PDA

צפייה בגרסה מלאה : נטרול שסתום EGR בQ 97 2800



mrosental
15-03-14, 10:37
נאמר לי כי אם אנטרל את שסתום הEGR אוכל להרוויח כמה "סוסים" ואולי אפטר מתחושת העגלה בעליות....
יש למישהו ניסיון?
מה צריך לעשות חוץ מאטם עיוור בסעפת הפליטה ואטימת צינורית הואקום?
אשמח לעזרה

opl
15-03-14, 10:59
אצלי הרכב כבר בא מבוטל אז אני לא יודע להגיד מה ההבדל בין "עם" ו"בלי" אבל אם הרכב היה עד עכשיו עם המערכת יש מצב שסעפת היניקה שלך מלאה בגיפה (אני חושב "בקול רם" - יש פה כמה מומחים ממני שידעו לענות)
אצלי אכן יש אטם עיוור - הבנתי שיש חשיבות לסוג החומר שממנו בנוי האטם בנושא של קורוזייה ואיכול המתכת.

דוגמא לקיט מאי ביי והסבר:

http://www.ebay.com/itm/EGR-REMOVAL-BLANKING-PLATE-KIT-MITSUBISHI-PAJERO-DELICA-CANTER-L200-L300-L400-/171257719208?pt=UK_CarsParts_Vehicles_Ca rParts_SM&hash=item27dfc169a8&vxp=mtr

mrosental
15-03-14, 11:36
תודה על התגובה בינתיים קראתי שרשורים שונים בנושא ותודה הזמנתי את הקיט
אני מבין שברכב שלי שנת 97 אין צורך לתכמן את המחשב אני צודק?

MOSHIKO.L
17-03-14, 12:20
קיט נחמד אבל נראה לי קצת מיותר. אפשר לאטום עם כל חתיכת פח. http://youtu.be/yr1D9teGgZw

cgp
18-03-14, 20:37
תודה על התגובה בינתיים קראתי שרשורים שונים בנושא ותודה הזמנתי את הקיט
אני מבין שברכב שלי שנת 97 אין צורך לתכמן את המחשב אני צודק?

איזה מחשב בידיוק אתה רוצה לתכמן?;)
סתום עם הלוחית שתקבל, סע לשלום
אפילו לא תזכה לראות CHECK ENGINE

opl
18-03-14, 20:43
קיט נחמד אבל נראה לי קצת מיותר. אפשר לאטום עם כל חתיכת פח. http://youtu.be/yr1D9teGgZw

לא... לא כל חתיכת פח מתאימה "preferably stainless steel - mild steel rusts, aluminium can melt"

איתמר_DRZ
31-03-14, 17:13
מה עם חסימת אותו שסתום בקינג דיזל 2001(3.2) כדאי או שזה ישגע את המחשב?

-->