PDA

צפייה בגרסה מלאה : אינג'קטורים לטרופר 2003 דיזל



16-04-14, 19:36
אני מחפש שני אינג'קטורים משופצים .
מישהו . . .

נדב ש.
16-04-14, 19:53
לא קיים בארץ מזרק משופץ למנוע 4jx1 .
הסיבה די ברורה מפני שלא ניתן להפעיל את המזרק מחוץ למנוע על מנת לבדוק אותו לאחר פירוק והרכבה מחדש.

תחפש מזרקים מיפרוק עולה סביבות ה 400 ש"ח יחידה, רק תבדוק שנותנים לך "אחריות" על המזרק כי לא ניתן לדעת אם הוא תקין ועובד רק לאחר ההרכבה, ז"א שהסיכון הוא שתפרק ותרכיב כמה פעמים אם אתה או הבחור שקונים ממנו לא בטוח שהמזרקים תקינים.
כמו כן תבדוק את המספר סידרה בראש המזרק שלא מסידרה פגומה.

14-05-14, 10:40
יכול להיות שהסיבה לבריחת סולר למערכת השמן היא סדק בראש מנוע ולא האינג'קטורים?
כי המנוע בלי שום סימפטומים של אינג'קטורים כמו :עשן וזיוף .

נדב ש.
14-05-14, 22:00
בדקת את ופסלת שזה לא ממשאבת הלחץ שמן גבוה למזרקים?
שים לב בשירטוט למס' 3 "משאבת הסולר" ומס' 2 קיט שיפוץ שכולל O רינגים לאטימה בין הסולר לשמן.
87304
אם זה ניפסל, ומזרקים ניפסלו, נישארה אפשרות של סדק בראש.

14-05-14, 22:35
כמו שציינתי , המזרקים בסדר גמור .
עוד פרט נוסף שלא ציינתי קודם , כשהמנוע קר לחץ השמן נמוך ולוקח זמן עד שהוא מייצר לחץ .
יכול להיות שכשהחלפתי את הגומיות של השרוולים וסגרתי במקום ב-20N/m סגרתי ב-40N/m ונוצר סדק בראש ?

נדב ש.
15-05-14, 08:32
כמה נמוך? יש מצב בגלל הערבוב עם הסולר הוא נמוך, בכל מקרה המכוון בלוח לא כזה אמין, כדי לבדוק לחץ שמן מנוע כדאי לחבר מכוון לחץ שמתחבר במקום היוניט על הבית פילטר שמן הגדול והוא ייתן אינדיקציה אמיתית ללחץ השמן.
לא מומלץ לנסוע עם לחץ שמן נמוך, או עם ערבוב סולר בשמן, זה ייגמור לך מכלולים כמו טורבו, משאבה וכו', וסיכון ממשי למנוע.
יש מצב בהחלט שבגלל הסגירה במומנט גבוה הרבה יותר מהמומלץ נוצר סדק בראש, כפי שהסברתי לפני כן העסק שם עדין ודיוק בעבודה חובה, לדעת בוודאות זה רק לאחר פירוק הראש ושליחה לחרט לבדיקה.

סוזי המשתוללת
17-05-14, 22:10
כמה נמוך? יש מצב בגלל הערבוב עם הסולר הוא נמוך, בכל מקרה המכוון בלוח לא כזה אמין, כדי לבדוק לחץ שמן מנוע כדאי לחבר מכוון לחץ שמתחבר במקום היוניט על הבית פילטר שמן הגדול והוא ייתן אינדיקציה אמיתית ללחץ השמן.
לא מומלץ לנסוע עם לחץ שמן נמוך, או עם ערבוב סולר בשמן, זה ייגמור לך מכלולים כמו טורבו, משאבה וכו', וסיכון ממשי למנוע.
יש מצב בהחלט שבגלל הסגירה במומנט גבוה הרבה יותר מהמומלץ נוצר סדק בראש, כפי שהסברתי לפני כן העסק שם עדין ודיוק בעבודה חובה, לדעת בוודאות זה רק לאחר פירוק הראש ושליחה לחרט לבדיקה.

בהחלט יש מצב שעקב מומנט גבוה תיצור סדק בראש..... אבל...
הוא לא ייגרום כנראה לנזק (סבירות נמוכה מאד )
למה ?
כי הסדק הזה הוא רק בנקודת היציאה של המזרק לתא השריפה ובד"כ מדובר על סדקים שגם אם נראים בעיין אין צורך לעשות כלום
הסבירות היותר גבוהה (בהנחה שאכן אין תופעות של בעיות מזרק כפי שציינת ) היא האופציה שנדב ציין של דליפת סולר דרך האטמים של המשאבה
סולר בשמן אכן ידלל את השמן וכתוצאה מכך לחץ השמן במנוע ייפול
תחליף שמן ואם הלחץ עולה בהנעה הראשונה (לפני ששוב הוא יימהל על ידי הסולר ) אז אין נזק למשאבת השמן (לפחות לא כזה מוחשי שדורש טיפול)
אל תשים שמן יקר לצורך הבדיקה אלא הכי זול שתמצא כי ממילא תרוקן אותו
אם יש לך גישה לשעון חיצוני הכי טוב אך אם לאגם השעון הפנימי יעשה את העבודה
אל תיקח משאבה מפירוק
גש למשפץ משאבות סולר (מרג'יה בנצרת או נדב משאבות במפרץ חיפה אם אתה מהצפון ) ובדוק איתו האם הוא מסוגל לשפץ
להביא מפירוק תמיד אפשר במידה ונכשלת

