צפייה בגרסה מלאה : קושי בהעברת הילוכים , הילוך שלישי וחמישי במיוחד.
סופה 92 , קשה מאוד לעלות הילוך לחמישי ז"א נשמע גרררררר רציני ורק פעם שנייה ההילוך משתלב , כנ"ל בירידה לשלישי המצב זהה.
רעיונות?
קלאץ' או גיר?
חנן-ג'יפולוג
22-06-05, 23:43
אם הרוורס לא חורק, במעבר מניוטרל לרוורס, לאחר שמחכים כמה שניות עם דוושת מצמד לחוצה, אז המצמד מפריד היטב.
כלומר: אתה שם גיר בניוטרל, עוזב מצמד, לוחץ על הדוושה כשלוש עד חמש שניות ומשלב לרוורס.
אם הרכב עובר את בדיקת הרוורס בצורה תקינה, אז כנראה שיש בעיה בגיר.
מה קורה עם לפעמים הוא חורק?
ומה משותף להילוך החמישי והשלישי הבעיתיים?
חנן-ג'יפולוג
23-06-05, 00:51
לכולנו הוא חורק לפעמים, כי אנחנו לא מחכים מספיק זמן עם דוושה לחוצה עד שדיסקית החיכוך תעצור לפני שאנחנו משלבים לרוורס.
אבל לא בזה נבחן המצמד. הוא נבחן אם מתפעלים אותו כמו שכתבתי, ועדיין העסק חורק.
חנן-ג'יפולוג
23-06-05, 00:52
בקשר למשותף בין השלישי לחמישי, לא עולה לי משהו בראש. מדובר במזלגות נפרדים.
תתחיל בדברים הפשוטים- תחליף שמן, ותבדוק אם בשמן הישן יש שבבים לא טובים. אם יש "שמן מטפס" בגיר- זה הזמן להיפטר ממנו.
לפי מה שתיארת, הקלאץ' שלך כנראה תקין (ולא, אלו לא חדשות טובות).
אסף.
אם יש "שמן מטפס" בגיר- זה הזמן להיפטר ממנו.
אסף.
מה זה שמן מטפס? ואיך נפטרים ממנו?
מחכה לתשובה לשאלה הקודמת ...
ועוד שאלה , רוקנתי את השמן מהגיר ,כשמיליתי נכנסו בקושי 3 ליטר שמן כאשר בספר רשום 3.2 ? יכול להיות שנפלתי על סופה חסכונית?
(כשרוקנתי את השמן שכחתי לפתוח את בורג המילוי , אבל נתתי לשמן לטפטף עד הטיפה אחרונה)
אגב , השמן היה בצבע בין שחור לאפור משהו מחריד , לא הצלחתי לראות "שבבים" בשמן , על בורג הריקון היתה דבוקה עיסה מגעילה...
הבחנות?
AvigdorAharon
27-06-05, 08:17
אגב , השמן היה בצבע בין שחור לאפור משהו מחריד , לא הצלחתי לראות "שבבים" בשמן , על בורג הריקון היתה דבוקה עיסה מגעילה...
הבחנות?
אולי מים בגיר???
בכל מקרה, תמיד טוב לבצע יישור קו לאחר קניה.
אביגדור
לפי צבע השמן שתיארת- אין לך שמן מטפס בגיר- אז זה לא משנה....
הצבע האפור (כמו מלט) בד"כ תוצאה של מים בגיר. מה שדבוק לפקק- כיוון שהוא מגנטי- הם שבבים משחיקה של חלקי הגיר. יש שבבים גדולים, או רק"אבק מתכתי"?
אסף.
לפי צבע השמן שתיארת- אין לך שמן מטפס בגיר- אז זה לא משנה....
הצבע האפור (כמו מלט) בד"כ תוצאה של מים בגיר. מה שדבוק לפקק- כיוון שהוא מגנטי- הם שבבים משחיקה של חלקי הגיר. יש שבבים גדולים, או רק"אבק מתכתי"?
אסף.
שפשפתי את זה באצבעות , ולא הצלחתי להרגיש כלום(הרגיש כמו בוץ) אז אני מתאר לעצמי שזה אבק מתכתי...
מה עם כמות השמן שנכנסה ?
הבעיה קיימת לצערי :?
מה הלאה?
ערן המסוקס
28-06-05, 00:35
אם היה לך שמן מזוהם בגיר, אשר באשמתו הגיר לא עובד כראוי, החלפת שמן בחדש לא בהכרח תעזור, ואם כן זה עלול לקחת הרבה זמן. בשמן גיר אין דטגרנטים, ולכן הג'יפה עדיין יכולה להיות דבוקה לחלקים. לדעתי כמובן...
אני מכיר מישהו שאצלו הטרנספר עשה בעיות. מילוי שלו בסולר והרצה עם גלגלים באויר לזמן מה, ריקון ומילוי שמן חדש פתרו את הבעייה..
עוד סימפטום של הבעיה , בחמישי , כשעוזבים את הגז נשמעים רעשים של חופש רציני :shock:
אם היה לך שמן מזוהם בגיר, אשר באשמתו הגיר לא עובד כראוי, החלפת שמן בחדש לא בהכרח תעזור, ואם כן זה עלול לקחת הרבה זמן. בשמן גיר אין דטגרנטים, ולכן הג'יפה עדיין יכולה להיות דבוקה לחלקים. לדעתי כמובן...
אני מכיר מישהו שאצלו הטרנספר עשה בעיות. מילוי שלו בסולר והרצה עם גלגלים באויר לזמן מה, ריקון ומילוי שמן חדש פתרו את הבעייה..
בגלל שכבר החלפתי , ניתן לשים תוסף? יש המלצות?
AvigdorAharon
28-06-05, 10:35
עוד סימפטום של הבעיה , בחמישי , כשעוזבים את הגז נשמעים רעשים של חופש רציני
אני לא אוהב להיות נביא זעם אבל אולי בעיה בגלגלי השיניים שבגיר?
אם לא הייתה בעיה בהכנסת ההילוכים כפי שתיארת בתחילה, הייתי מתחיל לבדוק תושבות מנוע וגיר, צלבים ודרייבשפט. כאשר תיארת בעיה בהכנסת הילוכים + רעש רציני של חופש בהילוך חמישי, אז לדעתי הבעיה פנימית.
והלוואי שאני טועה...
אביגדור
אים אתה הולך לכיוון החלפת גיר
צור איתי קשר 0524643388 שי
אם אחרי החלפת השמן הבעיה נמשכת- אתה בדרך להחליף או לפחות לשפץ גיר. עצתי- סע ככה עד שזה הופך לממש בלתי נסבל, אבל אל תמשוך את ההחלפה יותר מדי. בסה"כ הגיר בסופה לא מוצלח במיוחד, והסימפטומים שאתה מתאר הם התחלת הסוף...
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.