צפייה בגרסה מלאה : דיסקו 2 TD5, ביטול EGR
סוף סוף, הותקן הקיט שמבטל את ה EGR , בסה"כ עבודה לא מורכבת.
נראה שהרכב סוחב טוב יותר, אדווח בהמשך ...
מה זה נראה? אכלת חומוס היום שמייצר הרבה גזים?
עכשיו ברצינות, מדדת משהו לפני ואחרי? טמפ' עבודה של המנוע? לחצים שונים בטורבו?
שים לב שהמנוע שלך יעבוד "חם יותר" שריפה יעילה יותר של הסולר, שים לב לטמפרטורות במיוחד בימים חמים.
אסף,
מדבר על תחושות. נראה שהרכב סוחב טוב יותר, קשה לי לכמת את זה.
בנוגע לטמפ' המנוע, אני לא מזהה הבדל.
יתכן ואחבר לרכב סורק ואמדוד בצורה מדויקת יותר. היות ויש לי תיעוד של המנוע בתצורה עם ה EGR , אוכל להשוות.
שמע, במקרה הזה "זרמתי" עם מיודענו המלומד מ discovery2.co.uk.....
כל מי שאני מכיר עם דיסקברי דיזל, ללא יוצא מהכלל, ביטל את ה-EGR, ללא בעיות מיוחדות...
עכשיו. הזמן לבטל גם את הממיר, מבטיח לך שינוי עוד יותר משמעותי
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
עכשיו. הזמן לבטל גם את הממיר, מבטיח לך שינוי עוד יותר משמעותי
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
נדמה לי שבשנתון שלי 2001 אין ממיר. האם אני טועה?
האמת אין לי מושג, למיטב ידיעתי בבנזין יש לכל הרכבים משנת 95 אבל אני לא בטוח
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
אפשר גם לבטל לגמרי את המשקיט (הקעסאלע) ומה עם טסט?
לפי מה שאני יודע, בדיקת למדה במכוני טסט, עושים רק לרכבי בנזין אז לא אמורה להיות בעיה בטסטים
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
לא ידעתי את זה - אף פעם לא עשיתי טסטס לדיזל.
מדהים. מזהם הכי הרבה ולא עושים בדיקה... רק יתרונות...
אם תבטל את הממיר - יכולה להיות לך בעיה בטסט - אלא אם אתה מתכנן כל מיני טריקים ...
עכשיו, אני בטוח שהרכב סוחב טוב יותר עשיתי איזה בנצמרק בעלייה לירושלים. סוחב טוב יותר, אין ספק.
עמית, יש לי דיסקו 2001 דיזל. מאיפה הקיט לביטול ה EGR, מה העלות וכמה זה מסובך ?
לגבי טסט, יש כאן חברים שביטלו EGR ועברו טסט?
אין ממיר ב 2001
לגבי טסט? המוסכניק...
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני עברתי 3 טסטים בלי egr ובלי מוסכניק, לגבי ביטול ממיר, עוד חצי שנה אדווח... לא אמורה להיות בעיה בדיזל אבל נראה
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
קניתי קיט ב EBAY ב 26 GP. לא איכותי במיוחד (עשוי ברזל ולא פלב"מ) אבל היות ומדובר באביזר ממש פשוט זה לא קריטי.
מדובר בחצי - שעת עבודה מכסימום. פשוט ביותר. ידידנו "פנצר" מ discover2 נותן הוראות מדויקות.
לא יודע מה מהשמעות של הקיט והאם באמת חיוני לחסום אבל אצלי הegr מבוטל דרך המחשב (מסתבר שיש אופציה כזו כמו עוד מיליון דברים קטנים שאפשר לעשות עם הלפטופ).
איל איך מתחברים עם הלפטופ?
צריך לרכוש test book?
הביטול דרך המחשב אפשרי רק בדגמים מסויימים , בדגמים אחרים זה רק קיט לביטול.
