PDA

צפייה בגרסה מלאה : מתלבט לגבי טרופר 2004



eitankolt
02-01-14, 15:26
שלום אנשים,
יש לי כמה שאלות לגבי טרופר 2004 דיזל ,
הרכב המדובר עשה באיזור ה 500אלף קילומטר והוא עם מנוע חדש ומזרקים משופרים חדשים.
השאלה היא שהאוט עבר כל כך הרבה קילומטר יש בלאי לכל שאר החלקים ( ציריות,גומיות,טורבו,תפוחים,וכו'..)
האם יש דברים שכדאי לבדוק?
מנ העלויות בערך של ההחלפה של כל החלקים שנוצא בהם בלאי לאחר הקילומטראז העצום?
האם יש משהו מיוחד שכדאי לבדוק לפני הוצאת הכסף על מכון בדיקה?
מה עם הגיר? במידה והוא בסוף חייו מה העלות של גיר כזה? כולל עבודה?
מה עם הטורבו? מה העלות של ההחלפה שלו ?
מה הטווח מחירים של הטיפולים השוטפים ?
האם ישנם עוד חלקים שעלותם גבוהה שכדי לבדוק לפני ? ( אני יודע שממיר קטליטי בפגרו מגיע ל איזור ה 6 אלף ש"ח , האם גם כאן?)
תודה לכל העונים

erezgur
02-01-14, 15:45
מהם מזרקים משופרים?

ארז גור

eitankolt
02-01-14, 16:32
אין לי מושג..זה מה שנאמר לי .
אבל לפי מה שהספקתי לקרוא הכוונה היא מזרקים מחוזקים. ( משהו לגבי האטמים שלהם ...אם הבנתי נכון...)

נדב ש.
02-01-14, 18:09
שלום אנשים,
יש לי כמה שאלות לגבי טרופר 2004 דיזל ,
הרכב המדובר עשה באיזור ה 500אלף קילומטר והוא עם מנוע חדש ומזרקים משופרים חדשים.
השאלה היא שהאוט עבר כל כך הרבה קילומטר יש בלאי לכל שאר החלקים ( ציריות,גומיות,טורבו,תפוחים,וכו'..)
האם יש דברים שכדאי לבדוק?
מנ העלויות בערך של ההחלפה של כל החלקים שנוצא בהם בלאי לאחר הקילומטראז העצום?
האם יש משהו מיוחד שכדאי לבדוק לפני הוצאת הכסף על מכון בדיקה?
מה עם הגיר? במידה והוא בסוף חייו מה העלות של גיר כזה? כולל עבודה?
מה עם הטורבו? מה העלות של ההחלפה שלו ?
מה הטווח מחירים של הטיפולים השוטפים ?
האם ישנם עוד חלקים שעלותם גבוהה שכדי לבדוק לפני ? ( אני יודע שממיר קטליטי בפגרו מגיע ל איזור ה 6 אלף ש"ח , האם גם כאן?)
תודה לכל העונים

ק"מ מוגזם לשנתון! אני מניח שמחיר הרכב בהתאם לכן זה מפתה, תוכל למצוא טרופר דיזל באותו שנתון עם חצי מהק"מ הזה, כמובן לא באותו מחיר...
זה שהחליפו מנוע הכל טוב ויפה, מי החליף? איפה החליף? יש קבלות? מה הוחלף בדיוק? מה עם שאר החלקים? להם אין בלאי? בוודאי שיש! אלא אם כן כבר החליפו/שיפצו אותם כבר.
בקאקס, פרונטאקס, גיר, טרנספר, תושבות למינהם וכו' וכו' ומיסתכם בסכום לא קטן בסך הכל. מחיר סרנים סביבות ה 5K, גיר+טרנספר סביבות ה 3.5K מפירוק מקומי, טורבו אם לא החליפו או הלך עוד 2500 , כמובן לא כולל עבודה, שווה לך?
זה עוד לפני חיישנים וכו'.
נחזור לעיניין המנוע- בדוק היסטוריה לרכב, בדוק אם החליפו במנוע אטמים למזרקים ושרוולים, מתי החליפו חיישן מסילה? חיישן מצערת? אלקטרומגנטי? אם בכלל? ואל תיסמוך על "מילה". אני מניח באמירה של מזרקים "מחוזקים/משופרים" הכוונה לאטמים עצמם, תידרוש לדעת סוג ספציפי אם זה לא מקורי.
נוזל קירור ברדיאטור לבדוק שאין ניחוח סולר, נוזל איכותי לא מים צבע פטל.
עלות חלקים לטיפול לרכב סביבות ה 500-600 ש"ח, כמובן שמן סינטטי מלא באיכות טובה וכאן טמון הקץ' של מחיר החלקים, יש שמן ב 70 ש"ח ויש ב 150 ש"ח, כמובן פילטרים שמן X2 מקוריים.

בהצלחה.

eitankolt
05-01-14, 09:40
תודה רבה על התגובה המקיפה....
שמחתי להכיר דברים שלא ידעתי קודם...אשקול את הנושא בכובד ראש...
שוב תודה ושבוע טוב.:D

-->