צפייה בגרסה מלאה : הגבהה לסמוראי מסולסל (יודע שהנושא חרושש)
אני מעוניין להגביה את הסמו שלי
איזה בולמים של איזה חברות כדאי לי
איזה קפיצים של מי כדאי
ומה העלויות..
GodsFather
30-12-13, 11:11
אם אתה יודע שהנושא חרוש, אתה וודאי יודע שהשוק בארץ מוגבל למקרה שלך ומצריך קפיץ עם בולם בתוכו, אלא אם אתה מתכנן שינוי מבנה ולבנות תושבות חדשות לחלוטין ואז השוק פרוס לפניך.
מציע שתחפור קצת בדפי הפורום, לא הרבה השתנה בתחום הזה כל עוד נשארים עם התצורה המקורית.
אני לא חזק במסולסלים אז אכתוב מהידע המועט שיש לי:
האפשרויות:
1. להשאר בתצורה המקורית - של קפיץ משולב עם בולם ואז יש לך מגוון מוגבל מאוד של סוגים, העלויות לרוב גבוהות.
2. להוציא את הבולם מהקפיץ - בניית תושבות חדשות והתאמת בולמים וקפיצים לרכב.
לא יודע אם הפתרון יותר זול, אבל בטווח הרחוק הוא בטוח יותר זול.
הרבה מהחבר'ה סמוראי המסולסלים שאני מטייל איתם הגביהו אצל סלמן: 0546958040, אני לא יודע טווח מחירים, אני רק יודע שהחבר'ה מרוצים.
גילוי נאות: סלמן הוא המוסכניק שלי, וגם חבר. אבל בלי קשר - כל מי ששם אצלו סט הגבהה מרוצה ואני יכול לקשר אותך לכמה כאלו
בסמו רק הקידמיים הם בולם בתוך קפיץ... אז האחורי זה פשוט להגביה והסיבוך רק מקדימה?
זה לא שלאחורי יש יותר מדיי מבחר אבל כן. הבעייתיות והמגבלות הן בגלל המתלה הקדמי
המבחר מצומצם לא רק בארץ אלא בעולם.
יש בעיות גם מאחורה.
ןטיפ ממני. אל תגביה ביותר מ2".
חוץ מזה כתבתי מספיק בנושא...
ןטיפ ממני. אל תגביה ביותר מ2".
חוץ מזה כתבתי מספיק בנושא...
אבל התעצלת לכתוב כתבה טכנית
הרבה מהחבר'ה סמוראי המסולסלים שאני מטייל איתם הגביהו אצל סלמן: 0546958040, אני לא יודע טווח מחירים, אני רק יודע שהחבר'ה מרוצים.
גילוי נאות: סלמן הוא המוסכניק שלי, וגם חבר. אבל בלי קשר - כל מי ששם אצלו סט הגבהה מרוצה ואני יכול לקשר אותך לכמה כאלו
מה אתה אומר על להשאיר שרשור אחד בשבוע נקי מפרסומת לסלמן? אפשרי?
ואגב, אם כבר בגילויים נאותים עסקינן, אולי תגלה לנו מה נותן לך שרבוב שמו בכל שרשור בפורום?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
מה אתה אומר על להשאיר שרשור אחד בשבוע נקי מפרסומת לסלמן? אפשרי?
ואגב, אם כבר בגילויים נאותים עסקינן, אולי תגלה לנו מה נותן לך שרבוב שמו בכל שרשור בפורום?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
א' שרבוב שמו לא נותן לי כלום...
ב' אני מסכים שזה נשמע כמו פרסומת - אבל זו ההמלצה שלי. וזה לא כל שרשור. ואם יש לך אופציה יותר טובה לנושא ההגבהה אתה מוזמן להציע.
אם אתה רוצה להתחיל לריב - בוא לפרטי
א' שרבוב שמו לא נותן לי כלום...
ב' אני מסכים שזה נשמע כמו פרסומת - אבל זו ההמלצה שלי. וזה לא כל שרשור. ואם יש לך אופציה יותר טובה לנושא ההגבהה אתה מוזמן להציע.
אם אתה רוצה להתחיל לריב - בוא לפרטי
א. זה לא רק נשמע כמו פרסומת, זו פרסומת.
ב. אני ממש לא מחפש לריב. אבל אף אחד פה לא שאל על מוסך או ביקש המלצה לאיש מקצוע, ולכן אין מקום לדחוף את זה בכל מחיר.
ג. התרבות הזו, של תשובה עם מספר טלפון וחשבונית, שהשתרשה בפינת הזוקונים, חורה לי. ולכן הרגשתי צורך להעיר.