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
איל איך מתחברים עם הלפטופ?
צריך לרכוש test book?
או לרכוש תכנה, או לקפוץ לרמי ביום חורפי לקפה וסידורי חשמל אחרים ועל הדרך לגלות שהegr מבוטל.
אגב אצלי הרכב די עצל למרות שכל נתוני המנוע תקינים. אולי כשיהיה לי יותר פנאי וממון אכנס לחקור את העניין.
בכל מקרה עדיף לבטל ולפרק את ה EGR כי הוא מפריע לזרימה. עלות הקיט זניחה.
בנסיעה האחרונה לאילת במהירות 90, ללא גגון, 2 נוסעים, 200 ק"ג מאחור הקשיש עשה 12.5 (לעומת 10 בעבר) קמ לליטר...מייחס זאת לביטול ה egr ובכלל הרכב סוחב ומאיץ טוב יותר. שיפור פשוט עם תוצאות טובות.
יפה... 1:12.5 בפול גז... יפה מאוד...:rolleyes:
דיסקו 2 הגיע לאילת, כל הכבוד. בטח יכתבו על זה במקומון
לא ידעתי את זה - אף פעם לא עשיתי טסטס לדיזל.
מדהים. מזהם הכי הרבה ולא עושים בדיקה... רק יתרונות...
עוד לא הוכח חד משמעית שדיזל מזהם יותר מבנזין , הדבר תלוי בכל כך הרבה פרמטרים (יכולת העמסה , ק"מ לליטר אינטרסים של עסקנים ועוד ועוד)
כאשר 70% מהמלומדים לומדים תואר בחארטה פילוסופית כזו או אחרת , כנראה שה"חארטה" הזו שנקראת זיהום אוויר , צמחונות , טבעונות וחיבוקי עצים
תמשיך להעמיק ולהאכיל את עצמה.
נ.ב - עכשיו עוד הכניסו מסנן חלקיקים נוסף למנועי דיזל , הלך כל המחקר הקודם בנוגע למלחמת "מי מזהם יותר בנזין מול סולר"
יסלחו לי כל הקהילות המוזכרות מעלה יום יבוא הטרנד יגמר, ותחזרו לאכול סטייקים.
לא ידעתי את זה - אף פעם לא עשיתי טסטס לדיזל.
מדהים. מזהם הכי הרבה ולא עושים בדיקה... רק יתרונות...
עוד אחד שנפל בתעמולה..
תעשה חיפוש על דיזל בתקנים החדשים, תופתע.
רק בשביל הפתיח, דיזל יורו 5 נקי יותר מרכב היברידי עם מנוע בנזין, ונותן יותר קמ לליטר, ובעל חתימה סביבתית נמוכה יותר.
ומה נראה לך, שסתם הוסיפו עוד מסנן...
עוד אחד שנפל בתעמולה..
תעשה חיפוש על דיזל בתקנים החדשים, תופתע.
רק בשביל הפתיח, דיזל יורו 5 נקי יותר מרכב היברידי עם מנוע בנזין, ונותן יותר קמ לליטר, ובעל חתימה סביבתית נמוכה יותר.
אתה בטח מדבר על עצמך...:rolleyes:
מחקר פיקטיבי שהוזמן ע"י מדינות שרוב המכירות שלהן זה דיזל... לא מאמין לאף מילה שלהם..
אירופה, יבשת נידחת וחסרת תרבות בסיסית של איכות סביבה.
דיסקו 2 הגיע לאילת, כל הכבוד. בטח יכתבו על זה במקומון
חכה. הוא עוד צריך לחזור...
על זה הוא לא כתב כלום..
עמית???.
אירופה, יבשת נידחת וחסרת תרבות בסיסית של איכות סביבה.
לא נידחת ולא חסרת תרבות אבל אינטירסנטית לאללה...
