PDA

צפייה בגרסה מלאה : תודה רבה לארז ממוסך דרך השטח ולאאוטבק



light12
02-01-14, 17:17
הנסיעה כעת מדהימה , גיהוץ הדרך פשוט לא יאמן.837228372083721

gasgas
02-01-14, 20:06
תתחדש, רק הייתי ממליץ להשתמש בגומיות בין המיכל של הבולם לברזל שהוא יושב עליו.
אלעד

light12
02-01-14, 20:33
תתחדש, רק הייתי ממליץ להשתמש בגומיות בין המיכל של הבולם לברזל שהוא יושב עליו.
אלעד
תודה על העיצה , אשאל את ארז.:)

ד ו ר ו ן
02-01-14, 20:38
אני מפספס משהו או שאין לך בכלל מהלך כניסה בבולם האחורי?

light12
02-01-14, 20:49
לפי מיטב הבנתי ( המאד מוגבלת ) הבולם שבתמונה במצב סגירה.

ד ו ר ו ן
02-01-14, 22:59
לפי מיטב הבנתי ( המאד מוגבלת ) הבולם שבתמונה במצב סגירה.

ארז יודע מה הוא עושה בד״כ, אבל בתמונה כאן, המתלה ממש לא נראה במצב סגור.

asafk
02-01-14, 23:28
נראה מהתמונה שהסרן רחוק מהבאמפסטופ הרבה יותר מהמהלך שנשאר לבולם להיסגר.
אני חושב שלזה דורון מכוון.
אלא אם כן התמונה מצולמת באופן שיוצר אשליה אופטית בגלל הזווית הנמוכה, או משהו כזה

אסף.

ד ו ר ו ן
03-01-14, 09:26
עלה העומס רחוק מקבוצת העלים הראשית= הקפיץ לא דחוס/סגור.

המישור של המיכל דלק מקביל לקו הסרן= שניהם מאוזנים+\-, וגם כאן, נראה שהמתלה לא סגור.

אז כמו שאסף ציין, אלא אם התמונה מאד מעוותת, משהו שם לא יושב טוב.

אני מציין את זה כי בזמן האחרון יצא לי לראות לא מעט רכבים ״משופרים״ שאין התאמה בין הבולם למהלך סגירה, כולל זוועה ספציפית בהיילקס, שבשביל להכניס פוקסים לא במידה, ביטלו כמעט לגמרי את מהלך הכניסה ע׳י ריתוך קוביות גדולות מאד לשילדה, להנמכת הבאמפסטופ.

הרכב יושב גבוה, עם 33, ובפועל עם מהלך כניסה קטן מהיילקס רגיל.

דרור ברלי
03-01-14, 09:48
לא הייתי ממהר לשפוט לפי תמונה שלא בדיוק מראה מה קורה שם. וכאמור, העבודה נעשתה על ידי מישהו שבנושא הזה הוא מאוד מנוסה.
לפי התמונות (מתלה קדמי נפרד, אחורי עלים מעל הסרן) אני מנחש שזה טנדר כלשהו, וברוב הטנדרים הבולמים מאחור מותקנים באלכסון כלפי ציר האורך של הרכב. תנועת הבוכנה בתוך הבולם קצרה יותר מאשר ברכב שהבולם שלו מאונך לגמרי.

הנמכת באמפסטופ רואים בהרבה רכבי שטח עם קפיצי עלים שמוגבהים קצת יותר מדי. וברור שזה על חשבון מהלך הכניסה... אבל מי אמר שהגבהה דרסטית זה טוב?....

ד ו ר ו ן
03-01-14, 10:49
לא הייתי ממהר לשפוט לפי תמונה שלא בדיוק מראה מה קורה שם. וכאמור, העבודה נעשתה על ידי מישהו שבנושא הזה הוא מאוד מנוסה.
לפי התמונות (מתלה קדמי נפרד, אחורי עלים מעל הסרן) אני מנחש שזה טנדר כלשהו, וברוב הטנדרים הבולמים מאחור מותקנים באלכסון כלפי ציר האורך של הרכב. תנועת הבוכנה בתוך הבולם קצרה יותר מאשר ברכב שהבולם שלו מאונך לגמרי.

הנמכת באמפסטופ רואים בהרבה רכבי שטח עם קפיצי עלים שמוגבהים קצת יותר מדי. וברור שזה על חשבון מהלך הכניסה... אבל מי אמר שהגבהה דרסטית זה טוב?....
הייתי מנחש טנדר אמריקאי, לפי זה שהקפיצים מחוץ לשילדה, בניגוד לרוב היפנים בהם הקפיצים מתחת לשילדה.
גם בולם באלכסון מראה הרבה יותר מהלך כניסה.
לשם השוואה, בהיילקס מאחור, שלא מצטיין במהלך שלו, המרווח לבאמפסטופ הוא כ-12-15סמ, ובולם מתאים במצב מנוחה מראה מהלך כניסה כמעט זהה, וממש לא קצר משמעותית.

בגלל שהזכירו את ארז באה השאלה.
צילום צדדי ימחיש יותר טוב את המצב.

הנמכת הבאמפסטופ שהזכרתי היתה עם בלוקים מרותכים של מעל 10 ס״מ, והגובה הכללי של האוטו לא היה בשמיים, משהו כמו 4״.

ד ו ר ו ן
03-01-14, 10:56
לשם השוואה מזוית צילום דומה:
83734

asafk
03-01-14, 13:11
מהתמונות הרכב הוא יוקון או טנדר עם אותה שלדה.

אסף.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

light12
03-01-14, 14:01
כל הכבוד , באמת הרבה ידע יש כאן .
המדובר ביוקון.
לגבי אורך הבולם אני סומך על ארז שעשה עבודה טובה ואאוטבק שעומדים מאחורי המוצר שלהם.

GodsFather
03-01-14, 15:34
המוצר יהיה מצוין אם יעשה בו שימוש נכון. אאוטבק אמנם נותני שירות מצוינים ומייבאים ציוד משובח אבל לא תהיה אשמתם אם משהו לא תקין בהרכבה.

על ארז סומכים ושמו הולך לפניו ולכן שואלים פעמיים ובזהירות לפני שמפנים אצבע וחורצים דין, מה שלא היה קורה אם היה מדובר במתקין עלום שם.

אנשים פה בסה"כ דואגים לטובתך. סע בהנאה :)

ובכלל, תעלה תמונות של הרכב פותח וסוגר מהלכים בשביל הכיף :)

light12
03-01-14, 17:57
אני אחזור לארז שבוע הבא להתקנת משכך היגוי של פוקס ואז אתייעץ איתו.
לגבי תמונות במצב פותח וסוגר ... כרגע אני נמצא בתחילת דרכי בעולם ה-4x4 ומעדיף להתקדם בצעדים זהירים.
שבת שלום.

-->