צפייה בגרסה מלאה : ארבעה מאותתים מתחילים לפעול אחרי קפיצה (דיסקברי).
במהלך נסיעה בשטח מתחילים ארבעת הוינקרים לאותת, ניתן לכבות אותם רק ע"י דימום המנוע והתנעה מחודשת.התקתוק של הוינקר הוא מצד הנוסע לעומת איתות רגיל שנשמע מצד הנהג.
חבר שנסע מאחורי, בעל דיסקו לשעבר הבין מיד במה מדובר וטען שזו עוד אחת מהתופעות המיסטיות הנפוצות של הרכב. מישהו יודע מה הסיפור ?
מוני אורבך
28-06-05, 10:42
אזעקה-גם לי זה קרה עד שנוטרלה :roll:
צריך לעשות עליך תוכנית ריאליטי, ניר. פשוט להצמיד צלם 24 שעות ביממה שיעקוב אחריך במהלך השיטוטים בדיסקברי. זה יהיה ענק.
חבל שיש כבר תכנית בשם "אתגר מגרש הגרוטאות". :lol:
חיישן הרמה במערכת האזעקה המקורית של הרכב
א. זה עושה אותך יותר בולט בשטח - בעיקר בלילה
ב. זה מעצבן
תוציע את הפיוז של הוינקרים או תסדר מפסק .................
במהלך נסיעה בשטח מתחילים ארבעת הוינקרים לאותת, ניתן לכבות אותם רק ע"י דימום המנוע והתנעה מחודשת.התקתוק של הוינקר הוא מצד הנוסע לעומת איתות רגיל שנשמע מצד הנהג.
חבר שנסע מאחורי, בעל דיסקו לשעבר הבין מיד במה מדובר וטען שזו עוד אחת מהתופעות המיסטיות הנפוצות של הרכב. מישהו יודע מה הסיפור ?
אולי הרכב פשוט מנסה להגיד לך משהו בסגנון "הלו הלו תירגע קצת עם הקפיצות"??
8)
בעיה ידועה.
כיבוי והדלקה של הרכב פותרת את העניין.
ירון
סוזי המשתוללת
28-06-05, 17:49
נמרוד
עננננננק
אני בדיוק מחפש רעיון לסדרת ריאליטי
תודה
ניר
יש לי חבר שאומר שמי שישן עם כלב שלא יתפלא שהוא קם עם קרציות
:wink:
האורות אזהרה נדלקים אחרי כניסה למהמורה לא קטנה ולאחר שהרכב חוטף זעזוע חזק
וזה נועד להזהיר את הרכב מאחור אם אני לא טועה ככה בנו את זה ואני חושב שזה חכם מצידם
האורות אזהרה נדלקים אחרי כניסה למהמורה לא קטנה ולאחר שהרכב חוטף זעזוע חזק
וזה נועד להזהיר את הרכב מאחור אם אני לא טועה ככה בנו את זה ואני חושב שזה חכם מצידם
לי יש אותה מערכת באוטו, כל פעם שאני נכנס למהמורה רצינית משהו מתפרק ונופל. ניתן לדעת, לפי החלק שנפל, מה העומק (אגזוז - בור קטן, מנוע - בור גדול).
ככה כל מי שנוסע מאוחרי יכול לדעת מה עומק המהמורה...
וזה נועד להזהיר את הרכב מאחור אם אני לא טועה ככה בנו את זה ואני חושב שזה חכם מצידם
:D אתה בדרן :D :D
ניר, זו הודעה מהרכב במורס "תעזוב אותי באמש'ך"
למען הסדר הטוב -
לרכב יש מערכת מניעת גניבה מקורית ששולטת על מנגנון הנעילה המרכזית של הדלתות, יש במערכת חיישן זעזועים, מטרתו היא לוודא שנעילת הדלתות מבוטלת בעת תאונה. החיישן מבטל את נעילת הדלתות בעת זעזוע למשך 30 שניות ומתריע באמצעות איתות האזהרה. האיפוס מתבצע כאמור ע"י סגירה ופתיחה של הסוויץ' אחרי 30 השניות. זה לא באג זה פיצ'ר, למה לא חשבו שזה עלול להיות מעצבן ברכב שנוסע בשטח ? או למה לדאוג לביטול הנעילה המרכזית אם ממילא היא מתבטלת מעצמה שבוע אחרי הקנייה ? אלו כבר שאלות לפעם אחרת.
מאיר רוטברג
20-07-05, 13:42
ככה זה ברכב
שכח מזה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.