תראה כמה זמן הם עשו מניפולציות לבדיקות ולתקנים, רק על מנת לשמר את הדומיננטיות של הדיזל "האירופאי" - כמו איזה גזים יהיו בתקן ואיזה לא נמדדים וכו'...
בנסיעה האחרונה לאילת במהירות 90, ללא גגון, 2 נוסעים, 200 ק"ג מאחור הקשיש עשה 12.5 (לעומת 10 בעבר) קמ לליטר...מייחס זאת לביטול ה egr ובכלל הרכב סוחב ומאיץ טוב יותר. שיפור פשוט עם תוצאות טובות.
12.5 קמ לליטר?
אולי על גרר עם מנוע עובד.
12.5 קמ לליטר?
אולי על גרר עם מנוע עובד.
האמת שהתוצאה הפתיעה גם אותי אבל עם עובדות קשה להתווכח. תודלק מיכל מלא ביציאה ותודלק שוב בכניסה לאילת וזה מה שעשה הקשיש במהירות 90 קמ"ש, 2000 סל"ד.
דורון אני לא יודע על מה ההתפלאות.
הדיפנדר היה עושה בבינעירוני 11.5 וזה עם מנוע tdi300 שלא נהנה ממחשב משוכלל שממטב אותו ועם אוירודינמיות נחותה בהרבה (אני בכלל לא בטוח שמותר להזכיר את המילה הזאת באותו שרשור עם המילה דיפנדר :p).
מזה שדיפנדרים שיצא לי להכיר לא עברו את ה-10קמ לליטר בנהיגה עצלנית במיוחד, בכביש מישורי.
את הפיזיקה קשה לשנות, אלו מנועים מיושנים, לא חזקים במיוחד שנדרשים לשנע 2+ טון של אלמנט לא אווירודינמי בעליל.
דיסקברים אוטומט חיים באזור ה-9 קמ/ל, כממוצע אמיתי, אז 12.5 קמ/ל נשמע אפעס טוב מידי.
דורון אני לא יודע על מה ההתפלאות.
הדיפנדר היה עושה בבינעירוני 11.5 וזה עם מנוע tdi300 שלא נהנה ממחשב משוכלל שממטב אותו ועם אוירודינמיות נחותה בהרבה (אני בכלל לא בטוח שמותר להזכיר את המילה הזאת באותו שרשור עם המילה דיפנדר :p).
למה להעלות דברים לא רלוונטיים, למה?
אייל - דיברו על קמ/ לליטר, לא קמ"ש..:)
גם אני בחזרה מאילת עם תנאים אופטימליים עשיתי 12 ק"מ לליטר (אוקיי 11.9 :)), כאשר הממוצע היום יומי שלי עומד על 8.5 .
TD5 2004 אוטומטי ללא גגון, ללא מיזוג, 110 קמ"ש, 2-3 אנשים ברכב עם מעט מטען, צמיגי 50/50 מנופחים היטב.
אז מה לעשות עם 1:7.5 ???
TD5 2001
אינטרקולר ?
ניקוי מזרקים? מישהו מומלץ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אז מה לעשות עם 1:7.5 ???
TD5 2001
אינטרקולר ?
ניקוי מזרקים? מישהו מומלץ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
דיאטה לרגל ימין...
נוהג יחף...
Sent from my iPhone using Tapatalk
אז תפסיק לגרד את הצבעות זו בזו, תוך כדי נהיגה...:rolleyes:
מזה שדיפנדרים שיצא לי להכיר לא עברו את ה-10קמ לליטר בנהיגה עצלנית במיוחד, בכביש מישורי.
את הפיזיקה קשה לשנות, אלו מנועים מיושנים, לא חזקים במיוחד שנדרשים לשנע 2+ טון של אלמנט לא אווירודינמי בעליל.
דיסקברים אוטומט חיים באזור ה-9 קמ/ל, כממוצע אמיתי, אז 12.5 קמ/ל נשמע אפעס טוב מידי.
