PDA

צפייה בגרסה מלאה : משאבות קלאץ' דיפנדר



gali
15-01-14, 17:10
כמו בכותרת, הבוכנה כמעט ולא מפרידה, כבר אינה חוזרת לבדה.
אין נזילות מהעליונה, לא חסר נוזל, הנוזל כבר לא שקוף.
איך יודעים איזו מן המשאבות צריך להחליף?
את העליונה כבר החלפתי בעצמי ברכב אחר, האם זה סיפור מההפטרה להחליף את התחתונה?

אמיר ב.א
15-01-14, 19:21
תנסה לראות האם יש נזילה ,
דבר ראשון - האם חסר קצת נוזל במיכל מילוי,

האם על הדוושת קלאטש יש רטיבות - עליונה כניראה ,

אם על המשאבה התחתונה יש רטיבות - או מהחור של ההאוזינג יש רטיבות - תחתונה,

לגבי החלפת התחתונה , קצת סיפור ,
להגיע לברגים זה קצת צרעת , ולפעמים הם ניתפסים ואז - כלבת...

nirs
15-01-14, 19:44
לגבי החלפת התחתונה , קצת סיפור ,
להגיע לברגים זה קצת צרעת , ולפעמים הם ניתפסים ואז - כלבת...

😄אהבתי

ממליץ לא להתעצל ולהחליף את העליונה והתחתונה

gali
15-01-14, 19:53
העליונה יבשה כמו מדבר.
נוזל אפור ולא צהוב שקוף.
יש למטה רטיבות אופינית מההאוזינג של הגיר מהקדח ניקוז.
אמיר האם הכוונה לשני הברגים החיצוניים של המשאבה התחתונה?

תום לרמן
15-01-14, 21:36
אין בעיה לפרק
אפשר לרכוש קיט שיפוץ פשוט וזול

gali
15-01-14, 22:24
לא צריך להפריד גיר מהמנוע בשביל להרכיב את התחתונה?

אמיר ב.א
16-01-14, 08:35
עקרונית , לא צריך להפריד גיר מהמנוע בשביל להחליף , צריך רק לעשות בזהירות , לפי ההוראות בספר רכב.

לא ממליץ על קיט שיפוץ , לרוב חלקי המתכת במשאבה כבר נאכלים , ולא עוזר להחליף גומיות - זה מחזיק קצת ונוזל שוב.

כן - הכוונה לברגים החיצוניים של המשאבה התחתונה , לפעמים צריך מאריך מאוד ארוך בשביל להגיע ,
אם הם ניתפסים , קצת לדפוק עליהם , ולנסות שוב , עד שהולך ...

gali
16-01-14, 10:33
תודה, אני מניח שאקפוץ לג'קי כדי להצטייד בשני אלו.
יש אפשרות לרכוש את הצינור הגמיש שמתחבר לתחתונה?
אם כבר...אז כבר...

אמיר ב.א
16-01-14, 19:12
תשאל את ג'קי אם יש לו את הצינור ...למיטב זיכרוני אפשר לרכוש...

תום לרמן
16-01-14, 23:33
הי
גישה נוחה
עבודה פשוטה
החלפתי מעל לעשר קיטי שיפוץ בדיפנדרים שונים ללא תקלות
ניקוז אוויר מעצבן מעט.

gali
17-01-14, 11:29
מנסיון...כמה נוזל צריך להכין לצורך הפעולה, כולל תהליך הניקוז?

torchak
17-01-14, 17:32
קצת מביך אותי להודות כבר כמה פעמים עשיתי את זה.
להחליף את התחתונה זה ממש דקות. לברגים יש גישה לא נוראית בכלל מלמטה, בטח ובטח בהשוואה לעליונה, שזה לא פחות מסיוט.
ניקוז אוויר שנעשה על פי הספר, זה ענין של עשר דקות בהגזמה.
אם אתה אוסף את השמן למטה בתהליך הניקוז, אתה לא תזדקק ליותר ממיכל אחד לכל הסיפור.
גלי - אם אתה רוצה עוד הנחיות/טיפים, דלח לי בפרטי את המספר שלך

אמיר ב.א
17-01-14, 21:21
יכול להיות שבTDI300 המיקום יותר מוצלח ,
בTDI200 מיקום הברגים לא ממש מוצלח.
אגב לגבי נוזל - צריך להחליף אותו כל שנתיים ,
אחרת הוא אוכל את הגומיות (בגלל שהוא סופח לחות לתוכו עם הזמן)

gali
18-01-14, 02:38
תודה, בתקווה שזה לא כסף גדול נלך על זה ממש בקרוב

gali
15-02-14, 17:36
תודה על העצות, הקלאץ עובד יופי עכשיו.

-->