צפייה בגרסה מלאה : נחסמה העלייה לקרן סרטבה בדרך העולה מהישוב יפית
מצ"ב קישור לאתר שמורות הטבע http://www.parks.org.il/NewFlash/pages/sartaba.aspx
כלומר ײתאונהײ שתתרחש במקום שהם לא סגרו היא באחריותם?
Sent from my GT-I9100T using Tapatalk
השמשוני יחיעם
30-03-14, 08:43
למה שלא נתחיל בוויכוח ????? (:
השטח המדובר נקרא "יהודה ושומרון",,,אין לרשות כל סמכות בשטח !
האם יש "צו אלוף" ???????
למה שלא נתחיל בוויכוח ????? (:
השטח המדובר נקרא "יהודה ושומרון",,,אין לרשות כל סמכות בשטח !
האם יש "צו אלוף" ???????
יחיעם, לא יפתיע אותי בכלל אם יצא צו כזה מזמן. שמיפה את הכוח של הרט"ג לנושא שלהם.
אני שוחה בנושא הזה לא רע מסיבות אחרות. דווקא בשטחים העסק לפעמים מנגן יותר טוב מבארץ.
לעניינינו:
זכורה לי תאונה מיותרת, אבל למיטב זכרוני היא לא היתה בקטע הזה.
בפעם האחרונה שנסעתי שם הדרך היתה בהחלט סבירה (קצת דרדרת אבנים אבל לא משהו מסוכן).
נכון שמרגיז שחוסמים לפחות יש דרך עוקפת מספיק קרובה.
בתכל'ס זו גישה גוברת בכל תחומי החיים, מתייחסים אל האזרח כמטומטם שאסור לתת לו שיקול דעת.
מזכיר לי את היוזמה לעשות שלט שמתיר פניית פרסה... ואת חבורת המטומטמים שמתעקשים לפרסס גם במקומות שבכלל אין פניה.
תאונות?... סתם שביל עם קצת דרדרת שמתפתל בעליה.
הקטע ה"קשה" הוא בסוף, לפני רחבת החניה שממנה מטפסים לקרן סרטבה ברגל - מקסימום לא תצליח להתגבר על ההצלבות והדרדרת ותצטרך לסגת אחורה ולפצוח בעבודת מע"צ. אין תהומות, אין שפ"צים, הקטע הזה חצוב בין קירות סלע. וגם ה"קושי" המיתולוגי שלו מתייחס לשנות ה-80, בג'פ"סים ונ"נים עם דיפרנציאלים פתוחים. היום כל SUV עם הילוך כוח ונהג סביר+ יעבור את זה בלי יותר מדי דרמות.
וחוץ מזה ממתי לרט"ג כל כך אכפת מהשבילים והשמורות באיו"ש - אני יכול לספר לכם על הרבה שבילים שעל המפה אמורים להיות "מסומנים" שבפועל אף פקח לא עבר בהם כמה שנים טובות (ומבחינת הרט"ג בצדק גמור, מה הם צריכים לסכן את חייהם בגלל קוצים ואבנים במקומות שרק כמה פסיכים בודדים כמוני מטיילים בהם...) אז אני יכול לנחש שהפעם לא מדובר בפגיעה בחי ובצומח (הכל שם סלעים וטרשים) אלא בשבילים שאף אחד לא טורח לתחזק, ושאם מישהו חו"ח יתהפך שם, הם יצטרכו לספק את ההסברים.
סתם כסת"ח פשוט.
דרור,
דווקא הכסת"ח הזה מעמיס עליהם את האחריות לכל יתר התאונות בכל שביל מסומן.
ואם המטרה כסת"ח אז ההשלכות העתידיות מפחידות - רק שבילי קק"ל בטוחים מספיק
היתה לא מזמן תאונה קטלנית בטיפוס לסרטבה. לא בטוח מאיזה כיוון..
