PDA

צפייה בגרסה מלאה : Article: מבחן דרך: ג'יפ גרנד צ'רוקי CRD לימיטד 2014



דרור ברלי
03-04-14, 09:01
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3294-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%92-%D7%99%D7%A4-%D7%92%D7%A8%D7%A0%D7%93-%D7%A6-%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%99-CRD-%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%93-2014

אבנר ברוך
03-04-14, 10:10
כתבה יפה כרגיל ותמונות מעוררות תאבון :)

GodsFather
03-04-14, 10:42
+1 על כל מה שנאמר, גם אני חוויתי את הרכב הזה בנסיעת מבחן קצרה.

מרימים את האוטו ומרגישים כאילו נוסעים על סמוראי עם קפיצים מקוריים וצמיגים מלאי אויר...

הילוך 8 LOW ואתה ב100 קמ"ש בכביש בלי למצמץ. ומי ששואל למה לעשות כזה דבר, זה כי המחשב נתקע ולא הסכים לצאת מLOW. כיף כיף כיף.

Redoren
03-04-14, 10:55
פשוט נהדר.
איך אני אוהב שאתה כותב לג'יפאים...
שאלה אחת - האם , בהנחה והממון הוא לא פונקציה, ושיפורי מתלים, קפיצים, בולמים, והגבהות הכרחיות, בצירוף צמיגי ראויים - אתה מקבל כאן ג'יפ "אמיתי"?

KOOKE
03-04-14, 15:39
השמועה (שומו שמיים) על מיתלים נפרדים לרנגלר היא עדיין בגדר שמועה וההתנגדות העזה שהיא עוררה מובילה אותי למסקנה שלא בטוח שאכן יחליטו לעשות כזה שינוי ברנגלר...אני מקווה בכל אופן....

IlanHadar
03-04-14, 16:41
שאלה אחת - האם , בהנחה והממון הוא לא פונקציה, ושיפורי מתלים, קפיצים, בולמים, והגבהות הכרחיות, בצירוף צמיגי ראויים - אתה מקבל כאן ג'יפ "אמיתי"?

הכל אפשרי בארץ האפשרויות, אצלנו בארץ המגבלות יהיה קשה בגלל מגבלת גודל הצמיגים:
http://bushwacker.bushwackerinc.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/03/2014-jeep-grand-cherokee-trailhawk-ecodiesel.jpg

דרור ברלי
03-04-14, 19:37
איזה יופי.
גם אם היה דגם כזה מקורי, מכשירי תנועה היו מתעקשים להביא אותו עם גלגל קטן.


אם אין מגבלת תקציב, אפשר לעשות הכל.
עד כמה ה-WK2 הוא פלטפורמה לשיפורים?... בטוח שאפשר, אבל בטוח גם שהאפשרויות הרבה יותר מוגבלות מאשר באינדיאנים הישנים עם סרנים חיים.

איל מ
03-04-14, 20:51
האם ניתן (חוקית) לשנות גודל גלגל או מידת צמיג?
(מהתמונות נראה כי יש הרבה מקום בין הג'אנט לקאליפר לטובת ג'אנט קטן יותר עם צמיג גבוה יותר)

דרור ברלי
03-04-14, 21:42
חוקית, הכל אסור. ככה זה בישראל.

Tom Bril
05-04-14, 01:58
כתבה נהדרת!

arik_zuckerman
07-04-14, 00:59
כתבה יפה מאוד. אם שמים בצד את התנהגות הכביש העדיפה של ה wk2, לטובת "שדות הציד", לא עדיף להשיג wk crd דור קודם, להגביה אותו כי המרווח שם הוא 18 סמ? כנראה במיעוט, אבל לדעתי הקודם הרבה יותר יפה. הבעיה שיש מעט מאוד crd בארץ ונדמה לי שהחדש ביותר שניתן להשיג הוא 2008 למרות שהwk ככלל יוצר גם ב2010.

מאור ש
09-04-14, 08:59
הדבר המדהים פה הוא המחיר נראה לי שמישהוא פה הישתגע 400K זה המון כסף ועם דולר נמוך זה היה צריך להיות יותר נמוך כרגיל גוזרים קופון שמן.
הבעיה פה שאי אפשר להביאו מאמריקה כי אין שם דיזל חבל.

דרור ברלי
09-04-14, 09:41
דווקא התחילו לשווק את דגם הדיזל באמריקה. הם מאוד מתלהבים ממנו שם.

מאור ש
09-04-14, 15:30
מעולה אז נראה אותו ביבוא אישי והמחיר ירד

arik_zuckerman
10-04-14, 05:10
מעולה אז נראה אותו ביבוא אישי והמחיר ירד
לא בטוח בכלל, המחיר יקר יחסית גם בארה"ב, תלוי באבזור אבל לימיטד דיזל חדש נמכר באזור 50k$. תכפיל ביותר מפי שתיים + עמלות, התוצאה כנראה לא נמוכה בהרבה מ 400k שח.

מאור ש
10-04-14, 09:10
לא מדובר על חדש מהחברה רכב עם 5000 מייל המחיר יכול לרדת ל 40K ואז ההבדל גדול

N0mad
03-06-14, 13:57
דרור כמו תמיד, תענוג לקרוא את הסקירות שלך, ידע נפלא, ששזור בהסברים פשוטים ויעילים.

לדעתי, חבל שלא הוספת סרטון שמראה את היכולות שלו בשבילים \ חולות.


בתודה על הכתבה, וחג שמח.

-->