צפייה בגרסה מלאה : שיפוץ מערכת חשמל בדיפנדר 300TDI
שלום
מאסתי במערכת החשמל, שהתעללו בה עוד לפני שהגיע לידי...
האם יש מישהו ששיפץ או שדרג את המערכת (התקין חילופית - נראה לי יותר סביר)
ואם כן (ואני די בטוח שאני לא הראשון שסבל קשות מהנ"ל) איך . איפה (אם לא עשה לבד) וכמה עלה...
תודה
אביב
חשמל ולנדרובר?
לא תמצא מומחה גדול יותר וצדיק אמיתי מרמי המתקין -
0522740203
אצלי בוצע ע"י בעלים קודמים ,
אני אחרי הרבה תוספות ושינויים , וביליתי הרבה עם מע' החשמל.
לאור פשטות המע' לא סיפור נוראי לבצע לבד - אשמח לחלוק רשמים.
בגדול : ממסרים להכל , שימוש בכבלים של חשמל ביתי למעברים בין הדש בורד לתא מנוע (מרוויחים חוטים מבודדים ומאוגדים) ובעיקר סבלנות.
אותה סבלנות תשתלם לכם בתקלות בשטח כשתדעו איזה חוט שיך למה ומאיפה עובר.
ממליץ לנצל את הסדר להתקנת 12V ראשי + 12V ממותג מאחור.
תודה לעונים
יוש - דיברתי עם רמי - אך מפאת המרחק (אני גר בצפון הרחוק) יש בעיה לשערך את העלות... ואני לא בטוח שאני מוכן לצאת להרפתקאה ללא עלויות מוגדרות - האם מישהו מכיר חשמלאי רלווונטי מהצפון (שכבר מכיר דיפנדר כמובן)
שלומי - אפשר בבקשה עוד פרטים, תמונות (איך נעשה האם מעקפית או החלפה) מה נדרש לקנות????
תודה!
אביב
מסובך לי לכתוב את זה - שלח טלפון בה.פ , אסביר לך מה שיש אצלי ותכתוב מה שנראה לך מעניין לדורות הבאים.
מה בדיוק נהרס אצלך? אני מניח שלא הכל דפוק
מה צריך לבצע?
בגדול, כל צמת החשמל ניתנת לפירוק מהרכב, ושיפוץ.
אין יותר מדי חשמל, וכיוון שהריצפה הקדמית מתפרקת, ממש קל לפרק את הצמה.
נקודת התורפה העיקרית היא בית הפיוזים.
עוד נקודת תורפה מבחינת פירוק והרכבה היא לוח השעונים.
בכל מקרה... כאמור... למה לשפץ? מה הבעיה?
אסף.
סליחה על הבורות. אבל מה באמת שונה במערכת החשמל של דיפנדר מכל רכב אחר?
שלרוב אחרי כמה ידיים , ומתקינים מקומיים , יש שם חורבן רציני ,
מה גם שחלק מהרכיבים החשמליים שייכים לנסיך החושך - לוקאס....
זה המצב בכל רכש משומש- רציתי להבין למה בלנדרובר רצים לגורו בחשמל- מה דורש מומחיות מבכל רכב אחר?
נכון לחלוטין - כל חשמלאי רכב טוב יכול לעשות את זה.
זה המצב בכל רכש משומש- רציתי להבין למה בלנדרובר רצים לגורו בחשמל- מה דורש מומחיות מבכל רכב אחר?
לא עניין של גורו,
מי שמכיר רכב מסויים וטיפל בו כבר אינספור פעמים העבודה בעבורו תהיה יותר קלה,
במחסן יהיו לו חלקי צמות מרכבים אחרים פלאגים מתאימים וכו..
אלא אם פיספסתי משהו והשרשור הולך לכיוון של דיון על אמונה ודת
חוץ מזה רמי איש מקצוע מעולה והוגן
וגם אדם נחמד
לא עניין של דת או בכוונה עוקצנית.
פשוט הרבה מדובר על מערכת החשמל בלנדרובר. במקרה הזה דיפנדר.
ולא הבנתי במה זה שונה.
חלילה לא מזלזל באיש.
הבעיה המרכזית היא כל החיתוכים וטקטיקת התלאי על תלאי שהתחילה עוד שהרכב היה בבעלות המדינה
והבעיות האמיתיות התחילו כאשר הצרכנים הראשיים חוברו בדרך לא מקורית ומשם לקצרים חוזרים ונשנים הדרך קצרה
הדיפנדר מיוחד בזה שאין לו (לפחות לTDI300) שום רכיב שלא יכול להיות מחובר בנפרד והכל יחסית פשוט (עד שאתה פותח את לוח השעוניים)
החלטתי שאפרק את כל הצרכנים הראשיים מהלוח ובית הפיוזים - ולאחר כבוד יועברו לבית יעודי עם ממסרים ובית פיוזים נפרד (מיקום עדיין לא ידוע)
בנוסף אבדוק אם יש קצרים נוספים שלא טופלו
האם יש למשהו רעיונות יותר טובים רלוונטים ?
תודה
שחזר את המערכת המקורית ובנה מערכת נפרדת מתחת למושב הנוסע עבור התוספות. כך עשיתי בדיפנדר שלי ולא היו בעיות..
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
עניינית יש כמה דברים מומלצים לשפר.
גם אצלי תיבת םיוזים נפרדת לכל התוספות.
הוספת ממסרים וחיווט שונה לפנסים קדמיים כדי להוריד עומסים ולהאריך את חיי ידית האורות.
אם מנקים לבד התקנות ישנות, לא למהר לחתוך בלי הכרה. לבודד חוטים גלויים.
לחבר חיבורים יציבים של מה שדורש חיווט מחדש.
לחדש את חיבורי המינוס שמדי פעם שומעים עליהם בפורום בשרשורי שעון דלק מזייף וכו.
Sent from my GT-I9100T using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.