skyline-patrol-video/#continued)

מכירים את הסקייליין GT-R הישנה והמופרעת? מנוע RB25DET המיתולוגי בנפח 2.5 ליטר עם שש בוכנות בטור שסיפק במקור 215 כ"ס "בלבד" (רשמית, היצרן הצהיר על הספקים של עד 280 כ"ס, עניין של מיסוי ותקנות למיניהן בשוק היפני. בפועל היו שם הרבה יותר סוסים כבר במקור) מקבל אצל הבולגרים המשוגעים מ- BIJOU MOTORSPORT ומ-RB PATROL TEAM מסאז' רציני שהופך אותו למפלצת. ואז הם שותלים אותו בפטרול ויוצאים לקרוע את השבילים. במציאות זה נראה הרבה יותר מרשים. תאמינו לי. ויש גם סרטונים. תהנו.



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t-ChJ68oRag

דרור ברלי
23-10-13, 01:36
ועוד אחד.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gXjVkl2IaaA

נדב ש.
23-10-13, 11:55
מדהים! ה"רעש" הזה לא יוצא מהאוזן...וטוב שכך...;)

baSS4
23-10-13, 14:22
חחחחחחח ביז׳ו מוטורספורט :D


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)

amirk
23-10-13, 14:59
החברה בסרט הראשון לא החליפו לפטרול מנוע שהתפגר אלא עשו את זה (אני מעריך) כי הם יכולים.
הפטרול Y60, שבסרט לא זכה למנוע ה ZD30 המקולל.

נגעת בשתיי נקודות כואבות,

אגב מנוע של סקיילין זה לבנות . . . .
http://www.youtube.com/watch?v=l2XsNPHd1AY

דרור ברלי
23-10-13, 15:40
זה נכון שהם עושים כי הם יכולים.
אבל מצד שני, במדינת העולם-שלישי הזו, שמהבחינה המוטורית נאורה בערך 100 דורות יותר מאיתנו, הם יכלו לבחור בכל אופציה אחרת כולל כל ליין מנועי GM או וייפר וכו' וכו' ובכל זאת הם העדיפו מנועי סקייליין. וזה לא קוריוז אלא חבורה שלמה שבחרה במנוע הזה, כנראה שיש בזה משהו. אולי יש להם בטח עוד שיקולים כמו משקל קל וכו'.
הדבר הזה נסע בראלי ברסלאו כמו מטורף (רכב המירוץ המדובר מופיע בסרטון השני בערך בדקה 4:00, עושה דונאטס)

ניסאן סקייליין GT-R אגב, אחת ממכוניות הספורט היותר מוטרפות, מהירות ומתקדמות גם כיום, היא אולי לא נראית אקזוטית אלא יותר כמו איזה ערס-מוביל מהיר ועצבני שפוצץ הרבה כסף בחנות אבזרים שכונתית, אבל היא זוללת מכוניות על לארוחת בוקר, מסתכלת לוייפר בלבן של העינים בלי למצמץ ותיתן לה בראש בזמני הקפה על כל מסלול שתבחרו. לא תראו אותה בישראל כי היא יוצרה במקור רק עם הגה בצד הלא נכון...
את מה שהמנועים האמריקאים משיגים באמצעות נפח, מנוע הסקייליין משיג עם גדישה מטורפת וטכנולוגיות קצה, ועדיין נחשב למנוע אמין. הספקים של 600-900 כ"ס ממנועי סקייליין שנוסעים גם ביומיום הם ברי השגה בקלות יחסית. נכון שמנוע מהיר-לוהט כזה הוא ממש לא בחירה טבעית לרכב שטח, אבל עובדה - זה עובד.

-->