PDA

צפייה בגרסה מלאה : בשעה טובה הדיסקו 1 ביידים שלי



אביב בן שושן
18-02-14, 07:17
בוקר טוב לכולם

אתמול קניתי דיסקו 1 שנת 97 דגם ES את האמת שקניתי אותו בהזדמנות בלי בדיקה מוקדמת ובלי ידע על האוטו מהשכנה הנהדרת שלי שלא נסע בו כלל

אשמח לשמוע טיפים לגבי תחזוקה בנוגע לטיפול הקרוב שחייב לעשות לו ואיזה מוסך + תוספת שאפשר לעשות מכוון שהרכב לא זז והוא בלי שום שיפורים

חוץ מיזה מי שיודע על רכב כזה מפורק או אתר טוב לקנות קוסמטיקה לרכב שחסרה

אני מזהיר אותכם שאני בתחום הזה של הגיפים אז כל המושגים הטכניים זרים לי אז תרגום קטן יהי נחמד

תודה ואחלה יום ושיפסקו להפיל את האתר

shmil
18-02-14, 08:09
תתחדש.
תתחיל בלקרוא את זה (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/330-%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%92-%D7%99%D7%A4%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%90%D7% A7%D7%98%D7%99%D7%91%D7%99)

boaz avrahami
18-02-14, 08:36
מזל טוב!
זו עיסקת win win קלאסית.
גם אתה וגם השכנה בטוחים שעשיתם את עיסקת השנה.

כמה קמ׳ יש לרכב?
מה הבעיה בקוסמטיקה?
מאיזה אזור אתה בארץ?

בתור התחלה, תוודא שיש מספיק שמן ונוזל קירור.

ושיהיה בשעה טובה


JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex

אביב בן שושן
18-02-14, 10:10
קודם כל תודה רבה

עכשיו לאוטו 320 אלף קילומטר ולא מהשכנה האוטו ב3 שנים שהוא אצלה נסע 6000 קילומטר

לגבי הקוסמטיקה- הריפוד ליד הנהג קרוע קצת וצריך לקחת אותו לרפד אלו כסאות עור וכל מיני פיציפקס כמו גג בלוי קצת והתושבות לרמקולים

אני גר באיזור עמק חפר

אגב לאוטו מותקן מערכת חום מנוע חיצונית רצתי לדעת באיזה חום הוא מתחמם כי שאני עולה איתו את העלייה החום קופץ ל83-86 מעלות

יואב פולס
18-02-14, 10:39
תתחדש.
ברוך דיין אמת.
ריפוד כיסא נהג וגג - תחפש רפד בשם עמוס שלום. הוא עושה עבודה נפלאה על דיסקברים, ועברו אצלו כמה עשרות חברים בפורומים שונים. תגיד ששלחו אותך מאתר ג'יפים באינטרנט.
טמפרטורה - נראה לי נמוך מדי. צריך לבדוק שהרגש מותקן במקום הנכון ונותן קריאה של ראש המנוע. אם הוא מותקן נכון הטמפרטורה אצלך תקינה על סך הנמוכה מדי. (בדוק אולי ביטלו את הטרמוסטט / הוא תקוע במצב 'פתוח')
בלי תמונה של הכרכרה אי אפשר להמשיך לעזור לך... :-)

אביב בן שושן
18-02-14, 12:37
את זה אני יבדוק ותמונות יעלו בהמשך אני מבטיח :)

אביב בן שושן
19-02-14, 10:10
בוקר טוב לכולם

אתמול ניפגשתי עם בחור נהדר שמשפץ רכבים ברמות הכי גבהות שיש לאחר בדיקה שערך לי על הדיסקו התגלו מספר בעיות
1. הדרייפשייט הקדמי גמור ולאחרי צריךלהחליףאת הצלב
2. יש לי שתיי נזילות קטנות במחזיר שמן לא משהו רציני
3.הגיר קצת עייף ושמיע רעשי דפיקה בעברת הילוכים בין D לR לטענותו זה כתוצאה מהדרייפשט ואין סיה להיבהל
4.הבולמים שלי גמורים וחייב להחליף אותם ולזה יש לי אופציה לעזרה ראשונה לקנות 4 בולמים יד שנייה במצב חדש של דפנדר 110 HD
וקפיצים מוגבהים סט 1200 שקל לא כולל הבולמים
5. מי מכם יכול לשלוח לי רשימה מפורטת שאני צריך לקנות כדי לעשות לרכב טיפול בבית כגון שמנים פילטרים וכו..
6. איפה אוכל לקנות גומיות אטמים לדלתות ולרתך את החלודה בין הדלתות

