MIKI70
15-01-14, 12:33
שלום לכולם
אני מעוניין להחליף את האלטרנטור שבניסן פטרול לאחד חדש2003. הקיים מתחיל לזייף ולעיתים מראה טעינה של 12V ונדלקות נוריות הטעינה ונורית חום התמסורת האוטומטית שזהו האינדיקטור לבעיית אלטרנטור.
לעיתים, הנוריות כבות ואז הטעינה חוזרת לערך של כמעט 14V ( אני עם מד מתח באוטו ויש לי קריאות מתח מדויקות התואמות את מופעי הנוריות שלעיל). מישהו טען באזניי כי מדובר בפולי-קלאצ' שלעיתים נתקע, אם כי לא הבנתי את הקשר לאי הסדירות בטעינה, אבל בכל מקרה נראה לי שאלך על החלפה לחדש ולא משופץ.
קרסו ובניו, נכדיו וניניו, מבקשים 5,8000 ש'ח על אלטרנטור מקורי לפני מע'מ וללא הפולי. אם חשקה נפשי בפולי, אזי אצטרך להפרד מעוד 2,000 ש'ח לפני מע'מ, למען רווחת דור ההמשך של קרסו. הכל כמובן ללא עבודה ונלווים. בשפה רפה הם מוסיפים שיש פולי חלופי ב 600 ש'ח, רק למען הגילוי הנאות.
איתרתי באיי ביי את האלטרנטור הבא הכולל פולי : http://www.ebay.com.au/itm/Clutch-Pulley-Alternator-to-Nissan-Patrol-GU-Turbo-ZD30DDTi-Terrano-ZD30T-Diesel-/271212874214
נכלל בו אלטרנטור 100A כנראה שמתוצרת היטא'צי או מקביל לו כפי שלמדתי ממוצר דומה שלהם לפטרול, אך ללא פולי : http://www.ebay.com.au/itm/Alternator-for-Nissan-Navara-D22-ZD30ET-Patrol-GU-Turbo-Terrano-ZD30DD-Diesel-/271210230237?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item3f2563b1dd&_uhb=1
מאחר ואיני בקי דיי בדקדוקי הוריאציות השונות של ה ZD30, ואיני בטוח אם אין הבדלים בין המנועים האוסטרליים לאלו האירופאיים ( מלבד כמובן תופעת המוות הסדרתית של המנועים המשותפת לכולם ), אז אבקש את עצתם של המבינים בדבר באשר להתאמת החלק לפטרול הישראלי.
כמו כן, כל הצעה חלופית תתקבל בברכה למעט נושא של שיפוץ.
תודה לכל המגיבים ובכלל
אני מעוניין להחליף את האלטרנטור שבניסן פטרול לאחד חדש2003. הקיים מתחיל לזייף ולעיתים מראה טעינה של 12V ונדלקות נוריות הטעינה ונורית חום התמסורת האוטומטית שזהו האינדיקטור לבעיית אלטרנטור.
לעיתים, הנוריות כבות ואז הטעינה חוזרת לערך של כמעט 14V ( אני עם מד מתח באוטו ויש לי קריאות מתח מדויקות התואמות את מופעי הנוריות שלעיל). מישהו טען באזניי כי מדובר בפולי-קלאצ' שלעיתים נתקע, אם כי לא הבנתי את הקשר לאי הסדירות בטעינה, אבל בכל מקרה נראה לי שאלך על החלפה לחדש ולא משופץ.
קרסו ובניו, נכדיו וניניו, מבקשים 5,8000 ש'ח על אלטרנטור מקורי לפני מע'מ וללא הפולי. אם חשקה נפשי בפולי, אזי אצטרך להפרד מעוד 2,000 ש'ח לפני מע'מ, למען רווחת דור ההמשך של קרסו. הכל כמובן ללא עבודה ונלווים. בשפה רפה הם מוסיפים שיש פולי חלופי ב 600 ש'ח, רק למען הגילוי הנאות.
איתרתי באיי ביי את האלטרנטור הבא הכולל פולי : http://www.ebay.com.au/itm/Clutch-Pulley-Alternator-to-Nissan-Patrol-GU-Turbo-ZD30DDTi-Terrano-ZD30T-Diesel-/271212874214
נכלל בו אלטרנטור 100A כנראה שמתוצרת היטא'צי או מקביל לו כפי שלמדתי ממוצר דומה שלהם לפטרול, אך ללא פולי : http://www.ebay.com.au/itm/Alternator-for-Nissan-Navara-D22-ZD30ET-Patrol-GU-Turbo-Terrano-ZD30DD-Diesel-/271210230237?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item3f2563b1dd&_uhb=1
מאחר ואיני בקי דיי בדקדוקי הוריאציות השונות של ה ZD30, ואיני בטוח אם אין הבדלים בין המנועים האוסטרליים לאלו האירופאיים ( מלבד כמובן תופעת המוות הסדרתית של המנועים המשותפת לכולם ), אז אבקש את עצתם של המבינים בדבר באשר להתאמת החלק לפטרול הישראלי.
כמו כן, כל הצעה חלופית תתקבל בברכה למעט נושא של שיפוץ.
תודה לכל המגיבים ובכלל