ולמי שמתלונן על זה שמתייחסים אל האזרחים כאל מטומטמים בלי שיקול דעת, שיתמקד בדיון המשפטי של קבוצת רוכבי האופניים שביקשו מהרשות דרך בית המשפט להתייחס אלינו כחסרי שיקול דעת וחסרי אחריות.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
בירידה מהסרטבה לכיוון הג'יפתליק דווקא יש כמה שפ"צים שלטעמי מסוכנים ביותר.
אבל בשביל שעולה מיפית?.....
כמעט כל בוקר יש תאונות בעליה לאיילון צפון, מכיוון צומת חולון. אז מה? יסגרו את נתיבי איילון?............
- - - Updated - - -
דרור,
דווקא הכסת"ח הזה מעמיס עליהם את האחריות לכל יתר התאונות בכל שביל מסומן.
ואם המטרה כסת"ח אז ההשלכות העתידיות מפחידות - רק שבילי קק"ל בטוחים מספיק
כבר אמרתי ולא פעם אחת. מגמת סגירת שבילים מכל מיני סיבות, חלקן הקטן מוצדקות (שיקום וכו') ורובן ישר מהתחת, רק תלך ותגבר עד איסור מוחלט לנסוע בשטח. חכו ותראו.
היו בזמן האחרון 2 התפכוית עם פגיעות קלות אחת של פקח הרשות.
לפי הפרסום, הקטע שנסגר הוא החלק התחתון של העליה בלבד ואילו עדיין ניתן להתחבר לחלק העליון של הדרך בשביל הירוק היוקד מהכביש המוביל לבסיס בצידה המזרחי של הסרטבה.
ממש לא ברורה סיבת הסגירה.
היה איזה שטפון שם לאחרונה שסחף את החלק התחתון של הדרך והפך אותה למסוכנת?
עד כמה שאני זוכר, זה הקטע הפשוט יותר.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
איפה היתה התהפכות הטרקטורון? ותאונה הג'יפ בפברואר?
אסף.
איפה היתה התהפכות הטרקטורון? ותאונה הג'יפ בפברואר?
אסף.
הגיפ, לפי הצהוב, היה דימקס שהתהפך ב 14/2/14 בשביל העולה לקרן עצמה משמאל לרחבת החניה. זה שביל שמסתיים לאחר כ 100 מ' בשפ"צ. גם אני לפני שנתיים עליתי בו אך עצרתי בזמן וחזרתי. בפורים האחרון היינו שם וראינו טנדר מעוך כסוף מתחת לשביל. כנראה שזה זה. לא מבין מה הקשר בין הקטע הסגור למיקום התהפכות הטנדר. http://www.jeeptrip.co.il/start/forum/start.asp?p=1&id=971532
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
למי שסגר... הפתרונים...
(בינתיים הבנתי שגם הטרקטורון שהתגלגל לא היה על השביל המסומן)
אסף.
כבר אמרתי ולא פעם אחת. מגמת סגירת שבילים מכל מיני סיבות, חלקן הקטן מוצדקות (שיקום וכו') ורובן ישר מהתחת, רק תלך ותגבר עד איסור מוחלט לנסוע בשטח. חכו ותראו.
לא לגמרי מדוייק..
בשטחים בהם יש חפיפה עם שטח אש, בעל הבית הוא הצבא.
כלומר, אין לרשות אחריות על מה שקורה בשטח, אלא ״רק״ על שמירת הטבע.
זה רק מקצין את זה שיש דין שונה למי שנוסע בטנק כל השבוע, וזה שנוסע ברכב רק בסופש..
מה הקשר?
אז מי סוגר את השביל המדובר בגלל תאונת דרכים? צה"ל או רט"ג?...
מה הקשר?
אז מי סוגר את השביל המדובר בגלל תאונת דרכים? צה"ל או רט"ג?...
זה חלק גדול בבאג של מה מותר ולמי בשטחי שמורה חופפים לשטחי אש, או במילים אחרות "למה סוגרים לנו שבילים בשטחי אש שהצבא נוסע בהם".
אבל זאת כבר סטייה גדולה מהנושא.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.