צפייה בגרסה מלאה : מטען מצברים לרכב, מה כדאי?
שלום לכולם,
אני מתלבט בין שני המטענים הנ"ל משהו יכול להמליץ מהיכרות?
http://www.generator.co.il/50367/CTEK-XS3600
או
http://www.generator.co.il/50367/%D7%9E%D7%98%D7%A2%D7%9F-%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-G3500
כל עזרה תתקבל בברכה
תודה אורן
boaz avrahami
10-12-13, 15:50
לי יש את הסיטק אבל כשקינן התחילו להביא את השני חפרתי עליו והוא כנראה לא פחות טוב לפי סקירות בינלאומיות.
לך לפי מחיר/ אחריות וכמובן כמה אמפר...
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
בועז תודה.
במחיר הם שווים
ctek אמפר 3.6 אחריות שנה
Genius אמפר 3.5 אחריות שנתיים
מה היית בוחר?
קודם כל יש לך כתבה של היבוא שהתפרסמה באתר: http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2953
אח"כ יש לך כתבה השוואתית שכתב אסף: http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2972
סביון
במחיר הם שווים
ctek אמפר 3.6 אחריות שנה
Genius אמפר 3.5 אחריות שנתיים
מה היית בוחר?
באחריות... הם עושים אותו דבר
Sent from my GT-I9100T using Tapatalk
boaz avrahami
10-12-13, 20:12
בג׳ניוס בזכות האחריות...
למרות שיש לי גם סיטק 3.6 וגם 7000 ( אני מקווה שאני לא טועה בדגם) ושניהם עמידים.
מבחינת תקן עמידות שניהם באותה רמת עמידות לנזקים.
טוב שיש תחרות כי אני שילמתי כשלא היתה כ 500 שח על ה 3.6
JEEP GC V8 98 IR 3.5
Honda 300ex
תודה רבה לכל המשיבים עזרתם לי מאוד בלקיחת ההחלטה, כולל הלינק שלמטה והכותב שלו אסף.
http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2972 (http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2972)
נראה לי שאבחר בגאון :rolleyes:
תודה
אורן.
סופת המדבר
11-12-13, 21:41
אצלי בגיפ מותקן קבוע הCTEK 3.6 (חוזר מטיול מחבר חשמל וזהו)
זה הדבר היחידי שמחזיק בחיים מצבר שנפ 55 אמפר בן 4-5 שנים
לפני השנפ היה וורטה 74 אמפר בלי מטען בקושי הגיע לסוף תקופת האחריות(שנתיים)
מה דעתכם על המוצר הזה? הוא כנראה לא ברמת האיכות של המוצרים שהזכרתם...הצורך שלי הוא לתחזק 2 מצברים ספייר, שמשמשים לתאורה בהפסקות חשמל וטיולים...
MOTOPOWER 12V 2AMP Automatic Smart Battery Charger Maintainer for Lead Acid Batteries and Lithium Ion UL Standard Safety Quality
http://s.aliexpress.com/IVZ7Fz2A
(from AliExpress Android)
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
איזה מצברים אתה רוצה לתחזק?
זה מטען של 2 אמפר בלבד.
יקח לו קרוב ל 24 שעות לטעון מצבר רכב של 55 אמפר שעות
באחריות... הם עושים אותו דבר
Sent from my GT-I9100T using Tapatalk
למה ככה?
ראה תמונה מצורפת.105081
אם הם עושים אותו דבר ועולים אותו דבר
בוחרים במי שהאחריות שלו ארוכה יותר...
אז מי עושה מבצע מטענים???
Sent from my SM-T700 using Tapatalk
תסתכל על התמונה המצורפת. לCtek יש אצלנו 5 שנות אחריות.
לצערי, אין מקום למבצע מעבר למחיר הזה.
עידן
כמה אמפר שעה המטען הזה?
איפה אפשר לבדוק תקינות של מטען כזה?
