PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה לגבי מטען מצברים ישן בוש



נמרוד
08-03-14, 16:15
האם המטען שבתמונה יכול לשמש כמטען לתקופה ארוכה? נניח כמו בתמונה, כשהמצבר מחוץ לג'יפ ומחובר אליו.

raanan
08-03-14, 16:30
חפש אם קיימת לו הגנה מטעינת יתר והתחממות. אם כן, אז אמור להתאים.

רענן

חנן-ג'יפולוג
08-03-14, 17:09
כתוב עליו שהוא אוטומטי, אז כן, הוא מתאים.

zviki
08-03-14, 17:43
יש לי כזה יותר מ-25 שנים,מעולה,לא סיני ,לא סינגפורי ולא פולני, דוייטשה אורגינל.הטענתי באמצעותו כבר עשרות מצברים.
יש לו הגנת קצר, ונתיך סטנדרטי פנימי. [20 A]
אני פירקתי את גוף המטען חיברתי לנתיך חיצוני שמעולם לא ניתך.
כמו כן-חוץ ממד הזרם חיברתי בנפרד גם מד מתח מהמטען למצברים. הוספתי נורות 12 V ומפסקים אליהן כנגדים לטעינה איטית ונמוכה.
שוב- מטען מעולה,מהדורות הקודמים,אמין כמו שבוש יודעים לייצר.
לעיתים אני משתמש בו גם כספק ולא מטען לבדיקות קצרות.

- - - Updated - - -

shahav
09-03-14, 10:36
לעיתים הגיפ לא נוסע כמה ימים ברצף, אז יש פריקה עמוקה למצבר שלא תוכנן לכך.
אך בוחרים מטען שנועד להאריך את אורך חיי המצבר?
מה צריך להיות בו?
איזה זרם, אני אמור למדוד אחריי רוויה, אם בכלל? איזה מתח?
למה לשם לב במצבר עצמו?

אני לא מתכוון לנתק את המצבר מהגיפ בזמן טעינה.
רבין

boaz avrahami
09-03-14, 11:16
רבין

מצבר תקין ברכב תקין לא נפרק פריקה עמוקה בעמידה של כמה ימים.
לפני הכול בדוק שאין לך זללני זרם פרזיטיים ואם המצבר בסדר.

מטענים מומלצים לטעינה ותחזוקת מצברים יש לך כאן

http://www.generator.co.il/battery-chargers.html


JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex

חנן-ג'יפולוג
09-03-14, 11:34
מצבר תקין ברכב תקין לא נפרק פריקה עמוקה בעמידה של כמה ימים.x

פריקה עמוקה אולי לא, אבל פריקה מזיקה של מעל ל3 אחוז מקיבולת המצבר, בהחלט כן.

עשה את החשבון: צריכה אופיינית של 50-60 מיליאמפר (לרכב עם שחרור נעילת דלתות בשלט רחוק ומע' אזעקה), כפול 100 שעות, ועברת בהרבה את ה3 אחוז.

נמרוד
09-03-14, 11:40
אסף בדק וכתב השוואה על שני המותגים המובילים בשוק של מטענים חכמים -
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2972

מבחינתי זה בדיוק מה שאני צריך ותכננתי לקנות, אבל בינתיים מצאתי במחסן את המטען הישן הזה של בוש שקניתי בנצרת עוד בימי הסיקס שלי כדי להחזיר מצברים מתים לחיים, ואם הוא עושה את העבודה אז למה לזרוק עוד כסף... זאת בעצם השאלה שלי.

shahav
09-03-14, 11:45
יש לי שם דיי הרבה צרכנים,
* רדיו אנדרואיד סיני, שצריכת הזרם שלו נופלת למילי אמפרים בודדים.
* OBDII BT שמחובר באופן קבוע, משדר גם כאשר הרכב מכובה. אני מפרק אותו ידנית כשהרכב הולך להחנות יותר מלילה.
* מטען USB סיני פשוט ללא צרכנים... אם אני זוכר, אני מעביר אותו לשקע "השני" כזה שמתכבה עם הסוויטש.

הבעייה ברכב שלי, מצבר חלש = בעיות מדומות בגיר ....
ברכב הקודם היה לי מטען סולארי, מאז אני כבר התפנקתי ויש לרכב חנייה מקורה :-)
רבין

boaz avrahami
09-03-14, 11:50
נמרוד,
אין סיבה שתוציא עוד כסף על מטען ובלבד שתזכור לחבר את המטען לרכב בסיום הנסיעה ולא אחרי שהמצבר נפרק.
לטעינה של מצבר שנפרק החכמים עדיפים.
לשמירה על מצבר מלא הם יעשו את אותה עבודה.


חנן-
מסכים לחלוטין.
הגיפ אצלי מחובר למטען חכם דרך קבע

JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex

shahav
09-03-14, 11:51
השאלה, האם אני יכול להסתפק במטען הפשוט של CTEK שמוגבל למצבר 50 אמפר שעה למרות שאני מתכוון לחבר אותו למצבר 100 א"ש?

שוב, המצבר יהיה טעון במלאו לאחר נסיעה, ככה שלא צפויי זרם גבוהה לאורך זמן...

רבין


עריכה
עכשו שמתי לב להפנייה של נמרוד לכתבה שבדיוק חפשתי מבלי לדעת....

למה שאני מקליד הודעה יש עוד אחד שמשיג אותי? זה קרה פעמים לי בשישור הזה בלבד... בעצם כולל "אתה יכול" זה קרה שלוש פעמים!

boaz avrahami
09-03-14, 11:56
אם אתה מתכוון לדגם 3600 אסאתה יכול.
הוא תומך עד מצבר 120 א״ש.
המטען מדגם 7000 מספק כפול אמפר ומטעין לכן יותר מהר.
למטען הגדול יש גם עוד כמה תוכניות טעינה.
לא בטוח שאתה חייב אותם אבל בהפרש כספי לא גדול אני בחרתי להשאיר את האופציות פתוחות.
( למעשה יש לי את ה 3.6 לטרקטורון ואת ה
7000 לרכב)

JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex

חנן-ג'יפולוג
09-03-14, 12:10
עבדתי במשך שנים עם מטען 0.8 אמפר של CTEK לאחזקת שני מצברי ההיילקס. הוא עשה עבודה מצוינת.

-->