צפייה בגרסה מלאה : רכב מושך לשמאל בבלימה לאחר טבילה בבוץ
שלום
אתמול שקעתי עם הרכב באמבטית בוץ, הוא היה בדיוק במרקם שבוא הוא נכנס לכל חור.
הבוץ הגיעה קצת מעל למרכז הגלגל.
לאחר החילוץ הרכב נשטף אז מאז הרכב מושך חזק לשמאל בבלימה, מה יכולה להיות הסיבה?
פראדו 2002 קצר.
פירקת גלגלים והעפת מבט על הברקסים בצד ימין ובכלל?
אתה מתכוון מאז אתמול? אז לא.
באופן כללי לא מזמן נעשו ברקסים קדימה אחורה (חודשיים +-), כך שמצבם תקין בנוסף לזה הבעיה לא היתה קיימת לפני אתמול.
מצבם היה תקין לפני ששתלת את הרכב בבוץ ולפני שניקית אותו בלחץ (?) עכשיו... שווה להעיף מבט.
האם יש רעש שמלווה את הבלימה והמשיכה? אצלי שיחרור ברגי המשולש גרם למשיכה חזקה וסוג של קריסת המתלה לאותו הכיוון
לא חידשת כלום. גם בסופה זה היה קורה לפעמים אחרי טבילה רצינית בבוץ.
לא תהיה לך ברירה אלא להוריד גלגלים ולבדוק היטב מה קורה שם בברקסים, בדגש על צד ימין, אבל אם כבר, אז להוריד את כל ארבעת הגלגלים.
נקיון יסודי לא יזיק, ואז תוכל להיות יותר חכם ולראות מה הבעיה.
הייתי במצב כזה , אחרי תקיעה בבוץ משובח.
הבוץ ניכנס במקום שהשטיפה לא הוציאה אותו (גם עם גרניק) ואי אפשר היה לראות מבחוץ.
לא הייתה בסוף ברירה , אלא לפרק את הגלגל וגם את רפידות הבלימה.
ניקוי יסודי , והכל חזר למקומו בשלום.
אמיר ב.א
תענוג, זה היה בדיוק הפתרון.
.הבוקר לאחר פירוק וניקוי של הכל, אכן פתר את הבעיה.
היו שם כמויות לא קטנות של בוץ סביב הרפידות, בין הצלחות והכיסוי פח החיצוני ועוד עוד.
בנוסף לזה גירזתי הכל.
.המון תודה
בנוסף לזה גירזתי הכל.
אני מקווה שלא את הרפידות...
:rolleyes:
גם אותן, מאוד ממולץ לגרז את החלק האחורי של הרפידות בגריז נחושת (בגלל עמידותו לחום), מונע לא מעט רעשים בבלימה.
סיפרו לי שמכונאים של פעם היו שמים גם נייר אטם מאחורי הרפידה לטובת אותו נושא. אצלי ברפידות יש חומר רך בצד האחורי שלהם
אני לא יודע לגבי דברים כאלו ואחרים.
אני יודע שיש גריז נחושת שנמכר ומשווק עבור מטרה זאת.
רק לצורך הדוגמא:
http://www.granvilleoil.com/product_info.php?prod_id=159
אגב, מורחים אותו על הרפידה בכל מקום שבא במגע עם הקאליפר.
גם אצלי יש שני פחיות כאלו מקוריות בין הבוכנה לרפידה, שלדעתי המטרה שלהם היא זהה
בכל מקרה, הרגיז הזה עושה פלאים מבחינת רעשים של חריקות.
וכן אני משתמש ברפידות וצלחות מקוריות, וגם איתם היו לי חריקות לפני.
ממה שאני יודע הסיבה לחריקות זו מעיין גלזורה שנוצרת על הרפידה וגם על הצלחת בעקבות שימוש אינטנסיבי בבלמים.
מה שעושים זה מעבר על הרפידה ועל הבלם בבד שמיר עדין.
עם בד שמיר/ניר לטש תמיד טוב לעבור על הרפידה (רפידה משומשת), ניתן גם על הדיסק.
יש כאלו שגם מעגלים מעט את הפינות של הרפידה, גם החדשה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.