PDA

צפייה בגרסה מלאה : מנוע לסמוראי



gonenm
22-11-13, 18:26
יש לי מנוע סמוראי מקורי שנת 89 1300והמנוע מעשן בטרוף עכשיו אני רוצה להחליף אותו אני מתלבט איזה מנוע להרכיב אני מתכון לקנות רכב קומפלט ולקחת ממנו את המנוע והמערכת הזרקה השאלה איזה מנועים יש שיושבים אחד לאחד בלי מתאמים ובלאגן אבל שיש להם יותר כוח מהמנוע המקורי שלי?

gmike
22-11-13, 19:24
יורוסוייפט.
אתה מצד אחד רוצה "
בלי מתאמים ובלאגן" מצד שני להרכיב מערכת הזרקה על רכב קרבורטור. ברור לך שזה לא מעט עבודה?
ויש גם התאמות לעשות(חיישן קרנק בקרטר, סיבוב יציאת המים ב90 מעלות, צנרת אויר מהפילטר) וכמובן חיבור כל החשמל.
המנוע מתאים בלי התאמות רק אם הוא נשאר קרבורטור.

שגיא S
22-11-13, 19:50
כמו שמיכאל כתב - אי אפשר להעביר מקרבורטור להזרקה בלי ניתוח כירורגי של החשמל, וזה כמובן נכנס תחת הקטגוריה של התאמות ובלאגנים.

בכל מקום אחר בעולם הייתי שוקל לשים מנוע 1600 קרבורטור.
20-25 אחוז יותר כוח, ה8 שסתומים נראה בול אותו דבר. קיט התאמה זול ועבודה פשוטה. זהה ל1300 חוץ מכמה דברים קטנים.
חבל רק שזה לא חוקי בארצנו הקטנטונת...

gonenm
23-11-13, 00:23
אין לי בעיה לשנות להזרקה כי אני מבין בחשמל ועושה לבד.השאלה איזה עוד מנועים מתאימים בלי לעשות שינוים מכנים?חוץ מ-8v

gonenm
23-11-13, 00:31
איזה שנים של היורוסוייפט?או הסוויפט הרגיל??

חן אלינועם
23-11-13, 10:17
איזה שנים של היורוסוייפט?או הסוויפט הרגיל??


שנים עד 2001 ,קח בחשבון את מיקום המפלג, תצטרך להעביר את הקמשאפט מהמנוע הישן.[גל זיזים].
זה מתהליך זהה שעשיתי בזמנו עם הסמוראי הכחול זצ"ל שלי...

gonenm
23-11-13, 12:22
שנת 2001 זה לא מנוע כוהלים? אני מעדיף מנוע אם כוהלים אין עוד אפשרויות?

gmike
23-11-13, 12:51
אם אין לך בעיה עם עבודת החשמל, אז חפש מנוע עם זוג כויילים על הראש. בכל מקרה יהיו לך התאמות מלבד החשמל. במנוע קויילים כל ההתאמות חיצוניות, אין צורך לפתוח מכסה שסתומים אפילו.
את הקרטר אתה מעביר מהמנוע הישן, כלומר צריך להתאים אליו את חיישן הקרנק.

עבודת ההסבה כמעט זהה בין מנוע 1.3 מוזרק ל1.6 מוזרק, חיצונית הם גם נראים אותו דבר. למנוע 1.6 צריך גם מתאם לגיר ותושבות המנוע. אבל זה כבר שטויות יחסית לכל היקף העבודה.
מנוע 1.3 מוזרק ייתן לך סמוראי טיפה פחות עצלן בכביש, מנוע 1.6 כבר ייתן לך סמוראי זריז למדי.

gonenm
23-11-13, 22:15
אם אני שם מנוע בלאנו אני לא יכול להישאר אם הקרטר והחיישן שלו ? ומה התושבות מנוע לא יושבות אותו דבר?

gmike
23-11-13, 22:33
לא. הקרטר בנוי הפוך מבסמוראי\ויטרה. הוא פוגע בסרן הקדמי.
תושבות מנוע והחיבור בין מנוע לגיר דורשים התאמה. יש קיטים באתרים בחו"ל, תן מבט ותבין במה מדובר.
בנוסף, במעבר להזרקה תצטרך משאבת דלק חדשה. פה יש לך 2 אפשרויות: לשתול משאבה טבולה במיכל דלק של הסמו, או להרכיב משאבה חיצונית ליד המיכל(סיפור של בערך 800 שקל לחדשה)
אל תיבהל מכל ההתאמות, זה לא כ"כ הרבה עבודה, החשמל זה רוב העבודה.

gonenm
23-11-13, 23:03
תודה רבה על המידע

-->