PDA

צפייה בגרסה מלאה : זקוק לעזרה



shlomi589531
24-10-13, 22:57
אחרי שנים עם טרופר ,פג'רו , דיפנדר ועוד כלים .תמיד ראיתי אתכם במבטי קנאה שועטים בדרכים כאנדיאנים על גבי סוסים. והחלטתי היום ללכת עם הלב לאיזור לא מוכר .לכן צריך את עזרתכם בייעוץ והכוונה ותנסו להיות אמיתיים ולא רק לויאלים לקבוצה. קראתי הרבה בפורום ועדין יש לי מספר שאלות ........ברצוני לרכוש גרנד עד שנת 2000 בערך
1) רמת אימון הכלים לסוגיהם ?
2) איזה דגמים יש וההבדל בניהם ?
3) הדגם המומלץ ?
4) בעיות כרוניות שצריך לבדוק טרם רכישה ?
5) מתלבט רכב משופר או רכב ערום ואז ל שפר?
6) עליות אחזקה ?
7) מנוע 4000 , 5200, גפ"מ ,4700 ?
אני חושב שזה מספיק להתחלה

shahav
27-10-13, 06:55
אני לא מכיר את WJ בנזין, אבל הינה המעט ידע שיש לי:

1) הכלים דיי אמינים - בכל זאת, מדובר על רכב משוכלל בן למעלה מעשור...

2) פרט למנוע, ישנם שניי רמת איבזור נפוצים, "לימיטד" שעמוס בכל טוב, ודגם הפשוט "לארדו". שם לב, יש גם הרבה רכבים מיובאים עם מפרט שונה. אני חושב שבגדול כל רכב לגופו - כלומר תלויי בהזמנה של הקונה הראשון - איזה תוספות הוא ביקש....

3) הלימיטד ממש מפנק, אבל קצת פחות אמין - ישנו תריס של מיזוג אוויר מקולל שדורש טיפול חד פעמי על ידיי פירוק כל הדשבורד הקידמי...אבל ממש מפנק, מראות עם גופיי חימום, תאורה בדלתות... גם הלארדו מגיע עם הרבה תוספות: מראות וכיסאות חשמליות, קרוז קונטרול....אבל לרוב ללא בקרת אקלים.

בתור רכב שטח מה שאמור לעניין אותך, זה שני הדיפ ותיבת ההעברה.
אם אתה קונה רכב פשוט שלא עבר שיפורים, אז ישנם שניי תצורות
א - הלימיטד: שניי דיפים "ווארילוק" מאין דיפים מוגבליי החלקה משופרים
ב - לארדו: שני דיפים פתוחים
תיבת ההעברה תהיה בעלת שניי מצבים בלבד, HIGH ו LOW - תמיד 4X4

הלימיטד יש לו עבירות דיי טובה, אבל שיפור יעלה מעט ביוקר, כי צריך להחליף יותר חלקים. אלא אם כן, תירצה לשנות את ציר האחורי לגמריי - אז כבר לא משנה.
מקדימה יש אפשרות ל ARB או נעילה אוטו - אבל זכור כי תיבת ההעברה המקורית דיי מוגבלת, אין 2X4 ...

מאחור אין אפשרות לנעילה נשלטת אלא אם כן אתה מחליף את כל הציר - דבר דיי יקר...

4) תבדוק סדקים בחיבוריי של המוטות לגוף, זה לא מחלה נפוצה, אבל לא כידאי ליפול על אחד כזה.

5) עניין של מחיר - אם אתה רוצה לחסוך עדיף לקנות רכב משופר, אבל אם אתה רוצה להנות מתוספת של שיפור אחת לכמה חודשים - אז עדיף רכב מדרכות שלא ראה שטח: ואז לבחור קיט הגבהה ( יש הרבה ), נעילות, החלפת תיבת העברה ולבסוף כננת :-)


אחרי שנים עם טרופר ,פג'רו , דיפנדר ועוד כלים .תמיד ראיתי אתכם במבטי קנאה שועטים בדרכים כאנדיאנים על גבי סוסים. והחלטתי היום ללכת עם הלב לאיזור לא מוכר .לכן צריך את עזרתכם בייעוץ והכוונה ותנסו להיות אמיתיים ולא רק לויאלים לקבוצה. קראתי הרבה בפורום ועדין יש לי מספר שאלות ........ברצוני לרכוש גרנד עד שנת 2000 בערך
1) רמת אימון הכלים לסוגיהם ?
2) איזה דגמים יש וההבדל בניהם ?
3) הדגם המומלץ ?
4) בעיות כרוניות שצריך לבדוק טרם רכישה ?
5) מתלבט רכב משופר או רכב ערום ואז ל שפר?
6) עליות אחזקה ?
7) מנוע 4000 , 5200, גפ"מ ,4700 ?
אני חושב שזה מספיק להתחלה

Saar
27-10-13, 07:29
לפי מיטב ידיעתי למחלת התריס יש מעקף די פשוט שלא דורש פירוק לוח השעונים.
חפש כאן בפורום, אם אני לא טועה מדובר על תיקון של 20$ פחות או יותר
סער

-->