צפייה בגרסה מלאה : חריקות ואבקה מהרצועה
בבוקר שהמנוע קר יש חריקות מהרצועה לאחר התחממות קלה הרעש מפסיק
בבדיקה שגרתית למנוע ראיתי שיש אבקה שרוחה מהרצועה על האלטרנאטור
כמובן ניגשתי למוסך
ולדברו הבעיה באלטרנאטור שמיצר התנגדות גדולה מידי
ניגשתי גם למקום ממנו קניתי את האלטרנאטור לפני כ6 חודשים
ולדברו הכול בסדר והבעיה במותחו הרצועה
בשני המקומות בעלי המקצועה אמינים וביצעו בדיקה רצינית
אשמח לשמעה עם למשאו יש ניסיון במקרה כזה או רעיון מה באמת הבעיה
(הרכב הדיפנדר TDI300)
ללא קשר לרכב הספציפי שאני מכיר פחות טוב,
רעש מרצועה, יכול לנבוע גם מחוסר או עודף מתיחה.
אבקה בעיקרון לא אמורה להיות כתוצאה מאחד מהשניים.
או שהרצועה מחליקה, מה לא נישמע לי הגיוני.
או שהרצועה נאכלת בצדדיה כתוצאה מאי התאמה במישורי הפולים.
אולי בהתקנה מישהו הרכיב שלא כהלכה ומישור הרצועה שאמור להיות מדוייק בין כל הפולים ניפגע.
בחן את קצות הרצועה.
בחן את מתיחת הרצועה.
בבוקר שהמנוע קר יש חריקות מהרצועה לאחר התחממות קלה הרעש מפסיק
בבדיקה שגרתית למנוע ראיתי שיש אבקה שרוחה מהרצועה על האלטרנאטור
כמובן ניגשתי למוסך
ולדברו הבעיה באלטרנאטור שמיצר התנגדות גדולה מידי
ניגשתי גם למקום ממנו קניתי את האלטרנאטור לפני כ6 חודשים
ולדברו הכול בסדר והבעיה במותחו הרצועה
בשני המקומות בעלי המקצועה אמינים וביצעו בדיקה רצינית
אשמח לשמעה עם למשאו יש ניסיון במקרה כזה או רעיון מה באמת הבעיה
(הרכב הדיפנדר TDI300)
אחת מהאפשרויות-קוטר של PULLEY קטן יותר מPULLEY של אלטרנטור הקודם
ברגע שמצבר מתמלא-העומס על האלטרנטור נופלת ושריקה מפסיקה
עוד אפשרות - הורכבה רצועה לא באורך המתאים , והפולי עובד קשה מידי , בסופו של דבר פוגע ברצועה.
תודה לכולם
הפולי זהה לקודם גם הרצועה לא הוחלפה
הרצועה נשחקת רק בחלק התחתון שלה
דבר נוסף הרכב בשימוש רק בסופ"ש, ביום יום או מחובר למטען חכם כך שהמצבר תמיד טעון 100%
תודה לכולם
הפולי זהה לקודם גם הרצועה לא הוחלפה
הרצועה נשחקת רק בחלק התחתון שלה
דבר נוסף הרכב בשימוש רק בסופ"ש, ביום יום או מחובר למטען חכם כך שהמצבר תמיד טעון 100%
מה הסיבה הייתה לחלפת אלטרנטור?
רעש מרצועה, יכול לנבוע גם מחוסר או עודף מתיחה.
בחן את מתיחת הרצועה.
1+ תתחיל מזה ונתקדם הלאה.
נ.ב הרכב נוסע רק בסופי שבוע , כמה זמן לא החלפת רצועה?
בנוסף - תבדוק שכל האביזרים מיושרים על אותו קו. שלא נוצרה בעיה בהתקנה שאחת מהגלגלות לא מאופסת עם האחרות ואז נוצר לחץ על הרצועה.
המתיחה בTDI300 אוטומטית (מותחן קפיצי) .
האם רצועה הוחלפה עם האלטרנטור ?
אם כן - יתכן והיא פשוט לא איכותית / לא במידה.
אם לא - יתכן והגיע יומה.
אופ' ב' - הפולי של האלטרנטור המשופץ לא בקו הנכון - זה מתאים לאכילה בצד אחד של הרצועה.
אופ' ג' - לחות של בוקר שנעלמת אחרי כמה דק'.
הייתי מתחיל מהפשוט - לודא שהרצועה "טריה" ובמידה הנכונה.
שוב תודה לכול המגיבים
לא היה לי זמן להתעסק עם הרכב
ביום רבעי עברתי אצל ג'קי ורכשתי רצועה חדשה
ביום שיש נוכחתי שוב שלאלוהי לנדרובר דרכים משלו
הרכב לא מצייץ כך גם בשבת
לא ברור לי מה נשתנה
כך שיש לי רצועה חדשה מוכנה להרכבה במידת הצורך
אני מהמר על אופ' ג' - לחות.
לפני כמה שנים הגיע רכב למוסך שבו עבדתי כחשמלאי רכב (מכונית פרטית) לאחר שעבר במוסכים שונים שלא הצליחו לפתור לו את בעיית שחיקה מואצת של רצועת האביזרים (אלטרנטור ומשאבת מיים) במכוניתו.
בבדיקה נמצא שכל הגלגלות מקבילות כראוי ובבדיקת טעינה מצאתי שיש מתח טעינה גבוה מדי (טעינת יתר), מה שגרם לעומס חשמלי גבוה קבוע על האלטרנטור שהנו גם עומס מכני רב לאורך זמן על הרצועה שנשחקה מהר.
החלפת האלטרנטור הפגום פתרה לחלוטין את שחיקת הרצועה המואצת.
בברכה - רפי לין
רפי משהו לא מסתדר לי עם תאור המקרה שלך אבל מי אני שאתווכח איתך
בברכה - אביב
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.