PDA

צפייה בגרסה מלאה : וו גרירה ייצור עצמי - רישוי



asafk
31-10-13, 13:19
מישהו התקין לאחרונה וו גרירה בייצור עצמי? האם זה בכלל אפשרי, כמו שהיה בעבר עם בדיקה במבדקה ועמדה 1 ?

אסף

dingo1st
31-10-13, 18:38
מנסיון דווקא מהזמן האחרון ..
למדתי את הנושא ונסתי לראות איך אני מוזיל עליות....
דיברתי עם מלא מתקינים ...
ניסתי כל מיני שיטות...
העלתי גם רעיון של התקן מפרוק ...
חדש בהרכבה עצמית..וכו...
אף אחד לא הסכים לאשר לי את זה מלבד אחד שאמר שהוא מוכן שאביא התקן מפרוק והוא ירכיב ויאשר ויקח מחיר כמעט מלא ...
לבסוף ... נשברתי ... והתקנתי וו חדש של אספיר ...
בהצלחה..
ראם

asafk
31-10-13, 20:38
אני לא מחפש להוזיל..
אבל יש לי וו גרירה והתקן.
ולאף אחד מהמתקינים אין לאוטו שלי.
אז אם ממילא צריך מבדקה - למה לעבור עוד יד בדרך?

בקיצור..
לא דרך מתקין מורשה.
אפשרי?

אסף.

asafk
31-10-13, 20:40
וכדי להבהיר את כוונתי.
עד 2008 היה אפשרי לבוא למבדקה, לקבל אישור, ללכת לשקילה, ולעמדה 1 לבדיקה ואז לתור בחולון לרשום ברשיון.
ב2008 העבירו את הרישום למכוני האישוי יל סמך אישור של המתקין.

אני רוצה כמו פעם.

אסף.

ניב151
31-10-13, 21:36
תתיעץ עם מוטי מחי שירותים

08-8535911

ניב

אמיר ב.א
31-10-13, 21:58
מניסיון שלי - עם פגוש לכננת ביצור עצמי (לא שלי) שהיה מותקן בדיפנדר,
אתה צריך קשר טוב עם אחד מהמתקינים המורשים ,
כדי שיתן לך את האישורים המתאימים.

בזמנו קניתי כננת באספיר , והם הסכימו אחרי בדיקה אצלם , לתת לי אישור מתקין עבור הפגוש שאני הבאתי.
יחד עם כל הטפסים נסעתי לעמדה אחת והכניסו לרשיון הכל.

תומר א.
02-11-13, 20:57
לך תשאל את מי שצריך בכלל לא בטוח שתצטרך קיטבג.

נדב ש.
02-11-13, 21:08
וכדי להבהיר את כוונתי.
עד 2008 היה אפשרי לבוא למבדקה, לקבל אישור, ללכת לשקילה, ולעמדה 1 לבדיקה ואז לתור בחולון לרשום ברשיון.
ב2008 העבירו את הרישום למכוני האישוי יל סמך אישור של המתקין.

אני רוצה כמו פעם.

אסף.

בלתי אפשרי.
וו גרירה משומש של "טל והדס" הותקן ולא אפשרי לעבור בעמדה 1 ללא אישור מתקין, לבסוף נסע לאשר אצל מתקין שבדק ואישר תמורת סכום "סימלי" ונסע למשרד הרישוי לאשר ברישיון.
וו גרירה כמו כננת קדמית="שינוי מבנה", צריך אישור מתקין וללכת לשנות במשרד הרישוי, או בטסט בעמדה מס' 1.

שחר 9
02-11-13, 22:28
למיטב ידיעתי היום אם אתה מתקין אצל מתקין מורשה אין צורך ללכת למשרד הרישוי ,
אתה מקבל מהמתקין את אישור ההתקנה ורק הולך לרשום את זה ברשיון או מחכה לטסט ואז רושמים לך את זה במכון הרישוי.

לדעתי במקרה שלך למתקין שיתקין לך, או שיאשר לך את ההתקנה שלך תהיה בעיה עם תו התקן למוצר עצמו .
אני מניח שהוא מקבל את הסמכת ההתקנה תחת תנאים ובינהם זה התקנת וו עם תו תקן מסודר.

תנסה לזהות של איזה יצר הוו גרירה ואז תלך למתקין שמתקין את הוו הספציפי ואם יש לו תו תקן לוו כזה אולי הוא יהיה נחמד ........

boaz avrahami
02-11-13, 22:48
אתה לא רוצה כמו פעם.
פעם היתה ברוקרטיה והיית עומד בתור שעות ומטורטר.
כיום יש כמה מתקינים שתמורת כמה מאות שקלים לאשר לך שגם רצחת את ארלוזורוב...
לא כולם אמנם אבל אפשר להסתדר.

אגב, לא משתלם בדרך כלל לרכוש וו יד2.
דמי המתקין יעלו את ההפרש פחות או יותר.


JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex

מוני אורבך
02-11-13, 22:52
אסף ממש לא מסובך.
אתה פונה למבדקת הטכניון שיבדקו ויאשרו (350 שח)
אם אתה לא בטוח מה בדיוק הדרישות אתה יכול להתיעץ איתן לפני שאתה מתקין.
לאחר מכן קפיצה לעמדה 1, אחרי בדיקת הטכניון האישור שלהם אוטומטי.
רשיון חדש וזהו.
לא ללכת לחפש קומבינות כאשר אין שום צורך להם?!

asafk
02-11-13, 23:38
לא חיפשתי קומבינות.
רק רציתי לדעת שהדרך הזו של מבדקה - עמדה 1 עדיין פתוחה ולא נסגרה כמו שכתבו למעלה. אז מה אתה אומר, מוני - מכיר ביצוע לפי הנוהל הזה מהשנים האחרונות?

(ושוב.... חשוב להבין - אין אף יצרן בארץ שיש לו דגם מאושר ותקני עבור הרכב. לכן המתקן יהיה בבניה עצמית)


אסף.

tzagi
03-11-13, 04:44
מה הסיבה לבנות לבד ולא להזמין מאיפה שיש?

מוני אורבך
03-11-13, 05:55
נכון מלפני שבוע.
חבר הלך למכון הטכניון לאשר וו גרירה מיצרן לא ידוע (כך קנה את הרכב)
תוך רבע שעה קיבל את אישור הטכניון.
חצי שעה אחרי זה עבר גם דרך עמדה מספר 1.
אבל למה לסמוך על שמועות?!
מבדקת הטכניון מופיעה בדפי זהב, תרים אליהם טלפון ותשאל.

asafk
03-11-13, 07:35
תודה, מוני.

ג'ו... כי אין.

אסף.

tzagi
03-11-13, 07:42
מנחש בפרעות

LOVE BUS?

פיני גרנות
03-11-13, 08:02
בהמשך לתגובה של מוני . אני הוא החבר .
כמו שמוני אומר , בדיקה ואישור במבדקה של הטכניון (מוסך הנטר בצ'ק פוסט)
לאחר מכן משרד הרישוי במפרץ חיפה . אין יותר עמדה מספר 1 . כל העמדות עושות הכל .
זמן המתנה בין 2-5 דקות קבלת רישיון חדש (ללא תשלום)
פיני

פיני גרנות
03-11-13, 08:07
בוקר טוב לאסף .
כמו שמוני כתב . בלנד קרוזר שקנתי לני שלשה חודשים מותקן וו גרירה ללא רישוי .
כמו כולם ניסיתי לבדוק מיהו המקין ומתברר שהחברה לא קיימת .
בעצתו של מוני פניתי למבדקה של הטכניון (מוסך הנטר בצ'ק פוסט )
וקבלתי את האישור המתאים .
אם האישור פניתי למשרד הרישוי במפרץ ותפתע :
אין יותר עמדה מס 1 כל העמדות עושות הכל . בנוסף זמן המתנה בין 2-5 דקות .
פיני

boaz avrahami
03-11-13, 09:05
בארץ???

ספר בבקשה, איך בדקו את הוו במבדקה?
גובה מהרצפה ומכת פטיש כמו פעם?



JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex

פיני גרנות
03-11-13, 14:54
צהרים טובים אסף
אני החבר שמוני דיבר אליו , בשבוט שעבר העברתי רישוי לוו גרירה עלום שם , כמו שמוני ציין פניתי למבדקת הרכב של הטכניון
(מוסך הנטר בצ'ק פוסט) וקבלתי את כל הנירתואישור לתקינות של וו הגרירה . אם האישורים האלו פניתי למשרד הרישוי במפרץ חיפה .
אין יותר עמדה מס 1 . בכל העמדות ניתן זמן המתנה קצר מאד וקבלתי רשיון חדש תוך מס דקות.
פיני

פיני גרנות
03-11-13, 14:57
הי בועז
בעבר שלי אני מסגר . כך שגם לפי הנסיון שלי וו הגרירה צריך להיות מסיבי .
הבדיקה היתה יותר בראיה צורת החיבור וכו' לא מדידה ולא מכות עם פטיש .
פיני

תומר א.
03-11-13, 20:47
במדינה עם תקנות מימי הביניים פטיש וקפיצה על הפגוש הם בהחלט בחינה מקצועית:p

sherifon
15-02-14, 13:05
שלום,
1. האם המחיר של בדיקת הטכניון הוא באמת 350 ש"ח?
2.מה העלויות הנוספות במשרד הרישוי ?
3. כלומר מעבר לעלות הוו גרירה כמה סה"כ יוצא?
4 מהההבדל בין וו נישלף לבין קבוע רק נוחות או שיש השלכות רישוי ..

-->