צפייה בגרסה מלאה : פרופיל גומיות דלתות לסופה שאלה
4x1om-Israel
14-03-14, 08:11
חברים
אני מחפש צילום של פרופיל גומיות לדלתות סופה כולל דלת אחורית
הבקשה חברים גם לפרופיל של הגומי על המשקופים וגם על הדלתות עצמן
האם מישהו יודע ויכול לעזור?
תודה
ישראל
בזמנו (לפני שנים), כשאני ניסיתי לאטום השתמשתי בקדר 20, כך נדמה לי שזה נקרא.
קניתי בגומי ת"א, שפעם ישבו בת"א ועכשיו באיזור התעשייה בחולון.
תריץ פה חיפוש, העלתי על כל התהליך איזה פוסט...
4x1om-Israel
15-03-14, 09:15
הי ברנארד
אני לא מצליח להעלות את הפוסט שלך
לקראת-החורף-קישור-לפתרון-לגומיות-בסופה http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/1405
הקישור המצורף לא נפתח אני קורה תגובות ואני מבין שצרפת תמונת יש אפשרות לקבל את הכתבה במייל פרטי
יש בלי סוף ב eBay אם זה זהה לקרייזלרים
http://m.ebay.com/itm/360879539423?nav=SEARCH
Sent from my XJ
4x1om-Israel
15-03-14, 10:50
תודה
זה נראה כמו "קדר 205" יש את זה בארץ ומוכרים במטר אין לי גומיות מקוריות לדלת האחורית ולמשקוף של הדלת לכן אני שואל ומבקש תמונה לגומי המקורי
מצטער. אני לא שומר את זה...
4x1om-Israel
15-03-14, 18:25
ברנרד תודה
יש הודעת שגיאה כאילו איו הרשאות גישה אתה יכול לבדוק זאת?
The website declined to show this webpage
HTTP 403
Most likely causes:
•This website requires you to log in.
What you can try:
Go back to the previous page.
More information More information
This error (HTTP 403 Forbidden) means that Internet Explorer was able to connect to the website, but it does not have permission to view the webpage.
For more information about HTTP errors, see Help.
אין לי מושג למה. עכשיו לחצתי על הלינק שאתה רשמת, שאינך יכול להיכנס דרכו ונכנסתי בלי בעייה..
אולי צריך לפנות להנהלה..
תיקון.
הבנתי.הלינק לג'יפטריפ אינו עובד.
אותה תשובה - אין לי מושג. אולי בהנהלה שם ידעו מה לעשות..
מצטער..
שוב תיקון.
הבנתי שיש פיתרון ללינק...
אז זה היה קדר 205 ולא 20...:rolleyes:
4x1om-Israel
16-03-14, 19:59
ברנרד תודה עכשיו עובד
קראתי את שני השירשורים וכמעט בא לי לבכות...
נזכרתי בפרטי פרטים איך דחפתי אצבעות ופנסים גמישים לתוך הצינורות ונקבי המרכב של הסופה, בנסיון למצוא מאיפה קיבינמט באים המים.... איזו צרה..
בדיעבד, הייתי מרתך פלאח מתכת, בצד הפנימי של פתח הדלתות וחלק מתכת מתאים בדלתות עצמן, על מנת להיפטר מהזויות החדות של הגומיות, בהיקף הדלת. כך תבטיח שהגומי יושב באופן רציף וללא "קימוטים" וגם אוטם כמו שצריף, משום שכל "פנייה" חדה מידי של הגומי, משנה את הגמישות שלו ואת "העובי", כך שגם אם יש איטום במקום הספציפי של ה"עיקול", משם והלאה האיטום נפגע...
תחשוב על זה.
בדלת האחורית גם כן הייתי מפברק "מסגרת פנימית" בפתח ובדלת ובהחלט ניתן לאטום אותה..
בהצלחה.
- - - Updated - - -
דרך אגב, למי שזה רלוונטי.
בסופו של דבר, בגלל נזילות מים כמוזכר בשירשורים, מלאתי את מסגרת החלון הקידמי (החלולה ובעלת כלמיני פתחים לא ברורים), בקצף גומי מתנפח בלחץ ואת הברגים שמחברים בינה לבין הגג והבסיס (הצירים ההם) וכו', ציפתי בזפת שמתיזים מתחת לכלי הרכב, לפני ההברגה.
משם כבר לא זרמו מים.
אז משם לא, ומאיזה מאה מקומות אחרים כן....
האוטו הנהדר הזה נולד פתוח כדי להישאר פתוח. מקסימום עם ברזנט בחורף. הסגירה הקשיחה שלו היא אונס. אונס אכזרי.
ברגע שמבינים את זה ומשלימים עם זה, זה מפסיק להציק ומתחילים להינות ממנו.
אבל משם לא!!!! משם לא!!
נתתי לשני המקומות האלה בראש, שחבל על הזמן!!!
די, תן להינות מניצחון קטנטן, בקרב חסר משמעות, במלחמה אבודה מראש...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.