ד. הלוואי והייתה לי עצה לתת, אבל אין לי מושג
וכשלא יודעים, לא עונים.
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
א. זה לא רק נשמע כמו פרסומת, זו פרסומת.
ב. אני ממש לא מחפש לריב. אבל אף אחד פה לא שאל על מוסך או ביקש המלצה לאיש מקצוע, ולכן אין מקום לדחוף את זה בכל מחיר.
ג. התרבות הזו, של תשובה עם מספר טלפון וחשבונית, שהשתרשה בפינת הזוקונים, חורה לי. ולכן הרגשתי צורך להעיר.
ד. הלוואי והייתה לי עצה לתת, אבל אין לי מושג
וכשלא יודעים, לא עונים.
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
הגבהה זה לא משהו שאפשר לייצר לבד. אז לא משנה מה הוא יעשה הוא יקנה בולמים ממישהו וגם קפיצים נכון!?
2. הוא שאל על איזה סוגים ועלויות - עניתי לו לברר שם בדיוק מה שהוא ביקש. אופציות...והצעתי לו להתייעץ עם אנשים שעשו כבר את התהליך הזה.
3. התרבות של לא לתקן לבד ורק לגשת למומחים זה באמת מכה - אבל שוב פעם...הגבהה אתה או הולך לבד וקונה קפיצים מחנות חלפים/יצרן, או הולך למוסך/סדנא.
הרי התקנה זה עניין של חצי שעה ואף מוסכניק לא מתעשר מהעבודה הזאת. ולרוב גם אין הבדל בין מחיר הקיט עם או בלי העבודה.
4. וטוב מאוד שאתה לא עונה בלי לדעת - גם התרבות של סתם להגיב בלי לתרום כלום לדיון היא משהו ש-חורה לי.
ובקשר לפרסומת - זכותך לראות את זה ככה.
מה אתה הועלת לשרשור? אפשר לעשות את הדיון הזה בפרטי גם
אז איזה חברות כדאי בעבר הציעו לי קוני מה דעתכם אמרו לי בסביבות 4 k
מה אתה אומר על להשאיר שרשור אחד בשבוע נקי מפרסומת לסלמן? אפשרי?
ואגב, אם כבר בגילויים נאותים עסקינן, אולי תגלה לנו מה נותן לך שרבוב שמו בכל שרשור בפורום?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
שמע, אנחנו לא מכירים, אני גם לא מכיר את שגיא וגם לא את אותו סלמן. וכבר המון זמן אין לי סוזוקי.
אבל אני מזמין אותך לדפדף אחורה בדפי פורום סוזוקי ולראות שזה פורום שאחוז לא קטן מהתשובות בו נעצר בהפנייה לבעל מקצוע זה או אחר.
לפורום יש כמה "גורואים" תורנים. ולכל אחד עדר של לקוחות שמוצאים לנכון לפרסם אותם בכל הזדמנות.
לצערכם, זה אופייני בעיקר לפורום סוזוקי- במקום לתת תשובה מקצועית-טכנית-רצינית
ישנה הפניה לאיזה מישהו ש"רק הוא יודע איך" או "פיתח שיטה" איך עושים משהו- שבתכל'ס מאחורי זה יש רק חוסר ידע ונסיון.
אז התגובה שלך למרות שלדעתי בבסיסה היא נכונה- קצת פוגענית...
לעניינינו:
הגבהה של סמוראי סלילים בעייתית. כותב זאת מנסיון אישי.
הדגם ייחסית נדיר וקשה למצוא קיטים יעודיים.
הגבהה מעל 2-3" כבר דורשת שינוי זרועות וכו' מה שמקשה על הביצוע.
בנוסף משקל הרכב הנמוך גורם לקושי למצוא חלקים דומים ולהתאים אותם לרכב.
זה פרוייקט לכל דבר, שמבוסס על קומבינה כזו או אחרת.
לצערך עסק לא זול ופתרון לא איכותי..
על איזה מידת צמיגים אתה נוסע?
וכמה גובה בהשוואה למקור אתה רוצה לעלות?
הציעו לך קוני וזה בולם נהדר אבל:
1. זה רק בולם ואתה צריך גם קפיצים
ו-2. אין בולם של קוני שמיועד לסמוראי סלילים.
הבעיה החמורה שלך היא באמת מקדימה שם יש מבנה של קויל-אובר (בולם בתוך קפיץ) יחודי לסמוראי ומכיוון שלא שיווקו את הדגם הזה תקופה ארוכה ולא מכרו אותו כלל בארה״ב לא פיתחו למערכת המתלים הזו שוק אפטר מרקט.
