צפייה בגרסה מלאה : משאבות קלאץ' דיפנדר
כמו בכותרת, הבוכנה כמעט ולא מפרידה, כבר אינה חוזרת לבדה.
אין נזילות מהעליונה, לא חסר נוזל, הנוזל כבר לא שקוף.
איך יודעים איזו מן המשאבות צריך להחליף?
את העליונה כבר החלפתי בעצמי ברכב אחר, האם זה סיפור מההפטרה להחליף את התחתונה?
תנסה לראות האם יש נזילה ,
דבר ראשון - האם חסר קצת נוזל במיכל מילוי,
האם על הדוושת קלאטש יש רטיבות - עליונה כניראה ,
אם על המשאבה התחתונה יש רטיבות - או מהחור של ההאוזינג יש רטיבות - תחתונה,
לגבי החלפת התחתונה , קצת סיפור ,
להגיע לברגים זה קצת צרעת , ולפעמים הם ניתפסים ואז - כלבת...
לגבי החלפת התחתונה , קצת סיפור ,
להגיע לברגים זה קצת צרעת , ולפעמים הם ניתפסים ואז - כלבת...
😄אהבתי
ממליץ לא להתעצל ולהחליף את העליונה והתחתונה
העליונה יבשה כמו מדבר.
נוזל אפור ולא צהוב שקוף.
יש למטה רטיבות אופינית מההאוזינג של הגיר מהקדח ניקוז.
אמיר האם הכוונה לשני הברגים החיצוניים של המשאבה התחתונה?
אין בעיה לפרק
אפשר לרכוש קיט שיפוץ פשוט וזול
לא צריך להפריד גיר מהמנוע בשביל להרכיב את התחתונה?
עקרונית , לא צריך להפריד גיר מהמנוע בשביל להחליף , צריך רק לעשות בזהירות , לפי ההוראות בספר רכב.
לא ממליץ על קיט שיפוץ , לרוב חלקי המתכת במשאבה כבר נאכלים , ולא עוזר להחליף גומיות - זה מחזיק קצת ונוזל שוב.
כן - הכוונה לברגים החיצוניים של המשאבה התחתונה , לפעמים צריך מאריך מאוד ארוך בשביל להגיע ,
אם הם ניתפסים , קצת לדפוק עליהם , ולנסות שוב , עד שהולך ...
תודה, אני מניח שאקפוץ לג'קי כדי להצטייד בשני אלו.
יש אפשרות לרכוש את הצינור הגמיש שמתחבר לתחתונה?
אם כבר...אז כבר...
תשאל את ג'קי אם יש לו את הצינור ...למיטב זיכרוני אפשר לרכוש...
הי
גישה נוחה
עבודה פשוטה
החלפתי מעל לעשר קיטי שיפוץ בדיפנדרים שונים ללא תקלות
ניקוז אוויר מעצבן מעט.
מנסיון...כמה נוזל צריך להכין לצורך הפעולה, כולל תהליך הניקוז?
קצת מביך אותי להודות כבר כמה פעמים עשיתי את זה.
להחליף את התחתונה זה ממש דקות. לברגים יש גישה לא נוראית בכלל מלמטה, בטח ובטח בהשוואה לעליונה, שזה לא פחות מסיוט.
ניקוז אוויר שנעשה על פי הספר, זה ענין של עשר דקות בהגזמה.
אם אתה אוסף את השמן למטה בתהליך הניקוז, אתה לא תזדקק ליותר ממיכל אחד לכל הסיפור.
גלי - אם אתה רוצה עוד הנחיות/טיפים, דלח לי בפרטי את המספר שלך
יכול להיות שבTDI300 המיקום יותר מוצלח ,
בTDI200 מיקום הברגים לא ממש מוצלח.
אגב לגבי נוזל - צריך להחליף אותו כל שנתיים ,
אחרת הוא אוכל את הגומיות (בגלל שהוא סופח לחות לתוכו עם הזמן)
תודה, בתקווה שזה לא כסף גדול נלך על זה ממש בקרוב
תודה על העצות, הקלאץ עובד יופי עכשיו.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.