צפייה בגרסה מלאה : אנשים יקרים.. מה צריך להביא ולהחליף בשביל לעבור ליחסי העברה 4.10
אני רוצה להחליף ליחסי העברה 4.10 מה צריך להביא בשביל לעבור .. יש לי סרנים 44 מאחור ו30 מקדימה . והאם זה שווה בנסיעה גם בדיונות ובחול .תודה מראש למשיבים .
מה מידת הצמיגים שלך?
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
מה מידת הצמיגים שלך?
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
31/10.5/15
ואתה חושב להגדיל ל 33 אם לא אין באמת סיבה לשינוי יחס
ואתה חושב להגדיל ל 33 אם לא אין באמת סיבה לשינוי יחס
גם ככה הקורונה פיניון לא פיקס וצריך במוקדם להחליף אותם אז זאת הזדמנות . אבל אני טס לארהב ורוצה לדעת מה צריך להחליף אם זה קייס חיצוני . סטליטים בשביל ההחלפה .תודה
six 4 life
22-02-14, 20:59
לשאלתך.
1. סט קדמי + סט אחורי של קורונה ופיניון כמובן (שים לב שהסט הקדמי שאתה קונה הוא לYJ! יש הבדלים בין דנה 30 של CJ לבין YJ לבין ZJ וכו)
2. קייס (בית דיפרנציאל) לדנה 30, ליחס העברה 3.73 ומעלה
אם תרצה להגדיל ראש ולהשקיע עוד קצת כד להרוויח שקט לעוד לא מעט זמן אז גם 3 רלוונטי-
3. קיט מיסבים שלם לדנה 30 + לדנה 44
בקשר לסטיליטים -, החלפה נחוצה במידה והם בלויים או שבורים כמובן. אם תקין אין צורך להחליף, הכל מתאים.
בהצלחה.
לשאלתך.
1. סט קדמי + סט אחורי של קורונה ופיניון כמובן (שים לב שהסט הקדמי שאתה קונה הוא לYJ! יש הבדלים בין דנה 30 של CJ לבין YJ לבין ZJ וכו)
2. קייס (בית דיפרנציאל) לדנה 30, ליחס העברה 3.73 ומעלה
אם תרצה להגדיל ראש ולהשקיע עוד קצת כד להרוויח שקט לעוד לא מעט זמן אז גם 3 רלוונטי-
3. קיט מיסבים שלם לדנה 30 + לדנה 44
בקשר לסטיליטים -, החלפה נחוצה במידה והם בלויים או שבורים כמובן. אם תקין אין צורך להחליף, הכל מתאים.
בהצלחה.
תודה רבההה !!!
חוץ מזה איזה קורונה פיניון אני צריך לקנות לדנה 44 ?
six 4 life
23-02-14, 16:44
סט רגיל (לא עבה ולא רוורס קאט, אלא סט רגיל כלומר standart rotation) לדנה 44 עם 30 שיניים בציריה.
אם אתה חייב דגם, 44 של CJ/ סקאוט/ וגוניר יתאים.
אם יש לך יחסי העברה סטנדרטיים ( 3.54) אתה צריך להחליף גם בית סטליטים אחורי (דנה 44)
מה שייך קורונה פיניון דנה 44 ל30 שיניים בצירייה?
אם כבר צריך להחליף קורונה ופיניון בשני הסרנים בגלל בלאי, אני ממש ממליץ לעבור ל-4.10 גם אם אתה על צמיג 31.
א. האוטו ייסע הרבה יותר טוב, יותר עצבני ויותר כוחני. יסחוב טוב יותר בעליות בהילוכים הגבוהים, עם דגש על פחות הורדות הילוכים, יזחל טוב יותר בשטח טכני. יש לזה כמעט רק יתרונות.
ב. אם תרצה בעתיד לעלות ל-33, יחס העברה 4.10 מכין אותך לזה.
סופת המדבר
01-03-14, 19:32
אני עם דרור..
ההיתי תקופה עם 4.10 על צמיג 31
ממש תענוג .. (כל מה שדרור הזכיר) נוסע כמו טרקטורון
שעברתי ל33 ממש התבאסתי
למרות שבפועל עם 33 ויחסי העברה אתה כאילו חוזר למקור
ואפילו טיפה יותר כוח
אבל עם 31 עולם אחד ממליץ לעבור ל4.10 גם עם 31
4.10 עם 31 זה גם אומר צריכת דלק גבוהה יותר ונסיעה מנהלתית בכביש על טורים גבוהים יותר.
אני לא יודע לומר עד כמה זה מעיק כי לא נסעתי ככה...
4.10 עם 31 זה גם אומר צריכת דלק גבוהה יותר ונסיעה מנהלתית בכביש על טורים גבוהים יותר.
אני לא יודע לומר עד כמה זה מעיק כי לא נסעתי ככה...
עו מישהו יכול לספר לי על הנסיעה ?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.