בגלל הסיבות הנ״ל הגבהה טובה לרכב שלך היא טיפול שורש עמוק. אני ממליץ לך להתייעץ עם e-pitam שהגיב למעלה ואולי לקפוץ לראות את הרכב שלו, הוא הגיע לתוצאה טובה מאוד. בנוסף יש כמה רכבים כאלו בארץ שעברו הסבות למערכות מתלים שונות כדי לשפר כראוי בין אם קויל-אובר משופרים של חברות כמו פוקס ובין אם הפרדה מוחלטת של הקפיץ והבולם.
הzכירו פה את סלמן מעלי אז בלי שום קשר להיותו בעל מקצוע בתחום וחבר אישי טוב הוא כבר עבד על מס׳ רכבים כאלו ואפילו החזיק באחד משופר אז כדאי גם להתייעץ איתו ולקבל ממנו מידע.
קח בחשבון שאם אתה מתכנן לעבור את ה-2 אינץ׳ אתה צריך לתת התייחסות לזווית של מוטות הרדיוס ושל מוטות הפנהרד.
זהו, עכשיו שיש לך את קצה הקרחון אתה יכול להתחיל לנבור ברשת וההמלצה שלי היא לא להתעצל ולחפש גם בפורומים אוסטרליים שם המסולסלים נפוצים יותר ואז להתחיל להרכיב את המרשם שלך להגבהה של הרכב.
לגבי תרבות הגורואים וההפנייה לבעל מקצוע, כבר היינו בדיון הזה והכי טוב להתחיל לזעוק על דפי הפורום אבל OFF-ROAD, האשמה בתרבות הזו נופלת בין השאר גם עליך. ג'יפולוג היא קהילה לחובבי רכבי שטח אבל בין השאר מדובר באתר טכני ואתר טכני זקוק לתוכן ואת התוכן הזה גולשים כמוך וכמוני אמורים לפרסם. ברגע שאנחנו כגולשים מתעצלים, לעבוד על הרכב שלנו ויותר גרוע מתעצלים לכתוב ולפרסם כתבה על מה שעשינו (ויש ביננו כמה כאלו שאני מכיר באופן אישי) אין לנו למי להתלונן ולמי להפנות אצבע מאשימה חוץ מכלפי עצמנו. לגבי אותם בעלי מקצוע וסלמן באופן ספציפי אני מרגיש שכל ההתלהמות הזו עושה לו עוול וגורמת לו להראות באור שלילי למרות שהבן אדם לא גולש פה ולא פעיל פה כלל.
null
לא התעצלתי.
לא סיימתי... נשאר מוטות רדיוס.. פנהרדים..
אם היינו נעצרים ב-2' החיים היו קלים.
ב3" הגבהה השינויים שנדרשים כבר לא שווים לדעתי..
אגב לפחות כתבתי דיון ארוך ומפורט על התהליך והשיקולים. עדיין מעדיפים להעלות דיונים חדשים במקום לרכז באותן דיון.
GodsFather
31-12-13, 09:34
חברים יקרים، אנא התמקדו בשיח הטכני. בעניין בעלי המקצוע، תנו להנהלה להתמודד עם זה. אם יש טענות، אתם מוזמנים לפנות לכל אחד מאיתנו.
כמעט בכל רכב הגבהה של יותר מ2״ תדרוש התייחסות למוטות רדיוס.
אז תחשוב כמה זה קריטי בבסיס גלגלים של 80"
יש מספר אופציות להגבהה טובה ויעילה,אתה צריך להחליט לאן אתה מכוון מפחינת יכולות שטח
עד כמה חשוב לך לבצע הגבהה איכותית שמטפלת בכל המכלולים הרלוונטים ובמקביל מה התקציב שבכיסך.
אם עדיין יש לך שאלות
0506246165 - רועי.
תודה על התגובות העניינות ופחות על הלא עניינות..
התקציב הוא שאיפה לפחות מ3.5k הצמיגים הם 205/70r15
ואני אוהב שטח טכני וגם שבילים
תודה על התגובות העניינות ופחות על הלא עניינות
לצמיגים 205 הגבהה של 2" תספיק.
בהנחה שהיא מבוצעת כמו שצריך עם הנמכה לבאמפסטופים מקדימה ועל ג'אנט 5.5 לא נוגע.
קח צעד אחורה.
לפני שאתה רץ להוציא כסף.
תקרא ותלמד את הנושאים הבאים בהקשר של סמוראי בדגש על סלילים:
הגדלת צמיגים- כי אתה על מידה קטנה ולכן גובה הסרן והביצה מהקרקע קטן.
ייחסי העברה- כי תגלה שהרכב גם בlow רץ מהר מידי.