אם כבר עניין האחריות והשירות ואם כבר עידן הגיב, אז רק שבוע שעבר באתי אל עידן עם ctek 3.8 שקניתי לפני כשנתיים ואשר מסיבה כלשהי הפסיק להטעין, ועידן בלי לומר הרבה הביא לי, על המקום, חדש דנדש במקום המקולקל.
איזה מצברים אתה רוצה לתחזק?
זה מטען של 2 אמפר בלבד.
יקח לו קרוב ל 24 שעות לטעון מצבר רכב של 55 אמפר שעות
מבחינת הזמן זה בסדר, ובכלל פחות חשוב להטעין מצבר ריק , אלא לתחזק מצבר שלא נמצא בשימוש רצוף...
ופה השאלה - האם מטען כזה יכול לשמור על "בריאות" המצבר
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
אני מחזיק מספר שנים מטען מצברים של אותה חברה שנרכש אצל עידן, השימוש אצלי מינימאלי (טוען מדי פעם מצברון קטן המשמש לתאורה בעיקר ולעיתים רחוקות - טוען מצבר חלש באחד הרכבים) - עובד כמו ביום הראשון.
אני, עקרונית, מעדיף תמיד לרכוש מוצר אצל עידן באיש שטח - עוד לא התאכזבתי עד היום.
ארז גור
כמה אמפר שעה המטען הזה?
איפה אפשר לבדוק תקינות של מטען כזה?
זה שבתמונה? 3.8 אמפר שעה.
יש גם 0.8 וגם 7.0
לגבי בדיקת תקינות? אנחנו בג'יפולוג, לא? בבית, עם רב מודד.
אתה גם יכול להביא אלינו לבדיקה (אבל לא מבטיח שנוכל לבדוק אותו במקום)
עידן
זה לא עניין של רב מודד לדעתי אלא של המוח שלו. כמה עולה 7 אמפר?
http://www.e-shetach.co.il/pl_product~3196~16~127.htm
מיכה, לאיזה שימוש אתה צריך 7A ?
לטעינת מצבר פרוק או לשמירה על קיים טעון?
אצלי 3.6 משמש לשמירה של שני 100A במקביל
לטעינת פרוק ושמירת קיים. משתנה. יש לי כלים שאני לא משתמש בהם הרבה והמצברים נהרסים
למטען הגדול יותר של Ctek, כנראה ה-7 אמפר שמוזכר כאן, יש עוד תוכנית הטענה המיועדת גם לתחזוקת מצברים.
קרא שרשור של רענן בנושא - http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/55405-%D7%99%D7%A9-%D7%A4%D7%99%D7%AA%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%A8-%D7%91%D7%92-%D7%99%D7%A4-%D7%A9%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%A2%D7%99%D7% 9D-%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%95-%D7%90%D7%97%D7%AA-%D7%9C-(%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C)
ומצאתי גם שרשור מעניין כשחיפשתי את השרשור של רענן - http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/68270-%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%A8-%D7%A9%D7%94%D7%AA%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7% 9F-%D7%A9%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9D-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%94?p=465148&viewfull=1#post465148
ארז גור
בהמשך לדיון על מטענים,
במצבר אצלי ברכב מראה סימני עייפות, עד כמה מטען חכם שכזה מאריך את חייו של מצבר שכזה? (על פי המפרט יש איזשהיא תכנית חידוש וריענון למצברים עייפים- זה אפקטיבי?)
ואיזה גודל מטען כדאי לקנות? 3.8 או 7.0 אמפר שעה?
עבור מצבר של רקסטון
חנן-ג'יפולוג
10-01-16, 06:59
בראייה שלי: אם זכיתי לקבל התראה מוקדמת על סיום חייו הקרוב של מכלול כלשהו ברכב, ללא שזה תקע אותי, אני שמח בחלקי ורץ להחליף את המכלול. לא תמיד אנחנו זוכים להתראה כנ"ל.
זה נכון לכל רכב בכלל, ובפרט לרכב שטח שעלול להיתקע במקומות שבהם אין חבר שיעזור, או קליטה סלולארית.
