צפייה בגרסה מלאה : בעיות ברכב עקב סולר מהול???
איסוזו טרופר 1999, לאחר החלפת ראש מנוע ומזרק.
כיומיים לאחר ביצוע התיקון האוטו התחיל לזייף באופן מחריד.
בהתחלה חשבנו שכך נשרף הפיח שהצטבר במנוע, אך לאחר כמה ימים האוטו התחיל להוציא עשן לבן סמיך וחזר למוסך.
במוסך גילו שהסולר במיכל:
א. מריח מוזר
ב. צבעו כהה מאוד
בתמונה מצד ימין גלון של סולר נקי ומצד שמאל סולר מנוקז מהמיכל דלק.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1458553_10152091940029873_1054598121_n.j pg
ובאמת באותו יום שהאותו התחיל לזייף אני מילאתי מיכל מלא בתחנת דור אלון גן יבנה.
שאלות -
מה יכול לגרום לסולר לקבל צבע כזה?
האם יש משהו ברכב(?) שיכול לגרום לסולר לשנות את צבעו?
האם מישהו פה זכה בתביעה נגד תחנות דלק או מכיר עורך דין טוב שמתמקצע בזה?
נ.ב. המוסכניק התקשר הרגע ואמר שהגיע אליו עוד רכב עם אותה תופעה בדיוק. תדלק ברחובות.
ואדים ידידי מה שלומך?
האם הבעיה נפתרה לאחר ניקוז הסולר ומילוי סולר ממקור אחר?
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
נפתרה חלקית.
הרכב מגיע ל-4000 סל״ד, אך עדיין מזייף ומעשן
שמים אותו בהרצה היום בערב לבדוק אם יתנקה.
אולי צריך לנקות את ההזרקה ולהחליף פילטר. שמור את כל ההוצאות הקשורות וכמובן את המיכל שניקזת.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
דבר ראשון שמור את כל הסולר המהול ואם יש אפשרות שלח לבדיקת מעבדה.
דבר שני, חסרים פרטים, בוא נחזור אחורה קצת, מה הסיבה שהחליפו ראש ומזרק?
האם הייתה בעיית ערבוב נוזלים לפני החלפת הראש?
חסר נוזלים ברכב אחרי נסיעה: מים, שמן?
מבלי לפגוע במכונאי שלך, האם העבודה בוצעה לפי הספר, החלפת כל האטמים כולל בשרוולים(היזדמנות כשהראש מפורק)ובמזרקים?
סגירת המסילה והמזרקים בעזרת מפתח מומנט?
ניבדקו המזרקים לאחר ההנעה שכולם תקינים? מזרק תקול בהחלט ימנע מהמנוע לרוץ חלק, והמזרקים האלה לא מתים מהר, המזרק ממשיך לעבוד ברבע אחרי שמזהים את המזרק התקול
אם היה אכן ערבוב נוזלים האם בוצעה שטיפה כוללת למערכת כולל למיכל סולר אחרי העבודה? אם אכן היה ערבוב ולא בוצעה שטיפה אולי זה מה שנישאר במיכל,
כמה סולר היה לפני שתידלקת?
הסיבות לשאלות מפני שבחישוב גס יש בשני המיכלים כ 40 ליטר שניראים שחורים/אפורים דבר שמעיד על ערבוב נוזלים(שמן/מים/סולר), קשה להאמין שבתדלוק אחד יהיה כזאת כמות, ואם כבר אז מוהלים עם מים שיהיו בתחתית המיכלים כי מים יותר כבדים מסולר.
תודה נדב
1.לפני החלפת מזרק וראש מנוע היה סולר במע קירור וראש היה סדוק
3. בנסיעות לאחר החלפה לא היה חסר כלום.
3. מזרקים נבדקו והרכב נסע מעולה בימים הראשונים
4. לא יודע אם בוצעה שתיפה - אבדוק מחר. איזה עוד שאלות אני צריך לשאול?
5. לפני שתדלקתי היה פחות מרבע מיכל, לא זוכר בדיוק, אך אבדוק מחר מול החשבונית - מילאתי מיכל מלא ובמיכל יש כ-75 ליטר. נסעתי כ-100 ק״מ בשביל ״לנקות את המנוע מפיח״ וזה שרף לי בערך חצי מיכל - נשאר כ-40 ליטר.
המוסכניק אמר שהסולר מאוד מוזר - זה לא דומה לא לשמן ולא למים. אולי נפט?
לאיזה מעבדה ניתן לשלוח את הסולר לבדיקה?
האם סולר מלוכלך או חומרים אחרים יכולים להגיע למיכל דלק מהמנוע או מערכות הרכב?
לא הגיוני שנישרף חצי מיכל ל 100 ק"מ.
כשהסולר מהול קשה מאוד לזהות עם מה, אלא אם כן עם מים ואז תהיה הפרדה בין המים לסולר ורואים בבירור.
במקרה שלך זה שחור/אפור, משהו לא מזוהה....למה שאלתי אם חסר שמן? כי זה ניראה דומה לשמן מנוע שחדר לסולר, ולכן אם הראש לא תקין או לא הורכב וחוזק לפי המומנטים המומלצים, והוחלפו כל האטמים במזרקים, ואם חסר שמן מנוע אז....
לא יודע אם מותר לצרף כאן קישור....אם לא אז סליחה...
יש המון מעבדות, תריץ בגוגל...דוגמה:
http://www.ictlabs.com/%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%AA-%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%A8
http://www.moital.gov.il/NR/exeres/71B97236-8028-4F23-BAD1-2F75A7113546.htm
http://www.energy.org.il/info/about/about-001.htm
כאשר מוהלים את הסולר לא מוהלים אותו במיים!
הם משתמשים בנפט או בשמן דגים.
נכון זה נשמע הזוי, אבל אלה העובדות.
כאשר מוהלים את הסולר לא מוהלים אותו במיים!
הם משתמשים בנפט או בשמן דגים.
נכון זה נשמע הזוי, אבל אלה העובדות.
נפט יקר יותר מהסולר, בעבר לפני כמה שנים היינו מוסיפים חצי ליטר נפט על כל כמה מיכלים של סולר במנועים "הטיפשים" כדי לנקות את המערכת.
שמן דגים....זה באמת הזוי...מזכיר לי את אלו שנוסעים על ביודיזל...ריח של על האש...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.