צפייה בגרסה מלאה : סורק תקלות
היי
האם ישנו סורק תקלות שיכול להתחבר למחשב של סופה לצורך איתור תקלות ( במקום השימוש בנורית ה check eng ).
אילן
א. יש אפשרות להתחבר למחשב בשקע קיים ליד הבוסטר של הבלם.
ב. בד"כ זה ממש לא חשוב אלא באם אתה מעונין לשנות פרמטרים.
ג. השימוש בקודים מאוד יעיל ולעניות דעתי מהווה אחד היתרונות הבולטים של הסופה.
היי
זאבי תודה על התגובה , המטרה היא לחבר סורק b.t לשקע ולקבל דיאגנוסטיקה / מידע תוך כדי תנועה על הסמארטפון .
היי
זאבי תודה על התגובה , המטרה היא לחבר סורק b.t לשקע ולקבל דיאגנוסטיקה / מידע תוך כדי תנועה על הסמארטפון .
יש אפשרות להתחבר. אבל בסופה, כלומר במחשב שלה זה מאוד פרמיטיבי ולא כמו ברכבים מתקדמים יותר שכנראה נתנו לך את הרעיון.
ניראה לי קצת מיותר...
לסופה יש ציוד דיאגנוסטיקה ייעודי וסורק רב שימושי לא יעבוד.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
יש אפשרות להתחבר. אבל בסופה, כלומר במחשב שלה זה מאוד פרמיטיבי ולא כמו ברכבים מתקדמים יותר שכנראה נתנו לך את הרעיון.
ניראה לי קצת מיותר...
איתור התקלות היום בסופה יחסית פרימיטיבי , קראת היבהובי מנורת , בעידן של היום חייב להיות ( אני מקווה ) איזה יחידה שמתחברת למחשב ומציגה באופן דיגטלי על מסך את קוד התקלה עם פרוש שלה ( לדוגמה קוד 55 - סוף דוח תקלות ) ,
עם אין יחידה כזאת אולי שווה לבנות לא צריך להיות קשה מדי ( פרוייקט להנדסאי אלקטרוניקה ) .
בזמנו, לפני כשנתיים חשבתי על זה ומאד רציתי.
פרוטוקול איננו סטנדרטי למיטב ידיעתי, וגם לא הצלחתי למצוא נתןנים.
מאידך - אין מי שיאחל לך הצלחה יותר ממני..
היחידות שיש, כי נותרו, הן יקרות..
זה נקרא DRB למיטב זכרוני, וזה דומה, אבל לא זהה ל-OBDI (לא OBDII)
ומי שיש חו drb עם קסטה חומה בכלל מלך...
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.