לשאלתך: אין צורך ביותר מ3.6 אמפר, לתחזוקת מצברים.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
בוקר טוב
תודה על התשובה.
אני לא בטוח כמה קיבלתי אינדיקציה, עשיתי שטות ונתתי למצבר להיחלש מאד מבלי שהרכב היה מונע. לדעתי המצבר נחלש מוקדם מהצפוי, הבוקר הרכב הניע יפה. השאלה אם להחליף כבר עכשיו או להשקיע במטען שכזה לתחזוקה של המצבר (מטען כזה יעיל לרכב שנוסע יוםיום להטענה מלאה פעם בשבוע? )
חנן-ג'יפולוג
10-01-16, 08:09
השאלה מה צרכת ובתוך כמה זמן הוא נחלש?
אם רכב בשימוש יומיומי צריך להיעזר במטען כזה, צריך להחליף בו מצבר.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
boaz avrahami
10-01-16, 08:28
האינדיקציה המדויקת היא בדיקת המצבר הטעון תחת עומס.
יש לכל חשמלאי רכב בודק כזה והבדיקה לוקחת כמה שניות.
כל השאר זה ניחושים לא בהכרח מדויקים.
כל האורות היו דלוקים (כולל ערפל ואורות גבוהים, כמובן גם מאחורה ) רדיו דאבל דין ובדיעבד התברר שגם המזגן. שטות כפי שאמרתי.
נחלש תוך (הערכה גסה) 20 דקות.
כבר הייתי זקוק לכבלים כדי להניע.
חנן-ג'יפולוג
10-01-16, 08:50
צרכת בהערכה גסה כ12 א"ש. תוסיף על זה מצבר שכנראה כבר לא חדש, וכנראה לא היה טעון למאה אחוז לפני האירוע, וההתרוקנות לא מאוד מפתיעה.
זה כשלעצמו לא אמור לגרום לך להחליף מצבר, אבל אם לאחר שהמצבר נטען אתה עדיין מרגיש התנעה חלשה, זה הזמן להחליף.
אני חולק על בועז עמיתי המלומד. למרות שיש לי בודק מצברים של מידטרוניקס, הכי טוב שיש, לא זכור לי שהשתמשתי בו אי פעם כדי להחליט על החלפת מצבר ברכבים שלי.
אם הטעינה וחיבורי החשמל תקינים, וההתנעה חלשה, זה הזמן להחליף מצבר.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
boaz avrahami
10-01-16, 11:03
אני חולק על בועז עמיתי המלומד. למרות שיש לי בודק מצברים של מידטרוניקס, הכי טוב שיש, לא זכור לי שהשתמשתי בו אי פעם כדי להחליט על החלפת מצבר ברכבים שלי.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
חנן, לדעתי אין מחלוקת ביננו.
רמת הידע והנסיון שלך היא מעל הממוצע ולכן התוצאה שתגיע אליה ללא בודק תהיה בסבירות גבוהה מאוד נכונה אבל עצם זה שיש לך כזה מכשיר כנראה מלמדת שבאיזה שלב בחיך חשבת שהוא תורם דיוק בקביעה לפני ההוצאה הכספית.
את הידע של פות״ש שנינו לא מכירים מספיק ולכן ע״מ למנוע ממנו החלפת מצבר יקרה שלא לצורך, עדיף בעיני לבצע בדיקה חד ערכית...
חנן-ג'יפולוג
10-01-16, 11:09
זה מכשיר של 9000 ש"ח. לא קניתי אותו (:
הוא אצלי במסגרת התפקיד.
בד"כ מי שמחזיק במכשיר כזה, מחויב בו, לצורך הפקת דו"חות מודפסים ליצרן, להחלפות במסגרת אחריות.
לא חושב שיש הרבה בעלי מקצוע שיקנו מכשיר כזה בהתנדבות.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
תודה רבה לשניכם.
אחרי יומיים, הרכב מניע יפה גם בבקרים. לא קיבלתי כל אינדיקציה שהמצבר חלש.
כנראה באמת רוקנתי אותו.
תודה שוב על הייעוץ
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.