אשמח לעזרה מקצועית בנושא 0526026969 אביב

אמיר ב.א
19-02-14, 12:16
דרייב שאפט קדמי גמור ? למה ? - לרוב מדובר רק בצלב , או שיפוץ של התושבת , (דרייבשאפט עצמו הולך רק בנסיבות קיצוניות).
ניתן לשפץ דרייבשאפט במחיר לא גבוה - 500~700 ש"ח.
להחליף צלב זה לא בעיה - בכל מקום ניתן לעשות את זה, צלב עולה בערך מאה שח.
הגיר עייף - למה ? רעשי דפיקה בין R ל D לרוב קשור לקופלונג גמור או צלב , או לחיבור בין הגיר לטרנספר , לא לגיר עצמו.
בולמים של דיפנדר110 HD לא ממש יתאימו לדיסקו רגיל - הרכב לא יהיה נוח.
לגבי טיפול לרכב , תעשה חיפוש , יש הרבה מידע.
לקנו גומיות לדלתות אפשר באינטרנט - איבי או אצל ג'קי - אוטומיני.
חלודה בין הדלתות - כל פחח סביר יכול לעשות את זה - זה ברזל שם ולא אלומניום כמו בדיפנדר.

יואב פולס
19-02-14, 12:57
תרגיע את ההתלהבות. יש המון סחורה משומשת (חלקי רכב מיותרים וכד') אצל החבר'ה כאן, וחלקנו ישמח לפראייר המתלהב התורן שיקנה מאיתנו את הברזלים. לדוגמא מגן חזירים - אתה בהתלהבות עוד עלול לקנות את המשקולת הזו ולחשוב שהיא מגניבה, ואחרי חצי שנה תבין שיצאת חומוס. אל תחפז.
יש חלקים שמתאימים בין דיסקברי לדיפנדר, הרוב לא מתאים. בולמים מ 110HD - לא מתאימים. זה דיסקברי.
חלקים לטיפול בסיסי - פילטר שמן, פילטר אוויר, פילטר סולר/בנזין. קנה אצל ג'קי. לא רחוק ממנו יש כמה חנויות לשמנים. אחרי שאתה אצלו קנה מהם שני גאלון שמן מנוע, תוסף לסולר, וסע לדרכך. ההחלפה לא מורכבת. לא מכיר את הפרוצדורות של מנועי הבנזין.
אל תמהר להכתיר את "גורו חלומותיך". ההתעוררות כואבת. כולם אנשי מקצוע מצויינים. כולם הכי הגונים בעולם, כולם ממש יהיו חברים שלך. הם לא. יש הרבה דם רע ביניהם. אם הרכב שלך טופל בעבר אצלהם - הוא מצויין. אם טופל אצל המתחרה - אני כבר רואה את הפרצופים העקומים והצקצוקים. אל תמהר לעשות יישור קו לפני שאתה לומד ומכיר את הרכב. יישור הקו הזה, לרוב, מייש את הקו בחשבון הבנק של המוסך.
שוב. תרגיע. תשתה כוס מים. האוטו כבר אצלך, יש לך מקום בגן-עדן, והשכנה שלך כבר תרמה ספר תורה על שמך לבית הכנסת. אתה צדיק.
אתה יכול להזמין מחו"ל ספר של היינס על טיפול באוטו. הכל מוסבר בקלות ובפשטות. הספר יעזור לך הרבה בהמשך הדרך. מומלץ.

