ליאור מ
08-02-14, 10:48
שלום
אני מבקש להתייעץ לגבי רכישת טרופר דיזל ארוך בתור רכב טיולים.
הסיבה העיקרית היא שבשנים האחרונות אין כמעט ג'יפים אמיתיים, בטח ובטח לא במחירים שפויים שמאפשרים רכישת רכב שלישי בבית לצורך טיולים.
על שתי נקודות אין מחלוקת:
הטרופר הוא רכב חזק, בנוי טוב ויכול לשמש בסיס מצוין.
לטרופר יש בעיית אמינות משמעותית במנוע, ואם נפלת במדגם אז כל הרכישה לא כדאית.
מחירי הטרופרים (אני מדבר על שנת 2004) הם מספיק נמוכים כדי לאפשר לבנות רכב מדוגם, נעול, עם כל האביזרים הדרושים ועדיין להימנע מהוצאות עצומות כמו בלנדקורזר בשנתון מקביל.
קראתי את הדיונים על החלפת כוסיות המזרקים והחלפת האטמים.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/73509-החלפת-אטמים-על-שרוולי-מזרקים-במנוע-איסוזו-טרופר-דיזל-4JX1
כנראה שבטיפול נכון יש פתרון לבעייה, אבל בכתבה מדובר על טיפולים עצמיים.
אצלי לצערי האופציה לטיפול עצמי לא קיימת (אין ידע ולצערי גם לא כשרון לזה).
ולכן השאלות-
1. איפה יש מוסכים אמינים שמכירים היטב את העניין ויידעו לבצע את הטיפול?
2. על איזה סכום מדובר בתור טיפול חד פעמי מונע כ"יישור קו" בקנייה?
3. לקראת הקנייה- איך אפשר לדעת לפני הקנייה שהמועמד איננו פצצת זמן מתקתקת?
ולגבי דיזל מול בנזין, מודע לחוסר ההגיון שלי אבל בשלב זה מעדיף דיזל.
אני מבקש להתייעץ לגבי רכישת טרופר דיזל ארוך בתור רכב טיולים.
הסיבה העיקרית היא שבשנים האחרונות אין כמעט ג'יפים אמיתיים, בטח ובטח לא במחירים שפויים שמאפשרים רכישת רכב שלישי בבית לצורך טיולים.
על שתי נקודות אין מחלוקת:
הטרופר הוא רכב חזק, בנוי טוב ויכול לשמש בסיס מצוין.
לטרופר יש בעיית אמינות משמעותית במנוע, ואם נפלת במדגם אז כל הרכישה לא כדאית.
מחירי הטרופרים (אני מדבר על שנת 2004) הם מספיק נמוכים כדי לאפשר לבנות רכב מדוגם, נעול, עם כל האביזרים הדרושים ועדיין להימנע מהוצאות עצומות כמו בלנדקורזר בשנתון מקביל.
קראתי את הדיונים על החלפת כוסיות המזרקים והחלפת האטמים.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/73509-החלפת-אטמים-על-שרוולי-מזרקים-במנוע-איסוזו-טרופר-דיזל-4JX1
כנראה שבטיפול נכון יש פתרון לבעייה, אבל בכתבה מדובר על טיפולים עצמיים.
אצלי לצערי האופציה לטיפול עצמי לא קיימת (אין ידע ולצערי גם לא כשרון לזה).
ולכן השאלות-
1. איפה יש מוסכים אמינים שמכירים היטב את העניין ויידעו לבצע את הטיפול?
2. על איזה סכום מדובר בתור טיפול חד פעמי מונע כ"יישור קו" בקנייה?
3. לקראת הקנייה- איך אפשר לדעת לפני הקנייה שהמועמד איננו פצצת זמן מתקתקת?
ולגבי דיזל מול בנזין, מודע לחוסר ההגיון שלי אבל בשלב זה מעדיף דיזל.