צפייה בגרסה מלאה : Article: פרויקט: שיפוץ מערכת החימום בלנדרובר דיפנדר 110
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3284-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9D-%D7%91%D7%9C%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%95%D7% 91%D7%A8-%D7%93%D7%99%D7%A4%D7%A0%D7%93%D7%A8-110
מעולה !
תודה על הפירוט, התמונות והכתיבה המצויינת
שאלה:
בדיפנדר שלי המערכת נותקה באופן יזום ע"י בעלים הקודם בגלל ש"עשתה בעיות"....
יש לך מושג/ניחוש למה שינתקו אותה והאם כדאי להכנס לשיפוצה ?
מה כדאי לבדוק לפני כן ?
הבעיה הנפוצה ביותר מנסיוני היא מחליף חום נוזל / רקוב. הבעיה השניה הכי נפוצה היא לכלוך (ובעיקר עלי שלכת ופירות של פיקוסים) במפוח, שגורמים לעומס יתר ונזק למפוח.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
המערכת נותקה באופן יזום
מה כדאי לבדוק לפני כן ?
מה נותק?
האם חיבורי המים מנותקים? - כנראה הרדיאטור נזל
האם המאוורר נותק? מפוח/נגד/בעית חשמל
האם ידיות מהירות וכיוון אינן מתפקדות? התעותו / כבל נקרע
אפרופו מערכת חימום, השבוע הוספתי גז למזגן :-(
בד"כ מנתקים את מערכת החימום בגלל כדאיות או אי-כדאיות תיקון. זה נפוץ בעיקר ברכבים ממכרז ובעיקר עקב רדיאטור לא תקין.
המרכיבים הללו (רדיאטור + מנוע) מאוד יקרים ובלא בצדק.
בנוסף, מוסכניקים ממש לא מתלהבים לתקן.
אני ממליץ בחום לתקן לבד, אשמח לעזור.
- - - Updated - - -
כמו שאסף ציין - הגישה למפוח מאוד (!) קלה, מומלץ מידי פעם לפרק את מיכל הפלסטיק ולנקות.
לדעתי זאת טעות ל"שתול" מפוח משומש כי למפוח אורך חיים קצוב .....אני הייתי משקיע מאמצים וזוזים בחדש דנדש.
שאפו על התיעוד ....
במחיר של מפוח חדש אני קונה מדחס לנעילה קדמית או מפוחים משומשים ומחליף כל 3 חודשים בשביל הספורט.
מפוח משומש יכול להיות במצב מצויין ...
ותודה על הפרגון :)
צ'מע אבנר
מעורר קנאה ( הזמן הפנוי שיש לך )
הדיפנדר שלך הולך ומשתפצר שאפו ...
במחיר של מפוח חדש אני קונה מדחס לנעילה קדמית או מפוחים משומשים ומחליף כל 3 חודשים בשביל הספורט.
מפוח משומש יכול להיות במצב מצויין ...
ותודה על הפרגון :)
חדש דנדש אמור לעלות בארץ 500 ש"ח........לשיקולך...
לטובת הקוראים הנלהבים אשמח אם תשתף היכן אפשר למצוא מפוח מקורי בסכום זה.
בחיפושי הנרחבים ברחוב תושיה ומסביב לא נתקלתי בסכום המתקרב לזה שציינת.
לטובת הקוראים הנלהבים אשמח אם תשתף היכן אפשר למצוא מפוח מקורי בסכום זה.
בחיפושי הנרחבים ברחוב תושיה ומסביב לא נתקלתי בסכום המתקרב לזה שציינת.
אהלן אבנר,
לדוגמא בלי שנברתי יותר מדי פריט OEM........
http://www.brit-car.co.uk/product.php/243752/3768/heater_motor___fan_def_lhd
תודה אבל אתה ציינת ש 500 ש"ח זו העלות בארץ.
הקישור ששיתפת מתייחס למוכר בחו"ל.
מחירים אלו מוכרים לי (המחיר הממוצע באנגליה נע בין 60 ל 100 פאונד).
מה לגבי משלוח ושחרור? לכמה זה מגיע בסופו של דבר?
העבר אלי מס' טלפון בה"פ ונדבר
כל הכבוד על הביצוע ועל התיעוד - מזכיר לי נישכחות - הייתי בסיפור הזה כמה פעמים ...
קודם כל כפיים על המאמר
ושאלה
שמתי לב שכיוון הסיבוב של המפוח התחליפי הפוך מהמקורי. את זה אני מסיק מכיוון החריצים במפוח כפי שנראה בתמונת ההשוואה של המפוחים.
אם האבחנה שלי נכונה האם יש לכך השלכה על ביצוע המפוח בהתייחס לפתחי הכניסה והיציאה של האויר לבית המפוח? רעש נוסף?
המפוח החליפי בתמונה לא מיועד במקור לדיפנדר.
נכנסתי לפירוקיה בטירה, הסתכלתי על מדף המציאות וחיפשתי מפוח שדומה בגודל, בצורה ובסוג למפוח הדיפנדר.
למרות שכיוון המניפה הפוך, כיוון קוטביות החשמל מפצה על כך.
שווה לבדוק בעזרת חיבור ארעי איזו קוטביות מספקת את זרימת האוויר הנכונה.
לא אמור להיות הבדל גדול ברעש אבל אני מניח שחיבור נכון צריך לגרום לרעש גדול יותר היות והמניפה אמורה לדחוס אוויר פנימה לחלל הרדיאטור (יותר התנגדות אוויר).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.