PDA

צפייה בגרסה מלאה : התעלמות מלקוח



light12
10-11-13, 18:55
ניסיתי לפנות לאאוטבק בנוגע להתאמת בולמי פוקס ליוקון שלי .
מוזר שהם לא טורחים לענות למייל , אני מודה שאני מרגיש לא נוח לעבוד עם אנשים שלא חוזרים אלי .
חבל ככה מפסידים לקוחות.

tooshey
10-11-13, 20:25
לא צריך להעלב או לכעוס.
מנסיוני איתם השירות מצויין.
נסה בטלפון ודבר עם איציק.

בברכה,טושי

light12
10-11-13, 21:07
אני לא נעלב , תודעת השירות בישראל היא לעיתים לוקה בחסר וזאת רק דוגמא .
אני עצמי בעל עסק ואין מצב שתשלח פקס , מייל או טלפון ולא תענה מידית.
עסק שמכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו ימצא זמן לענות ודרך אגב גם תשובה שלילית היא תשובה.

itay
10-11-13, 21:12
אתה מוזמן לפנות אלי מחר 054-8355190, אני מצטער שלא חזרו אלייך.
(אתה גם יכול לשלוח לי את הטלפון שלך בה.פ. ואחזור אלייך)

איתי (עובד באאוטבק, אם לא היה מובן).

light12
10-11-13, 21:15
בשמחה אתקשר מחר.
איתן

light12
11-11-13, 15:27
חדשות.
שוחחתי עם איתי שהיה חביב מאד , קבלתי אינפורמציה לגבי בולמי פוקס ואני מרוצה בהחלט מהיחס.
כנראה המייל ברח מהתיבה , לא נורא.

-->