Saar
19-02-14, 13:15
יואב, בלי קשר לרכב הספציפי, אהבתי את התגובה :)

amit1
19-02-14, 17:05
תתחדש.
עצתי לך, חלקי חילוף ופילטרים קנה רק OEM. ישנם בשוק הרבה חלקים חלופיים ל LR חלקם ברמת איכות גרועה ביותר ובנוגע לרפד, לך לדאבוש ממושב מזור.

שלומי
19-02-14, 23:35
+ 1 לתגובות מעלי.

תמצא חבר לצרה שאתה יכול להתגלח על זקנו :-)
מוסכניק הוא לא בדיוק אוביקטיבי
וגם אם כן - בשביל להתחיב לך שלא יהיו צרות הוא לא לוקח סיכונים שלך בכלל לא נראים כמו סיכונים.

elitkh
20-02-14, 15:04
חלקים לטיפול 10000 קניתי כאן :
http://www.lrseries.com/
(כשהיה לי דיסקברי) זה היה יויותר זול ומגיע לדואר-חוסך נסיעה לחנות חלפים.
אם אתה רוצה-נשארו לי כמה חלקים-חישן למבדה, מגן סרן קדמי. יכול להיות שגם מוט מייצב אחורי וצנרת אגזוז עם שני ממירים קטליטים

gali
22-02-14, 20:46
אני גר באיזור שלך...כמה שנים טובות על לנדרוברים...אם תצטרך עצה.
בלי קשר לתוכן אהבתי את נושא תרומת הספר תורה. תלמד את הרכב לפני שאתה פותח קרנות השתלמות.

אביב בן שושן
25-02-14, 11:37
תודה רבה לכולם השבוע האוטו יכנס לטיפול שמנים וגירוז ואחכ ישאר עניים הבולמים והקפיצים אם מישהו יודע על מישהו שמתעסק בלהזמין חלקים כאלו מחול אז יהיה אחלה

כמו כן צמיגים המלצות....

נ.ב כרגע אני לא מצליח לעלות תמונות אז בהמשך

Gershon
26-02-14, 10:43
דרייב שאפט קדמי גמור ? למה ? - לרוב מדובר רק בצלב , או שיפוץ של התושבת , (דרייבשאפט עצמו הולך רק בנסיבות קיצוניות).
ניתן לשפץ דרייבשאפט במחיר לא גבוה - 500~700 ש"ח.
להחליף צלב זה לא בעיה - בכל מקום ניתן לעשות את זה, צלב עולה בערך מאה שח.
הגיר עייף - למה ? רעשי דפיקה בין R ל D לרוב קשור לקופלונג גמור או צלב , או לחיבור בין הגיר לטרנספר , לא לגיר עצמו.
בולמים של דיפנדר110 HD לא ממש יתאימו לדיסקו רגיל - הרכב לא יהיה נוח.
לגבי טיפול לרכב , תעשה חיפוש , יש הרבה מידע.
לקנו גומיות לדלתות אפשר באינטרנט - איבי או אצל ג'קי - אוטומיני.
חלודה בין הדלתות - כל פחח סביר יכול לעשות את זה - זה ברזל שם ולא אלומניום כמו בדיפנדר.

דפיקה בין R ל D-בתחילת הכל חופש בביצה אחורי...

אמיר ב.א
26-02-14, 11:00
גרשון - אצלי בדיסקו TDI300 שהיה אצלי 5 שנים ,
דפיקה בין R ל D הייתה בגלל שחיקה בציר כניסה לטרנספר שמגיע מכיוון הגיר.
בדוק - החלפתי והדפיקה נעלמה ולא חזרה יותר , כמובן יש אפשרויות אחרות לתופעה הזו.

Gershon
26-02-14, 11:35
גרשון - אצלי בדיסקו TDI300 שהיה אצלי 5 שנים ,
דפיקה בין R ל D הייתה בגלל שחיקה בציר כניסה לטרנספר שמגיע מכיוון הגיר.
בדוק - החלפתי והדפיקה נעלמה ולא חזרה יותר , כמובן יש אפשרויות אחרות לתופעה הזו.

סטטיסטיקה והניסיון שלי-מתחיל מכאן

-->