צפייה בגרסה מלאה : משור mac120
לא מניע. האמת שכבר לפני כמה שנים לא הניע ואז התעצלתי לבדוק.
פלאג נראה בסדר.
מה הלאה?
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
בינתיים הכיוון הראשוני הוא משקעים בקרבורטור. הבעיה היא שכדי להגיע אליו צריך לפרק את כל המשור...
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
הייתי בסיפור הזה - משקעים בקרבורטור כמו שאמרת ,דופקים את הדיאפרגמה בקרבורטור.
צריך שמסיימים לעבוד איתו לתת לו לעבוד עד שגומר את כל הדלק בעצמו ונכבה לבד.
אחרי שני תיקונים אצל מישהו שיש לו את החלפים ,
הגעתי למסקנה שעדיף לעזוב את הסיפור.
תפנה לטכנו גן סדנא לתיקון ציוד לגינון. 035584011 רח' החצב 10 אזור.אחלה שלמקום בעל הבית הגון
עם הקרבורטור נדפק יש מלא כאלה ב EBAY מניסיון של מכסחת דשא זה הצליח להחיות אותה
הכוונה היא לנסות לתקן לבד בהוצאה מינימלית. הסיבה היא נוסטלגית בעיקר.
האמריקאים לא אוהביםי את הMAC ים הקטנים, ולכן אפשר לקנות נבלה שלמה במצב סביר ב20 דולר לחלקים. אבל זה לא יקרה כי אנחנו רחוק והמשלוח...
בקיצור.. נפרק ונראה מה. האמריקאים אומרים שבסבירות גבוהה יהיה צריך להחליף פלטינות ואז כדאי להרכיב מודול אלקטרוני - יש טענה שזה גורם לרוב הבעיות.
נראה לי פרוייקט בשביל יותם. בגיל 10 אפשר לתקן במרפסת מכונה עם מנוע 2 פעימות, לא?
אסף.
לטבול בבנזין?
84367
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
שמתי לו במרפסת את המשור וסט בוקסות. הבטחתי לו שאם זה עובד הוא מקבל את הסט מתנה.
בינתיים את שלב הפירוק בעזרת יוטיוב עברנו בהצלחה.
פילטר אוויר היה סתום לחלוטין. הפלאג רטוב מספיק כלומר משהו עובר.
איך בודקים את הקויל?
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
מושכים בחוט כשהפלג בחוץ נוגע בגופו בגוף המנוע....ברררר. בררררר ברררר
ובודקים אם יש ניצוץ
תגיד ליותם שיש חוט שיוצא בד״כ מהכוייל למטרת כיבוי הדלקה,כשהוא מקצר לגוף הקוייל מקוצר לגוף...ברררר בררר ואין ניצוץ
זה היינו צריכים לעשות כשעוד היה מורכב והיה חוט למשוך..
אסף.
- - - Updated - - -
ועוד משהו
איך אני בודק שהדיאפרגמה עובדת ומושכת דלק, בלי לפרק את הקרבורטור?
אסף.
דיאפרגמה שעובדת דרך חריר מהצילינדר דרך המניפולד לקרבורטור (לא להרכיב הפוך) על וואקום (פולסים של וואקום מהבוכנה)
אם הפלג רטוב היא עובדת
אם היא יבשה וקשה תרכך אותה במיים חמים
בררררר ....ברררר... אין דרך אחרת
ברררר ...
ניסוי וטעיה תנסה להרכיב חזרה תראה לאן הגעתם...קצת מייגע אבל מלמד.
בהצלחה
זה דווקא כן עשיתי קודם.
הפלאג רטוב.
אסף.
כל החלקים החיצוניים נקיים (אין על מדיח), המנוע והמיכל אחרי טבילה בבנזין, נראים כמו חדשים.
אגזוז מפורק, מסובב את המנוע ביד, יש רעש של משיכה ויש שפריץ של הבנזין שנשאר בפנים מהניקוי.
נראה לי בסדר..
עכשיו אנחנו בשלב של המנוע בתוך הבית, אפשר לעשות בררר , אבל לפני בדיקת הניצוץ אני אחכה שהבנזין יתייבש...
אסף.
8436984370
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
..וגם יש ניצוץ.
לשפוך קצת דלק מהכניסת אוויר זה תופס בשביל לבדוק אם הדיאפרגמה מושכת, או חייבים מהצינור?
אסף.
הדיאפרגמה מושכת מהצינור...
אם אתה רוצה לעשות ברררר.... למטרת הנעה רגעית אין בעיה לשפוך קצת בפילטר אוויר או ישירות לכניסת האוויר,אם יש דלק במיכל דרך הצינור ואל הדיאפגמה זה גם לא יכבה...תהיה מוכן עם כפתור הכיבוי.
שורה תחתונה... הדלק ממאן להגיע מהמיכל לחלל השריפה.
סט שיפוץ קרבורטור. 20$ כולל המשלוח. שיהיה...
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.