החלפת טרנספר שרשרת לגג"ש- כי רק ככה ניתן לשפר ייחסי העברה.
וחוץ מזה נעילה אחורית.
מבטיח לך שבסוף תמכור...
.
מבטיח לך שבסוף תמכור...
נכון עומרי, אבל זו אחלה התחלה,
והשכר לימוד כאן יהיה נמוך משמעותי מכל ג'יפ אחר.
null
אני לא משוכנע שנמוך מכל גיפ אחר.
ואני כותב פשוט כדאי שהבחור יבין לאן הוא נכנס ויעשה בחירות נבונות יותר מאלו שאני עשיתי.
אז מה אתה ממליץ כשיפור ראשון?
אני לא מתכוון לשים לוקרייט ברכב
אני לא מתכוון לשים לוקרייט ברכב
וככה פספסת את ההמלצה לשיפור הראשון
רוקר פאנלים. מיגון מיכל דלק. אוזני גרירה קימה אחורה.
נעילה...
קודם כל תודה על העצות, אני ישתדל לענות מסודר.
לפותח השיחרור מצטער שאני מתעלק פשוט יש לנו בעיה דומה מקווה שהשאלות שלנו יעזרו אחד לשני בכל מקרה בהצלחה לשנינו.
שנית, יש לי סמוראי סללים קרוב לשנתיים. כרגע המצב הוא הגבהה בסדר גודל של 4 ס"מ, תכף נתייחס שוב, נעילה, כננת , צמיגי שטח מידה מקורית
שקלתי לעבור לסמוראי אחר... הכיוון היה סמוראי ארוך אבל הבנתי שזו לא בהכרח החלטה נכונה... קודם כל תחלקו עלי או לא אני מעדיף הזרקה, 2 טסטים בשנה זה לא כיף ולהביא תאוטו למצב שאני סומך ומכיר עליו כמו תרכב שלי זה לא ביום אחד. מה גם ששנה הבאה אני צפוי להתחיל ללמוד וכנראה הרכב ישמש אותי ביומיום.
מכיר את עניין הטרנספר שצריך להחליף - לא סוף העולם.
רוצה להתעכב על עניין של האם הם בטוח יכנסו עם הגבהה של 2" ,
Epitam : מזאת אומרת להאריך במפסטופ? יש מידות לדברים האלו?! איזו הגבהה הייתם ממליצים כדי להכניס צמיג במידה 235 וכיצד לבצע אותה?
וכמובן אשמח לשמוע דיעות מנוגדות משלי.
תודה רבה!
ליאב
קודם כל תודה על העצות, אני ישתדל לענות מסודר.
לפותח השיחרור מצטער שאני מתעלק פשוט יש לנו בעיה דומה מקווה שהשאלות שלנו יעזרו אחד לשני בכל מקרה בהצלחה לשנינו.
שנית, יש לי סמוראי סללים קרוב לשנתיים. כרגע המצב הוא הגבהה בסדר גודל של 4 ס"מ, תכף נתייחס שוב, נעילה, כננת , צמיגי שטח מידה מקורית
שקלתי לעבור לסמוראי אחר... הכיוון היה סמוראי ארוך אבל הבנתי שזו לא בהכרח החלטה נכונה... קודם כל תחלקו עלי או לא אני מעדיף הזרקה, 2 טסטים בשנה זה לא כיף ולהביא תאוטו למצב שאני סומך ומכיר עליו כמו תרכב שלי זה לא ביום אחד. מה גם ששנה הבאה אני צפוי להתחיל ללמוד וכנראה הרכב ישמש אותי ביומיום.
מכיר את עניין הטרנספר שצריך להחליף - לא סוף העולם.
רוצה להתעכב על עניין של האם הם בטוח יכנסו עם הגבהה של 2" ,
Epitam : מזאת אומרת להאריך במפסטופ? יש מידות לדברים האלו?! איזו הגבהה הייתם ממליצים כדי להכניס צמיג במידה 235 וכיצד לבצע אותה?
וכמובן אשמח לשמוע דיעות מנוגדות משלי.
תודה רבה!
ליאב
להאריך באמפסטופ, משמע להאריך את המעצור שמונע מהסרן להגיע לשלדה בסגירה.
ככה תקטין את מהלך הסגירה, והגלגל לא ישפשף את בית הגלגל כאשר אתה פותח וסוגר מתלה.
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
אני יודע מזה באמפסטופ :) השאלה שלי מאיפה אני משיג מאורכים? סתם לשים בינו לבין השילדה ספייסר כלשהו?
ושוב, כמה הייתם מציעים להגביה (ואיך?!) על מנת להכניס צמיג 235?
תודה רבה :)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.