PDA

צפייה בגרסה מלאה : סלד עולה ויורד:



אמיר ב.א
26-01-14, 09:21
היום בבוקר הנעתי את הרכב,
ומיד הסלד התחיל לשחק בסביבות 800 סלד , עולה קצת מעל 1000 ויורד מתחת 600 וחוזר חלילה ,
פעם אחת זה גרם לרכב להכבות בגלל סלד נמוך מידי .

אין נוריות אזהרה דולקות.

נישמע לי כמו איזה סנסור ?

הרכב - האנטר 4*4 2009 אוטומט עם 67K ק"מ

לרכב עדיין לא היו תיקונים במוסכים , יש לי הסטוריה , רק טיפולים רגילים.

הצעות ?

(כניראה הגיע הזמן לישור קוו)

תודה!

אמיר.

shachar
26-01-14, 10:48
קלאץ של המזגן?

אמיר ב.א
26-01-14, 12:21
מזגן לא פעל , אז לא ניראה לי שזה זה ...

ukiuki
26-01-14, 20:00
לפני כניסה לחיישנים וכו' בדוק פילטר אויר.

baSS4
26-01-14, 21:16
רק בדרייב או גם בניוטרל?
התחיל לאחר תדלוק במקום שונה?
הוחלף פילטר סולר בזמן?


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

raanan
26-01-14, 21:33
חפש חדירת אוויר פרזיטית (אחרי חיישן זרימת אוויר או ה MAP ) . אפשר עם תרסיס ניקוי קרברטורים, אבל צריך להזהר שלא לעשות מנגל מהמנוע.

רענן

אמיר ב.א
26-01-14, 21:51
מורגש מאוד בנויטרל - סלד סרק ,
אבל כאשר אני בדרייב עם מעט מאוד גז - גם אפשר להרגיש קצת.

פילטר סולר הוחלף בזמן - לפני 4 חודשים.

אכן תידלקתי במקום שונה - בכביש שש , אבל התחיל רק 200 ק"מ אחרי התדלוק.
יתכן שקשור לתדלוק , כי הגעתי כמעט עד מיכל ריק - אולי סחב איזה ג'יפה מהמיכל...

ניבדוק גם פילטר אוויר,

רענן - אני אבדוק ...

קיבלתי גם המלצה לנסות לשים תוסף סולר ולסוע עם הרכב במאמץ - יבדק גם .

אמיר ב.א
05-02-14, 23:10
אם מישהו יתקל בזה בעתיד,
הבעייה הייתה אוויר שניכנס דרך הצינורות שמתחברים לפילטר סולר ...
לאחר שפירקתי והרכבתי אותם , הבעיה הסתדרה.

-->