צפייה בגרסה מלאה : התעלמות מלקוח
ניסיתי לפנות לאאוטבק בנוגע להתאמת בולמי פוקס ליוקון שלי .
מוזר שהם לא טורחים לענות למייל , אני מודה שאני מרגיש לא נוח לעבוד עם אנשים שלא חוזרים אלי .
חבל ככה מפסידים לקוחות.
לא צריך להעלב או לכעוס.
מנסיוני איתם השירות מצויין.
נסה בטלפון ודבר עם איציק.
בברכה,טושי
אני לא נעלב , תודעת השירות בישראל היא לעיתים לוקה בחסר וזאת רק דוגמא .
אני עצמי בעל עסק ואין מצב שתשלח פקס , מייל או טלפון ולא תענה מידית.
עסק שמכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו ימצא זמן לענות ודרך אגב גם תשובה שלילית היא תשובה.
אתה מוזמן לפנות אלי מחר 054-8355190, אני מצטער שלא חזרו אלייך.
(אתה גם יכול לשלוח לי את הטלפון שלך בה.פ. ואחזור אלייך)
איתי (עובד באאוטבק, אם לא היה מובן).
חדשות.
שוחחתי עם איתי שהיה חביב מאד , קבלתי אינפורמציה לגבי בולמי פוקס ואני מרוצה בהחלט מהיחס.
כנראה המייל ברח מהתיבה , לא נורא.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.