צפייה בגרסה מלאה : למישהו במרכז יש ננו קום לביצוע איפוס?
אהלן
נדלקו לי מנורות של ה ABS.
יש סיכוי טוב שמדובר באיפוס בלבד.
האם למישהו במרכז יש ננו קום שאוכל לבוא אליו?
תודה מראש
דבר עם אורן 0502108488 , קנה ממנו סט פילטרים לטיפול והוא יאפס ויקרא לך את התקלות. לבחור יש TD5 והוא מכיר את הרכב מצוין.
מוזמן לקפוץ לביקור, יבנה בבוקר או גינתון בערב
אהלן
נדלקו לי מנורות של ה ABS.
יש סיכוי טוב שמדובר באיפוס בלבד.
האם למישהו במרכז יש ננו קום שאוכל לבוא אליו?
תודה מראש
"סיכוי טוב"-1%
רב מקרים-חיישנים הקדמיים או SHUTTLE VALVE SW בתוך מודולטור או '-' שלו
אצלי איפוס עזר לתקופה קצרה, אחרי כמה שבועות החלה לחזור הבעיה ולהחריף בתדירות (בהתחלה רק פעם בשבועיים שלושה והעלמות בסגירת סוויצ' והתדירות עולה עד כדי כל נסיעה של מעל לחצי שעה).
בקיצור, כמו שאמר גרשון.
יש קישור לשיפוץ לא מסובך של המודולטור סטייל "עשה זאת בעצמך" אבל לפני זה צריך לברר אם זה באמת המודולטור או החיישן כמו שאמר גרשון.
http://www.landroverclubvi.com/abs-mod.html
אם הבעיה קבועה ולא מופיעה ונעלמת, ניתן להצליב חיישנים כדי לוודא אם הבעיה היא בהם (לפעמים בעיה במחשב abs תציג גם בעיית חיישן) ולראות אם התקלה עוברת מ"חיישן ימין" "לחיישן שמאל".
בכל מקרה אם נעשו כל הבדיקות ונראה שדרוש טיפול במודולטור, ורוצים לעשות לבד, יש ללכת על האופציה השניה שהבחור עשה - לעקוף לגמרי את הקונקטור ולהוציא חוט מינוס וחוט פיקוד ישר לצמה, בלי לפתוח את בלוק ה-abs עצמו (דבר שיגרור לכלוך רב וצורך בניקוז אוויר ממערכת הבלמים).
אצלי החלפתי רק את החלק החשמלי והבעיה נפתרה.
הצד השמאלי.
המדריך באינטרנט ממש מעולה, בצע שלב אחרי שלב.
לפני שאתה "רץ" לקניות תבודד מה הבעיה.
1. חיישן ABS - רק החיישן, תבדוק בננוקום איזה חיישן "חולה".
2. חופש בנאבה, מקרין ישירות על חושחש הבלש - החיישן "משתגע", אין מנוס אורי גרוס להחליף את כל הנאבה.
3. Shuttle valve switch - זה המפסק השחור בתחתית המודולטור.
4. נזילת שמן הידראולי על מפסק ה - SVS (סעיף 3)
5. החלק החשמלי של המודולטור, זה קצת קנס (בעבודה עצמית ע"פ המדריך) , אבל לא 6000 ש"ח + מע"מ תיקון ב "מזרח" ,כן, גם לשם הלכתי לשתות קפה ולהקשיב להצעת המחיר, מזל שהיו כיסאות בפינת המתנה של הלקוחות והייתי כבר במצב ישיבה...:cool:
קודם כל לאתר את מקור התקלה !!!
אז זהו, בהרבה מקרים גם החלפת החלק "השמאלי" היא מיותרת כי ניתן בגישור חשמלי פשוט להתגבר על התקלה ובעלות של כמה חוטי חשמל, שרינק, בדיל ומלחם (שבינינו אם עדיין אין לנו ערכת חשמל כזו אז או שהדיסקו לא אצלנו מספיק זמן או שבמילא ניתן למוסך לעשות את העבודה...;)).
(עוד פעם, בהנחה והבעיה היא הבעיה שתאר הבחור מהכתבה בקישור)
אצלי החלפתי רק את החלק החשמלי והבעיה נפתרה.
הצד השמאלי.
המדריך באינטרנט ממש מעולה, בצע שלב אחרי שלב.
לפני שאתה "רץ" לקניות תבודד מה הבעיה.
1. חיישן ABS - רק החיישן, תבדוק בננוקום איזה חיישן "חולה".
2. חופש בנאבה, מקרין ישירות על חושחש הבלש - החיישן "משתגע", אין מנוס אורי גרוס להחליף את כל הנאבה.
3. Shuttle valve switch - זה המפסק השחור בתחתית המודולטור.
4. נזילת שמן הידראולי על מפסק ה - SVS (סעיף 3)
5. החלק החשמלי של המודולטור, זה קצת קנס (בעבודה עצמית ע"פ המדריך) , אבל לא 6000 ש"ח + מע"מ תיקון ב "מזרח" ,כן, גם לשם הלכתי לשתות קפה ולהקשיב להצעת המחיר, מזל שהיו כיסאות בפינת המתנה של הלקוחות והייתי כבר במצב ישיבה...:cool:
קודם כל לאתר את מקור התקלה !!!
המדריך באינטרנט שכח:
1.שגיאה בSOFT ECU ABS/TC
2.במודולטור יש חלק מכני "SHUTTLE VALVE"-המשך ".SHUTTLE VALVE SW" שתקוע ואז תיקון חשמל לא יעזור
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.