grand
04-04-14, 10:15
איזו פאשלה של קרייזלר.
הסיפור הוא כזה.
במסגרת חיפושים אחר WK עם חבר שמעוניין לרכוש, מזה מספר חודשים רוב הרכבים שאנו בודקים מדליקים הודעת תקלה בשילוב ל LOW.
רכבים אלה גם תקועים אצל בעליהם גם בגלל השוק הקשה, אך כנראה גם בגלל שבבדיקה שיגרתית אין LOW,
מה שרוב המוכרים אינם יודעים שהאשמה היא במוסך מורשה אשר ביצע ברכב הוראת יצרן לגבי ריקול N23. לאחר אותו ריקול , נעלם ה LOW, לפעמים מייד, לפעמים לאחר מספר ימים או שבועות., הם חוזרים למוסך שטוען שמנוע השילוב החשמלי בטרנספר הלך לעולמו, משלמים אלפי שקלים על מנוע חדש שיחזיק עוד מספר שבועת.
קרייזלר אינם מודים שהאשם העיקרי הוא אותו עידכון .
מהו N23?
היו מספר תלונות על יציאה בלתי מבוקרת של הטרנספר למצב N, הוציאו תיקון לתוכנת מחשב ה 4WD, ומרגע זה החלו הצרות.
הדרך היחידה כרגע להתגבר על הבעיה היא לחכות לעידכון חדש מהיצרן, או להחליף מחשב לישן לא מעודכן מפירוק.
ניתן זמנית לאפס קוד תקלה ע"י מחשב או ע"י פלאש-פק - סופרצ'יפ. עוזר למספר ימים או שבועות על להופעת השגיאה שוב.
לבעלי WK - אין לבצע את העידכון בשום פנים.
למחפשי WK - להוציא היסטורית טיפולים של הרכב, גם אם ה LOW עובד היטב, אם בוצע העידכון , להמשיך הלאה לרכב הבא.
כנראה דווקא הבעלים שהזניחו, או חסכו בטיפולים ולא ביצעו במוסך המורשה טיפול השנה הרוויחו תרתי משמע...
עידכונים על הבעיה כאן:
http://www.jeepforum.com/forum/f67/n23-recall-issue-no-4-low-survey-1873090/
הסיפור הוא כזה.
במסגרת חיפושים אחר WK עם חבר שמעוניין לרכוש, מזה מספר חודשים רוב הרכבים שאנו בודקים מדליקים הודעת תקלה בשילוב ל LOW.
רכבים אלה גם תקועים אצל בעליהם גם בגלל השוק הקשה, אך כנראה גם בגלל שבבדיקה שיגרתית אין LOW,
מה שרוב המוכרים אינם יודעים שהאשמה היא במוסך מורשה אשר ביצע ברכב הוראת יצרן לגבי ריקול N23. לאחר אותו ריקול , נעלם ה LOW, לפעמים מייד, לפעמים לאחר מספר ימים או שבועות., הם חוזרים למוסך שטוען שמנוע השילוב החשמלי בטרנספר הלך לעולמו, משלמים אלפי שקלים על מנוע חדש שיחזיק עוד מספר שבועת.
קרייזלר אינם מודים שהאשם העיקרי הוא אותו עידכון .
מהו N23?
היו מספר תלונות על יציאה בלתי מבוקרת של הטרנספר למצב N, הוציאו תיקון לתוכנת מחשב ה 4WD, ומרגע זה החלו הצרות.
הדרך היחידה כרגע להתגבר על הבעיה היא לחכות לעידכון חדש מהיצרן, או להחליף מחשב לישן לא מעודכן מפירוק.
ניתן זמנית לאפס קוד תקלה ע"י מחשב או ע"י פלאש-פק - סופרצ'יפ. עוזר למספר ימים או שבועות על להופעת השגיאה שוב.
לבעלי WK - אין לבצע את העידכון בשום פנים.
למחפשי WK - להוציא היסטורית טיפולים של הרכב, גם אם ה LOW עובד היטב, אם בוצע העידכון , להמשיך הלאה לרכב הבא.
כנראה דווקא הבעלים שהזניחו, או חסכו בטיפולים ולא ביצעו במוסך המורשה טיפול השנה הרוויחו תרתי משמע...
עידכונים על הבעיה כאן:
http://www.jeepforum.com/forum/f67/n23-recall-issue-no-4-low-survey-1873090/