צפייה בגרסה מלאה : נטרול שסתום EGR בQ 97 2800
נאמר לי כי אם אנטרל את שסתום הEGR אוכל להרוויח כמה "סוסים" ואולי אפטר מתחושת העגלה בעליות....
יש למישהו ניסיון?
מה צריך לעשות חוץ מאטם עיוור בסעפת הפליטה ואטימת צינורית הואקום?
אשמח לעזרה
אצלי הרכב כבר בא מבוטל אז אני לא יודע להגיד מה ההבדל בין "עם" ו"בלי" אבל אם הרכב היה עד עכשיו עם המערכת יש מצב שסעפת היניקה שלך מלאה בגיפה (אני חושב "בקול רם" - יש פה כמה מומחים ממני שידעו לענות)
אצלי אכן יש אטם עיוור - הבנתי שיש חשיבות לסוג החומר שממנו בנוי האטם בנושא של קורוזייה ואיכול המתכת.
דוגמא לקיט מאי ביי והסבר:
http://www.ebay.com/itm/EGR-REMOVAL-BLANKING-PLATE-KIT-MITSUBISHI-PAJERO-DELICA-CANTER-L200-L300-L400-/171257719208?pt=UK_CarsParts_Vehicles_Ca rParts_SM&hash=item27dfc169a8&vxp=mtr
תודה על התגובה בינתיים קראתי שרשורים שונים בנושא ותודה הזמנתי את הקיט
אני מבין שברכב שלי שנת 97 אין צורך לתכמן את המחשב אני צודק?
קיט נחמד אבל נראה לי קצת מיותר. אפשר לאטום עם כל חתיכת פח. http://youtu.be/yr1D9teGgZw
תודה על התגובה בינתיים קראתי שרשורים שונים בנושא ותודה הזמנתי את הקיט
אני מבין שברכב שלי שנת 97 אין צורך לתכמן את המחשב אני צודק?
איזה מחשב בידיוק אתה רוצה לתכמן?;)
סתום עם הלוחית שתקבל, סע לשלום
אפילו לא תזכה לראות CHECK ENGINE
קיט נחמד אבל נראה לי קצת מיותר. אפשר לאטום עם כל חתיכת פח. http://youtu.be/yr1D9teGgZw
לא... לא כל חתיכת פח מתאימה "preferably stainless steel - mild steel rusts, aluminium can melt"
מה עם חסימת אותו שסתום בקינג דיזל 2001(3.2) כדאי או שזה ישגע את המחשב?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.