dingo1st
26-05-14, 21:33
מצטרף ...
נדבי\סוזי...
מהיכן ניתן להשיג קיט אורינג לשיפוץ משאבה שכזה ?
או שניתן להשלים מסט אוניברסלי ?
יש עוד משהו שצריך לדעת לפני שניגשים לפירוק המשאבה ? מידות הידוק ? הפתעות ?
מישהו פירק \ שיפץ משאבה כזו בעבר ?
אשמח לכמה שיותר פרטים..
תודה ..
ראם
(אחיו הקטן של דורון...)

נדב ש.
27-05-14, 20:34
בהחלט יש מצב שעקב מומנט גבוה תיצור סדק בראש..... אבל...
הוא לא ייגרום כנראה לנזק (סבירות נמוכה מאד )
למה ?
כי הסדק הזה הוא רק בנקודת היציאה של המזרק לתא השריפה ובד"כ מדובר על סדקים שגם אם נראים בעיין אין צורך לעשות כלום
הסבירות היותר גבוהה (בהנחה שאכן אין תופעות של בעיות מזרק כפי שציינת ) היא האופציה שנדב ציין של דליפת סולר דרך האטמים של המשאבה
סולר בשמן אכן ידלל את השמן וכתוצאה מכך לחץ השמן במנוע ייפול
תחליף שמן ואם הלחץ עולה בהנעה הראשונה (לפני ששוב הוא יימהל על ידי הסולר ) אז אין נזק למשאבת השמן (לפחות לא כזה מוחשי שדורש טיפול)
אל תשים שמן יקר לצורך הבדיקה אלא הכי זול שתמצא כי ממילא תרוקן אותו
אם יש לך גישה לשעון חיצוני הכי טוב אך אם לאגם השעון הפנימי יעשה את העבודה
אל תיקח משאבה מפירוק
גש למשפץ משאבות סולר (מרג'יה בנצרת או נדב משאבות במפרץ חיפה אם אתה מהצפון ) ובדוק איתו האם הוא מסוגל לשפץ
להביא מפירוק תמיד אפשר במידה ונכשלת

ייגרום לנזק ועוד איך, הפתח יציאה של המזרק הוא אמנם לכיוון תא השריפה אבל כל הכוסית והסגירה שלה בראש כולל החור בראש הוא מעט קוני ואז מה שקורה הוא שהסדק יכול להיות לצדדים, זאת אומרת ב"קירות" של הכוסית ומשם הסולר שמוזרק במעבר דרך הכוסית עולה למעלה וחוזר לשמן, תמונה להמחשה שימו לב לצדדים הדקים יחסית שהחור של השרוול מזרק מדובר בכמה מ"מ:
87557

נדב ש.
27-05-14, 20:45
מצטרף ...
נדבי\סוזי...
מהיכן ניתן להשיג קיט אורינג לשיפוץ משאבה שכזה ?
או שניתן להשלים מסט אוניברסלי ?
יש עוד משהו שצריך לדעת לפני שניגשים לפירוק המשאבה ? מידות הידוק ? הפתעות ?
מישהו פירק \ שיפץ משאבה כזו בעבר ?
אשמח לכמה שיותר פרטים..
תודה ..
ראם
(אחיו הקטן של דורון...)

אני מניח שניתן ליקנות ביו אם איי או בכל חנות שמוכרים אטמים זה לא משהו מיוחד.
לפני שמפרקים, המשאבת לחץ גבוה מחוברת בטיימינג לקאמשפטים ובגלגלי שיניים לשאר המכלולים כמו הקראנק, צריך לסמן לפני שמפרקים למרות שצריך להיות סימון מקורי, ממליץ לך לקרוא את הפרק בספר ולעבור על כל הפרטים כולל מומנט הסגירה המומלץ.
8755987558

01-06-14, 18:57
לפי התמונה של ראש המנוע ישנה סבירות גבוהה שאכן נוצר סדק בראש .
לציין כי רק לאחר החלפת הגומיות של השרוולים צצה תופעה זו.
נראה לי שאני הולך על החלפת ראש ובו בזמן לבדוק את המשאבה.
תודה רבה לכולם על הייעוץ .

14-08-14, 20:42
תודה לכל המסייעים.
התקלה אותרה וטופלה .
אז ככה , אחד האינג'קטורים דלף והסולר עבר למערכת השמן , האינג'קטורים הוחלפו כולם ובעיית לחץ השמן הנמוך הגרם בשל פסולת ושאריות גומיות שנקרעו וירדו לאגן השמן .
אז היום פרקתי את האגן , ניקיתי את הרשת והחלפתי גומיות שעלותן 12 שקלים לגומיה ח ח ח .
כמובן שאת הפילטרים החלפתי . . . ויאללה מוכנים
לטיול .
תודה לאחי הקטן .
ולכל מי שעזר , יעץ , תמך . . .

-->