PDA

צפייה בגרסה מלאה : לחץ שמן מנוע



iben
17-02-14, 21:32
שלום לכולם

רציתי לשאול האם בטרופר דיזל 3.0 לשעון לחץ שמן ולנורה חיישן משותף, ואם כן איכן הוא יושב?

תודה
בן

נדב ש.
18-02-14, 08:42
מד לחץ השמן והנורה קשורים לאותו חיישן שיושב מעל הבית פילטר הגדול, אם החיווט פגוע או חשוף בדרך כלל אחרי מעברי מים ובוץ יהיה שם קצר שיראה לך ערכים לא תקינים.

iben
18-02-14, 09:34
תודה

raanan
18-02-14, 10:01
מד לחץ השמן והנורה קשורים לאותו חיישן שיושב מעל הבית פילטר הגדול, אם החיווט פגוע או חשוף בדרך כלל אחרי מעברי מים ובוץ יהיה שם קצר שיראה לך ערכים לא תקינים.
אתה בטוח ?
עבור מד לחץ חייב להיות יוניט המשנה התנגדות בהתאם ללחץ.
עבור נורה צריך להיות יוניט עם שני מצבים בלבד.

אם בכול זאת זה מופק מיוניט אחת, אז או שהיא בנויה כפול מבפנים (לא נתקלתי בכזאת) וצריכה להיות בעלת 3 חוטים.
או שהיא יוניט המשנה התנגדות והפעלת הנורה נעשית ע"י פקודה מהמחשב (תרגום המתח לנקודת סף הפעלה).
כמובן שלתצורה זו יש חסרון שאין יתירות.

רענן

סוזי המשתוללת
18-02-14, 14:22
איך אתה אוהב את המילה יתירות :cool:

נדב ש.
18-02-14, 16:21
אתה בטוח ?
עבור מד לחץ חייב להיות יוניט המשנה התנגדות בהתאם ללחץ.
עבור נורה צריך להיות יוניט עם שני מצבים בלבד.

אם בכול זאת זה מופק מיוניט אחת, אז או שהיא בנויה כפול מבפנים (לא נתקלתי בכזאת) וצריכה להיות בעלת 3 חוטים.
או שהיא יוניט המשנה התנגדות והפעלת הנורה נעשית ע"י פקודה מהמחשב (תרגום המתח לנקודת סף הפעלה).
כמובן שלתצורה זו יש חסרון שאין יתירות.

רענן

ככה זה בדיזל 3.0.

יש הבדל ביוניט בין טראנספר רגיל לטראנספר TOD.
בטראנספר רגיל יש מד לחץ שמן מנוע ולכן קיימת יוניט עגולה גדולה עטופה בגומי שחור והיא יקרה עולה סביבות ה 700 ש"ח מקורי.
בטראנספר TOD לא קיים מד לחץ שמן מנוע בלוח המכוונים בגלל נוריות החיווי של מצב ה TOD ולכן קיימת יוניט קטנה ופשוטה כמו שהרוב מכירים(אולי) שעולה 50 ש"ח.
שתי הסוגים נימצאים באותו המיקום מעל הבית פילטר הגדול.

-->