לא יודע איזה דיפנדרים הכרת אבל בנסיעה של 90 קמ"ש בבינעירוני ארוך (למשל נסיעה לדרום) זה מה שהוא היה עושה.
כמובן שזה כלל זיהוי רמזורים אדומים מרחוק והורדת הרגל מהגז כדי להגיע בירוק, האצה עם מינימום לחיצה על הגז, אי משיכה של הסל"ד וכו'...
אגב, הדיסקו הנוכחי עושה בנסיעה מעורבת (עירוני/בינעירוני/שטח) בין 9 ל9.5 בתנאי נהיגה דומים. (לצערי לא יוצא לי אף פעם למדוד נסיעת כביש בלבד כי המיכל כ"כ גדול שתמיד איכשהו נכנס טיול איפשהו באמצע :cool:).
נ.ב.
אני עצלן מדי בשביל להכנס לתחנה כשהמיכל לא ריק רק בשביל מדידה.
לא יודע איזה דיפנדרים הכרת אבל בנסיעה של 90 קמ"ש בבינעירוני ארוך (למשל נסיעה לדרום) זה מה שהוא היה עושה.
כמובן שזה כלל זיהוי רמזורים אדומים מרחוק והורדת...
אגב, הדיסקו הנוכחי עושה בנסיעה מעורבת (עירוני/בינעירוני/שטח) בין 9 ל9.5 בתנאי נהיגה דומים.
110, לא עמוסים במיוחד, בכבישים רגילים.
בתנאי נהיגה נורמלים, לא כאלו שקלנועית, נותנת להם בראש..
9-9.5 זה מה שאני שומע מחברים מוכי דיסקברי.
דורון,
מ'כפת לך אם הדיסקברי של עמית עושה 1:12.5 או אפילו 1:17 ?
איך המציאות שלך תשתנה אם תצליח להוכיח שעמית שוגה במדידה, והתוצאה היא 1:6 בכלל?
סתם שאלה, לא בשביל להתנגח.
יואב
א. צודק, לא ממש אכפת לי.
ב. הרעיון מאחורי צ׳יזבאט הוא שיש לו קמצוץ אמת, וכשזה נהפך לגוזמאות כ״כ זה כבר מבקש הנחתה.
זה מזכיר לי תגובה בעבר של מישהו שנשבע שירדו לו 500סלד כי התקין אגזוז פתוח.
לרגע, בדקתי אם הגענו כבר לתחילת החודש הבא..
שוב, עבור כל הספקנים אחדד את העובדות. המדידה בוצעה בקפדנות ובדייקנות ....של ייקה אחרי שלאף שטונדה...ומעניין מה היו אומרים כל אוהבי הציזבטים על צריכת הדלק של הדגם הידני .... :)
"...זה מה שאני שומע מחברים...".
וכאן מתחילה הבעיה ;).
לגבי אסף, כל מה שכתבת יכול להיות קשור ונכון, אבל חיבור למחשב אצל מישהו שמתמצא בנתונים סטנדרטיים של המנוע יכול לתת כיוון ראשוני.
על ביטול egr כבר דובר כמובן.
בנוסף, שווה לבדוק גודל וסוג צמיגים וכן לחץ אוויר (אצלי צמיגי כביש במידה סטנדרטית בלחץ אוויר יחסית גבוה - לפי הוראות היצרן).
כאן הייתי כותב שהשמועות טוענות שמי שמוסיף צ'יפ ומכוון כראוי את המנוע מגיע לצריכת דלק עוד יותר טובה אבל אחרי הקריצה ההומוריסטית לדורון אני מנוע :p.
מקפיץ קצת את השרשור.
בנסיעה לטיול בחג בצפון נמדדה צריכה של 12.45 ק"מ לליטר (תדלוק במרכז ותדלוק בהגעה לאזור רמה"ג).
אח"כ טיול של יומיים ב-low על סלעים ופקקים של חג בדרך חזרה הראו צריכה משולבת של 1/8.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.