צפייה בגרסה מלאה : שאלה בקשר לכניסה למכתש הקטן
אהלן,
האם ניתן להמשיך עם רכב בתוך המכתש הקטן גם אחרי שער אשמדאי, בשביל שמוביל עד מעלה חצרה?
הכוונה היא להגיע עד תחתית המעלה ואז להסתובב ולחזור באותה דרך דרומה, מבלי לעלות אותו כמובן.
או שיש מגבלות רשט"ג/חסימות בציר וכו' שמונעות זאת.
ממה שאני זוכר , יש אחרי הכניסה חניון , שם אמורים להשאיר את הרכבים.
לפי עמוד ענן , כן אפשר לנוע עד תחתית המעלה , המעלה חסום לעלייה וירידה.
אגב השהות באיזור הזה (החלק הצפוני והמערבי) של המכתש לא מומלצת ולא ניכנס ללמה.
אהלן,
האם ניתן להמשיך עם רכב בתוך המכתש הקטן גם אחרי שער אשמדאי, בשביל שמוביל עד מעלה חצרה?
הכוונה היא להגיע עד תחתית המעלה ואז להסתובב ולחזור באותה דרך דרומה, מבלי לעלות אותו כמובן.
או שיש מגבלות רשט"ג/חסימות בציר וכו' שמונעות זאת.
עשינו את זה לפני שנה בערך, היה שביל נוח (מסומן אם אני לא טועה), ולא זכור לי שנתקלנו במגבלות
זה להיכנס ולצאת באותה דרך, הרבה ערוצים קטנים ומחשופים של שכבות, מאוד יפה
אגב השהות באיזור הזה (החלק הצפוני והמערבי) של המכתש לא מומלצת ולא ניכנס ללמה.
שביל ישראל עובר שם, על אלפי ההולכים שבו - אולי בכל זאת תפרט?
אני זוכר שיש שם שלט שאוסר כניסת רכבים.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
שביל ישראל עובר שם, על אלפי ההולכים שבו - אולי בכל זאת תפרט? הקריה למחקר גרעיני די קרובה. לעניות דעתי, ולא שהייתי שם עם מונה גייגר בזמן האחרון, האזהרה קצת מוגזמת. אפילו הרבה מוגזמת. מעלה חצרה מורכב מציר רגלי שבו עובר שביל ישראל וציר נוסף שלוחה מערבה. הציר הנוסף, תאורטית, עביר לרכב אבל אסור בנסיעה והוא מסוכן. היו בו תאונות שגבו קורבנות בנפש. מהכניסה למכתש ניתן לנוע צפונה בציר הכחול עם רכב כשני קילומטרים. המשך הציר לתחתית המעלה, כשני קילומטרים נוספים, אינו מסומן וככזה אסור בנסיעה. לקבלת מושג http://www.youtube.com/watch?v=3BBlswu_FYA
אני זוכר שיש שם שלט שאוסר כניסת רכבים.
חזרתי הערב מסופ"ש ארוך בנגב.
כמעט בכל מקום כבר יש שלט שאוסר כניסת רכבים.
תחליט לבד אם אתה רוצה לטייל או לא.
גם אני חזרתי מהנגב, אבל אחרי שראיתי את כמות הקוליסים של אנשים שניסו סתם לטפס על משהו מחוץ לשביל, כאשר בבירור זה נעשה כדי להרשים, נגמרים לי הטיעונים כנגד ההגבלות. אנחנו אשמים.
גם אני חזרתי מהנגב, אבל אחרי שראיתי את כמות הקוליסים של אנשים שניסו סתם לטפס על משהו מחוץ לשביל, כאשר בבירור זה נעשה כדי להרשים, נגמרים לי הטיעונים כנגד ההגבלות. אנחנו אשמים.
דבר בשם עצמך.
נראה קצת כמו תסמונת שטוקהולם.
תמיד יהיו אידיוטים שירדו מהשביל כדי לראות אם יצליחו לטפס איזה גבעונת, הדרך לצמצם את התופעה הזו היא רק חינוך, למנוע לגמרי לא תצליח אף פעם.
הפיתרון זה בטח לא לסגור תוואים, שבילים ותאי שטח שלמים, אם מישהו מחליט לשבור ימינה משביל מסומן ולטפס על גבעה אין דרך מעשית למנוע את זה.
אני דווקא לא ראיתי שהתופעה הזו מתרחבת, אלא ההפך.
אבל כפי שכתבת, אתה אשם.
דבר בשם עצמך.
נראה קצת כמו תסמונת שטוקהולם.
תמיד יהיו אידיוטים שירדו מהשביל כדי לראות אם יצליחו לטפס איזה גבעונת, הדרך לצמצם את התופעה הזו היא רק חינוך, למנוע לגמרי לא תצליח אף פעם.
הפיתרון זה בטח לא לסגור תוואים, שבילים ותאי שטח שלמים, אם מישהו מחליט לשבור ימינה משביל מסומן ולטפס על גבעה אין דרך מעשית למנוע את זה.
אני דווקא לא ראיתי שהתופעה הזו מתרחבת, אלא ההפך.
אבל כפי שכתבת, אתה אשם. סגירת צירים ואזורים שלמים לטיול לא נולדה בגלל אותם אלה שדופקים קוליס בתא שטח בתולי. את אלה לא יעצור דבר. על מה ולמה סוגרים צירים ואזורים כאלה ואחרים צריך לבדוק ברשות הטבע והגנים. שמועה אומרת שאת הציר של מעלה שגיא סגרו בגלל הראמים ואת נחל כרכם סגרו בגלל שיקום אקולוגי. למה סגרו את עמק חרוז או את הר מכביר איני יודע. אני מסכים אתך שהתופעה מצטמצמת משתי סיבות עיקריות. באזורים המטוילים יותר, היכן שהבנדיטים מגיעים, יש פיקוח הדוק. באזורים שאני מטייל בהם כבר אין הרבה תנועה כי זה כבר לא כזה אופנתי וכי זה יקר טילים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.