eitankolt
02-01-14, 15:26
שלום אנשים,
יש לי כמה שאלות לגבי טרופר 2004 דיזל ,
הרכב המדובר עשה באיזור ה 500אלף קילומטר והוא עם מנוע חדש ומזרקים משופרים חדשים.
השאלה היא שהאוט עבר כל כך הרבה קילומטר יש בלאי לכל שאר החלקים ( ציריות,גומיות,טורבו,תפוחים,וכו'..)
האם יש דברים שכדאי לבדוק?
מנ העלויות בערך של ההחלפה של כל החלקים שנוצא בהם בלאי לאחר הקילומטראז העצום?
האם יש משהו מיוחד שכדאי לבדוק לפני הוצאת הכסף על מכון בדיקה?
מה עם הגיר? במידה והוא בסוף חייו מה העלות של גיר כזה? כולל עבודה?
מה עם הטורבו? מה העלות של ההחלפה שלו ?
מה הטווח מחירים של הטיפולים השוטפים ?
האם ישנם עוד חלקים שעלותם גבוהה שכדי לבדוק לפני ? ( אני יודע שממיר קטליטי בפגרו מגיע ל איזור ה 6 אלף ש"ח , האם גם כאן?)
תודה לכל העונים
יש לי כמה שאלות לגבי טרופר 2004 דיזל ,
הרכב המדובר עשה באיזור ה 500אלף קילומטר והוא עם מנוע חדש ומזרקים משופרים חדשים.
השאלה היא שהאוט עבר כל כך הרבה קילומטר יש בלאי לכל שאר החלקים ( ציריות,גומיות,טורבו,תפוחים,וכו'..)
האם יש דברים שכדאי לבדוק?
מנ העלויות בערך של ההחלפה של כל החלקים שנוצא בהם בלאי לאחר הקילומטראז העצום?
האם יש משהו מיוחד שכדאי לבדוק לפני הוצאת הכסף על מכון בדיקה?
מה עם הגיר? במידה והוא בסוף חייו מה העלות של גיר כזה? כולל עבודה?
מה עם הטורבו? מה העלות של ההחלפה שלו ?
מה הטווח מחירים של הטיפולים השוטפים ?
האם ישנם עוד חלקים שעלותם גבוהה שכדי לבדוק לפני ? ( אני יודע שממיר קטליטי בפגרו מגיע ל איזור ה 6 אלף ש"ח , האם גם כאן?)
תודה לכל העונים